15.BÖLÜM

83.6K 3.3K 1.5K
                                    

Sevgili canım ciğerlerim aklınızdan geçen kelimeleri satır arası yorum olarak dökmekten lütfen çekinmeyin! :D

Hayalet okuyucu olmayın yahu! Dewamke! <3

Bu arada 2k olmuşuz kızzzz💃💃

🥀

"Deneyelim."

Dudaklarımdan dökülen kelimeye mani olamadım.

Bir süre sırtı bana dönük bir şekilde durdu. Bana döndüğünde yüzü şaşkındı.

Sadece yüzüme baktı. Hiçbir şey söylemeden.

"Ne dedin?"

"Ne demiştim ki?"

"Az önce bir şey dedin."

"Deneyelim demiştim galiba." diyerek gözlerimi ondan kaçırdım.

Yanıyordum. Harbiden yanıyordum.

"Deneyelim derken ikimizden bahsediyorsun dimi?"

Anlaşıldı bunun beynini kısa süreliğine yolculamıştık. Gözlerim tekrar onun gözlerini bulduğunda tereddüt etmeden konuştum, "Odamda sadece ikimiz olduğuna göre?"

"Bizden bahsediyorsun yani."

"La havle ," gözlerimi devirip "Bizden bahsediyorum. İkimizden. Senden ve benden. Biraz daha bunu sürdürürsen vazgeçicem şimdi."

Panikle konuştu, "Tamam anladım. Vazgeçme. Deneyelim o zaman."

"Deneyelim."

"Ben gideyim o zaman."

"E git o zaman." diyerek güldüm.

"Ama sen gülersen gidemem."

Çok masum konuşmuştu. Bu karşımdaki benim yıllarca tanıdığım adam olamazdı!

Dudaklarımı birbirine bastırıp, "Gülmüyorum." dedim.

"Gülmek yaşıyor sana, gülsene."

Ofladım, "Sen git en iyisi. Şoka girdin herhalde kendin gibi konuşmuyorsun."

"Bence de gideyim ben." diyerek kapıyı açıp çıktı odadan.

Onun çıkmasıyla farkında olmadan tuttuğum nefesimi serbest bıraktım. O neydi öyle ya.

Yatağıma atlayıp oturdum. Bacaklarımı iç içe geçirip kapıya baktım. Tabi o arada da aklımda ki  türlü türlü düşünceler ile boğuşuyordum.

🥀

"Resmen iki hafta özgürüm. Şaka gibi Eylül."

"Beste daha okuldan çıkmadık bu kadar sevinme. Her an bir hoca karşımıza çıkabilir ve bizden  bu iki haftayı zindan edicek bir proje isteyebilir."

"Allah korusun kız. Nasıl beddua o. Ben koşuyorum o zaman."

Sözünü bitirir bitirmez koşmaya başladı. Ben onun aksine yavaşça yürüyüp çıktım okuldan.

Çok kişi yoktu okulda, son gün olduğu için. Herkes başka bir köşede yakın olduğu insanlarla sohbet ediyordu.

Beste bir köşeye geçmiş gözlerini kısarak tam karşısına bakıyordu. Karşısına baktığında bir kaç kızın birine bakarak kendi aralarında  bir şeyler fısıldadığını gördüm. Yanına gidip koluna girdim. Kankalık bunu gerektirir diyerek daha konunun ne olduğunu bilmeden bende kızlara gözlerimi kısarak baktım.

ÇİÇEK MAHALLESİ|✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin