Hayırlı Ramazanlar 🖤
🥀
Yüzümde hissettiğim hafif dokunuşlar ile gülümseyerek gözlerimi açtım.
Cem, kolunu bükmüş ve kafasını üzerine koymuştu. Kahverengi saçları dağınık, dudakları hafif şişmiş ve tatlı bir kırmızı tonuna bürünmüştü. Kısacası tam seyirlikti.
İşaret parmağını yanağımda gezdirirken bana göz kırptı, "Günaydın."
Gülümseyerek, "Günaydın."
Bir süre sadece birbirimizin yüzünü inceledik. Sonra, Cem kollarını iki yana açtı. Davetine memnuniyetle karşılık vererek sindim çıplak göğsüne. Kollarımı sıkıca beline sardım. İki koluyla beni, omuzlarım dan sıkıca sardı.
Beni kendine çok bastırınca, "Ya, boğulucam."sesim, yüzüm tamamen göğsüne yaslı olduğu için boğuk çıkmıştı.
Kollarını gevşetirken,"Benim kollarımdayken bu mümkün değil Eylül."
"Tüm gün böyle durucakmışız gibi hissediyorum?" derken kafamı kaldırmış, alttan alttan ona bakıyordum.
Kafasını eğip bana baktı, "Hayırdır bir şikayetin mi var?"
"Yok da, hani Amerikaya her an gelmiyoruz. Biraz gezsek mi diyorum?"
Yanağıma süzülen iki saç telini parmağına doladı, "Hani her zaman başbaşa kalmıyoruz. Biraz benimle ilgilensen mi diyorum?"
İşaret parmağımı göğsünde gezdirdim, "İyi ya, hem gezeriz hem de seninle ilgilenirim. Olamaz mı?"
"Sen resmen şu an benim ayarlarımla oynamaya çalışıyorsun Eylül. Ama yemezler güzelim."
"Yeseler?"
Göz kırpıp, "Ne yiyiliceğine bağlı." derken dudağı kıvrıldı.
Gözlerimi kocaman açıp kollarına vurmaya başladım, "Azgın herif! Bırak beni."
Kahkaha attı, "Ne kadar fesat bir kız oldun sen öyle."
Ona cevap vermeyip kollarına vurmaya devam ettim. Bileklerimi kavrayıp sol elinde tuttu. Elleri o kadar büyüktü ki iki elimi de tıpkı bir kelepçe gibi sarmıştı.
Dudağıma kısa bir öpücük bıraktı ve sağ elini yanağıma koyup okşadı."Ne kadar böyle devam edicek?"
"Ney?"
"Şu Can meselesi."
"Ben sana söylemeyi unuttum dimi."
Göz devirip,"Gününde söylesen şaşarım zaten."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİÇEK MAHALLESİ|✅
LosoweGözleri benim mavi harelerime tutundu, "Neden, her cümlenin sonuna o kelimeyi getirmek zorundasın?" Kaşlarımı çatıp, "Neyi?" Tek nefeste, "Abiyi?"dedi. "Nasıl, anlamadım?" "Şöyle olsun Cem abi, böyle olur Cem abi, nasılsın Cem abi.Abi de abi. O k...