Selam. Yine ben geldim nasılsınız?İyisinizdir umarım bu bölümü isteyenler için atıyorum iyi okumalar.
Çok az değiyordu hareket ettiriyordu sadece dudaklarımız çok az değiyordu ve nedense garip hissettim. İtmeye çalıştım ama olmadı.
Dudaklarını biraz araladı ve konuşmaya başladı sessiz ve tahrik ediciydi bayılcam galiba.
Taehyung: Bana karşı çıkıcak mısın bir daha?
Yn: H-hayır.
Taehyung: Güzel yoksa bir daha kine kendimi tutamaya bilirim dikkatli ol.
Sözünü tamamladıktan sonra odadan çıkmıştı ben şuan kafayı yiyorum en iyisi dikkat etmek yoksa kötü bir durumda bulabilirim oda ya Jimin girdi ve nedense acayip mutluydu.
Jimin: Yn.
Yn: Efendim.
Jimin: Benim dediklerimi yapsan iyi edersin.
Yn: Sebep?
Jimin: Bu fotoğrafı kime gösteren acaba?
Nee!! Ne ara çekmiş bunu çok güzel gel birde bunla uğraş kendimi camdan aşağıya atmak istiyorum.
Yn: Ne istiyorsun?
Jimin: İstediklerimi yapıcaksın?
Yn: Başka emrin?
Jimin: Bunu Min Seo görse nasıl olur acaba?
Yn: HAYIR. Tamam, pisliksin Park Jimin. ( Çarpılacan kız sus)
Jimin: Yoo senin bana yaptığını yapıyorum.
Yn: Ne yaptım ben sana?
Jimin: 3 yıl önce partide boyun uzasın öyle gel demiştin.
Yn: Cidden mi aradan 3 yıl geçti ya.
Jimin: Olsun düş önüme.
Bir şey demeden dediklerini yapıcaktım aşağıya iniyorduk hiç inesimde yok ama başka çarem de yok camdan falan atlasam ölür müyüm acaba.
Salona geçtik koltuğa oturduk boş boş bakınıyorudum Taehyung'la göz göze geldik göz kırptı hemen kaçırdım gözlerimi kalbim birazdan çıkıcaktı heyecandan, korkudan ve garip bir duygudan.
Jimin: Canım mochi çekti ya.
Jin: Ben yapmam benden bekleme.
Yn: Ben yaparım.
Kötü kötü sırıtıyor birde ya onu takmayarak mutfağa geçtim malzemeleri çıkarıp yapmaya başladım.
•••
Sonuda bitmişti ve hepsi çok güzel olmuştu rengi de çok tatlıydı.
(Bende yapıcam ama pirinç unu lazım mış onu alıcam ve yapıcam umarım güzeldir)
Tabakalara koyup salona götürdüm her keze dağıttım oturup tam yiyecek ken yine bir şeyler istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~
AdventureYn: Bu Yunan efsanesi gibi bizde bir efsane mi yazsak? Taehyung: Biz çocuklarımızın ismini yazalım boş ver efsaneyi falan biz zaten efsaneyiz. Gökkuşağındaki Siyahın efsanesi. Başlangıç tarihi: 16.12.2020 Küfür içerir! Reklam yapmayınız pls.