58. BÖLÜM

1.7K 99 227
                                    

Helloooo. Nasılsınız? Vallaha parmaklarım yakında kopucak. Fazla uzatmıycam hadi iyi okumalar 🌼'larım.

Çalışmak, ne kadar zor demi? Eğer hayalleriniz varsa durmadan çalışmamız lazım sonuna kadar hemde hiç sonu gelmeyecek kadar çalışmamız gerek. Evet zor geliyor ama kimsenin hayellerini yetişemiyceği bir hayat istiyorsanız çalışmaya devam edeceğiz..

Taehyung'tan

Araba'nın kapısı açıldı. Arabadan inen Yn'i görmeyi beklemiyordum şuan ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.

 Arabadan inen Yn'i görmeyi beklemiyordum şuan ne olduğunu anlamaya çalışıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( İşte bunu buldum idare edin ya da kendiniz hayal edin)

Yn: Kim Taehyung! At'lı olmasada arabalı prensesin seni kurtarmaya geldi. Geliyor musun?

( Aslında aklımda atla gelse diye düşündüm ama cidden çok kötü olurdu bu daha iyi oldu dkkskdkd. )

Cidden şuan çok iyi bir zamanlamayla düğünü kesti. Biraz zorla götürülüyormuş gibi davranıcam.

Taehyung: Şimdi mi aklın başına geldi?

Yn: Hmm. Bilmem doğrusu herşeyi sabah planlandı. Son kez soruyorum geliyor musun? Gelmiyor musun?

Taehyung: Bir düşüneyim. Tabi ki geliyorum.

Koşar adımlarla arabaya bindim.

Taehyung: Eee nereye kaçırıyorsunuz beni prenses?

( Allah'ım şuan çok cringe yazıyorum. Yok abi bana dersler bir şey yapıyor dkkskdk )

Yn: Hmm ne yalan söyleyeyim hiç düşünmedim senin aklında bir y-. Höst lan höst bu araba kaç para biliyon mu sen?

Soo Jin arabaya yapıştı resmen bir yandan da  kapıları açmaya çalışıyordu.

Soo Jin: AÇ KAPIYI DÜĞÜNÜMÜ BOZMANA İZİN VERMİYCEM!

Yn: Bende Namık Kemal canım hm hm. Anlıyorum seni.

Taehyung: Umursamazlık seviyen tavan yapmış.

Yn: Napıyım şu salakla mı uğraşcam? Neyse hadi gidelim de yolda karar veririz.

Taehyung: Şu arabayı'da sen mi ayarladın?

Yn: Hangisi?

Taehyung: Bak geliyor arkamızda.

Yn: Hayır ama sanki bana biraz tanıdık geliyor. Yoksa Yang mı? Evet onun arabası bu büyük sıçtık. Bizimkilere söyle şurada onlarda hemen gitsin.

Bizimkiler gidicekleri arabaya doğru koşmaya başladılar. Yang'ın arabası onlara doğru döndü umarım düşündüğüm şeyi yapmıycaktır.

Yn arabayı çalıştırdı yan kaydırarak önlerini kesti.

( Ne sallıyorum ama dkskkdid lütfen kafanıza takmayın kafam şuan çok güzel xksks )

MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin