73. BÖLÜM BAE!!

1.4K 83 150
                                    

Hilloooo. Nedirseniz, iyisiniz demi? İyi olun emi başka isteğim yok. Neysem ben yine hastalandım yaw jdkkss hastaneden zor kurtuldum lan havele geçiriyordum. Soğuk odamıymış neymiş zorla oraya soktular djksjs hemşirelerle yarıştım bildiğin kdkskks.

İşte götüm dondu orda, ateşim düşünce çıkardılar falan filan ilaç verdiler serum bilmem ney. Tabi korona değilim ama yinede küçük bir karantinaya aldım kendimi öyle işte. Oturdum her boku anlatmışım ya lan djkdjdj canım sıkılıyor napam.

He birdeee şarkı müqtü lannn, yine rekorlar kırcaz haberlerim başında bekliycez İnşaallah jdkskkd.

Moralim yerlerde her zaman ki gibi :)

Obaaa ne uzatmışım lan ilk defa bu kadar uzattım jdjsjdjs. Hadi iyi okumalar 🌼'larım.

Yn'den

Biran onu görürmüş gibi oldum, ama görmüştüm de. O pis sırıtışı her zamanki gibi yüzündeydi. Gözleriyle "Seni uyarmıştım" dercesine bakmıştı. Tamam tırsmıyor değildim, ama eskisi gibide korkmuyordum, bu sefer savaşa bilicektim.

Taehyung görmemişti çünkü soran gözleriyle bakıyordu. " O mu burda?" dedi. Ama ben ne diyecektim? "Evet" zar zor demiştim yalan söylemek istemiyorum.

" Tamam hadi diğerlerinin yanına gidelim dikkatli olmalıyız." Hayır hayır hayır... Onlara zarar gelmemeli, kendimi afedermiydim? Tabi hayır onları bu işe bulayan bendim. Keşke anlatmasaydım bu işten kendim sıyrılıp kurtulmalıydım.

•••

Diğerlerinede anlattık. Ama pişmandım, ya o bir şey yaparsa, yaparmıydı? Evet yapardı. Yıllardır peşime takılan birinden bahsediyoruz sonuçta. Taehyung'ta bunu anlamıştı galiba.

Telefonuma bir sürü bildirim gelmeye başladı. Hızlı bir şekilde alıcak ken Taehyung benden önce aldı. Hayır niye atlıyorsun ki? Size zarar gelmemesi için kendim yapıcaktım. "Vay vay vaayy tek başına ne yapabileceğini sanıyor acaba?"

Anladım. Peşini bırakmıycaktı, Min Seo'da ötmeye başladı çoktan. " Ya niye bana hiç bahsetmedin bundan? Her şeyi anlattığını sanıyordum." Hatırlamıyordum ki gelene kadar onu unutmuştum. " Bende öyle sanıyordum, gelmeseydi hatırlamazdım bile onu." Neden çıkıyorsun ki bütün düzenimiz bozuldu işte.

J-hope: Dağ evine gidelim, orda ne yapacağımızı konuşuruz.

Yn: Gitsekte bir işe yaramıycak her zaman takip ediyor. Etmesede buluyor nasıl buluyorsa artık.

( İnmi cinmi belli değil bu adam jdkskks)

Camın taşla kırılması çoğu kişiyi korkuttu, ama alıştım buna her zaman böyle uyarıyordu ve tabi üstünde her zaman sarılı bir kağıt. Taktikleri her zaman aynı değişmemiş.

Cama yaklaşıp yerde ki kağıdı aldım.

Nere gidersen ordayım, sakın bir plan yapmaya kalmışmayın. Benden kurtulamazsınız.

Bae :)

Cama baktım oradaydı. Pis pis sırıtışı ve göz kırpması. Ne tür bir manyaktı bu gerizekalı hâlâ çözemedim.

MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin