Selamm yeniden. Yeni bölüm çok istediniz bakın derslerimi bırakıp sizin için hikaye yazıyorum kıymetimi bilin LGS girecek yaa jdjsjns neyse bu bana destek olan her kes için gelsin bu bölüm öpüldünüz.
( ben böyle değildim nerde benim ciddi duruşum ne hale geldim yaw)
Yn'den
Yn: Taehyung bırak sana biri görücek.
Taehyung: Ne var yani bebeğimin annesini kucakladıysam.
Yn: Manyak mısın be adam bırak sana.
Taehyung: Biraz uyuyalım nolur.
Yn: Bakma bana öyle zayıf noktamdan vurursun bakma ya şöyle.
Taehyung: Neden?
Yn: Sabah sabah ne diyorsun ya kalk kahvaltıyı bitircekler.
Aşağıdan Jin bağırmıştı.
Jin: Siz ne yapıyorsunuz bilmiyoruz ama devam edin ben size bırakırım.
Yn: Al işte rezil olduk.
Taehyung: Niye rezil olcak mışız sen benim bebeğimi taşıyorsun ne var bunda.
Yn: Ne kadar rahat bir insansın ya nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun?
Taehyung: İnsanın yanında sevdikleri olunca hiç bir şey umrunda olmuyor.
Yn: Nasıl yan-
Daha sözümü tamamlayamadan dudaklarıma yapıştı.
(Ben böyle biri değildim.)Kendime gelip onu ittirdim askıda duran bir hırkamı alıp aşağıya indim ceketi bir çırpıda giyip evden çıktım arkadan seslerini aldırış etmeden bahçeden de çıktım.
Ne yapıyor anlayamıyorum zaten başıma gelmeyen şey kalmadı birde üstüne başka kadınla evlenicek ama hala benimle dalga geçiyor resmen.
Belki de şuan ölmek isterdim ama bebeğimin o küçücük parçanın bir suçu yok onun neden canını yakıyım ki o daha kendini koruyamaz bile minnacık bir şey daha o ama bir doğsun ona hayatın nasıl acımasız olduğunu anlatıcam güçlü durması lazım en azından benim gibi ölmek istemesin.
Sahilde boş boş oturuyordum yanıma bir kadın geldi konuşmaya başladı.
( İsim bulamıyorum artııık bıktııım yav neyse soru işareti olsun sjjsjs)?: Merhaba.
Yn: Merhaba.
?: İyi misiniz?
Yn: Evet bir sorun mu var?
?: Yüzünüz biraz solgun gibide.
Yn: Bilmem.
Biraz sessizlik olmuştu ama yine bir şeyler dedi.
?: Çok acımazsız demi?
Yn: Nasıl?
?: Hayat acımasız demi?
Yn: Ha evet baya hemde sanki bir tür işgence bir türlü çözemedim.
?: Geçmişte bir sıkıntıların oldu galiba.
Yn: Öyle de denebilir. Sizin de öyle gibi. Böyle konuştuğunuza göre.
?: Beni zorla evlendirdiler hemde tanımadığım insanlar yaptı ama anlaşamadık zaten boşandık.
Yn: Hmm üzüldüm en azından anlayışlı biriymiş direk boşanması biraz şaşırtıcı. Günümüzde bunun yüzünden çok ölen kadın var.
?: Eee sana noldu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~
AdventureYn: Bu Yunan efsanesi gibi bizde bir efsane mi yazsak? Taehyung: Biz çocuklarımızın ismini yazalım boş ver efsaneyi falan biz zaten efsaneyiz. Gökkuşağındaki Siyahın efsanesi. Başlangıç tarihi: 16.12.2020 Küfür içerir! Reklam yapmayınız pls.