36. BÖLÜM

2.3K 119 116
                                    

Helloooo ben geldiiimmm hadi yeni bölüme geçelim. İyi okumalarrr...

Yn'den

Yataktan kalkıp ne olduğunu bakmaya gittim hayır bu Min Seo niye bağrıyor?

Yn: Niye bağırıyon lan manyak?

Min Seo: H-hi-hiç ııı böcek gibi birşey gördüm o yüzden.

Yn: Peki hadi git çocuğun yanına.

Odaya geri geçtim bu Min Seo beni salak falan zannetti heralde bende attığı yalana inanıcaktım sanki. Min Seo odaya girdiğini düşünerek odadan yavaş yavaş çıktım evi kontrol etmem gerekiyor gibi kesin bir şey vardı yoksa başka neden bağırsın.

Odaları geziyordum ama birşey yokmuş gibiydi acaba gidip yatsam mı? Aman o kadar gezdim bir kaç oda kaldı zaten. İlerliyordum ve arkamdan biri gelip ağzımı kapatıp kıpırdamamı engelledi. İnanmıyorum evde hırsız mı vardı? Min Seo'nun niye bağırdığı belli oldu ama neden söylemedi ki şuan çok saçmaydı herşey.

?: Sessiz ol şimdi odana çıkıcaz.

Kafa sallamakla yetindim korkmuyor değilim umarım başıma bir şey gelmeden giderdi bu adam. Ahh salak Min Seo evde biri var neden söylemiyor hadi bana söylemedi Jungkook'u niye çağırmadı? Üst kata sürüklüyordu kim bu? Yüzünü bir görebilsem.

Odaya sürükledi. Kesin beni burda sessizce öldürücekti. Kendisine doğru çevirdi ama nasıl ya?

Yn: Mal mısın Taehyung?

Taehyung: Hayır gayet akıllıyım.

Yn: Niye eve gizlice giriyorsun ki? Haberde verebilirdin. Evde hırsız var diye çok korktum ya.

Taehyung: Oyh sen korktun muu?

Diyip burnumu sıktı.

Yn: Dalga geçme benle hemde hiç sevmediğim şey burnumun sıkılması.

Taehyung: Tamam kızma jxjdhfjsk.

Yn: Eee sen niye geldin? Hemde gizlice eve girmeler falan noldu?

Taehyung: Bennn canım sıkıldı bende birilerinin evine giriyim dedim o şanslı kişide siz oldunuz.

Yn: Yaa öyle mi bende inandım buna vah vah vaaahhh. Keşke benide çağırsaydın bende gelirdim.

Taehyung: Öfff sen gelmeyince bende merak ettim geldim.

Yn: Hıh şimdi oldu. Öfff bütün uykumu kaçırdınız ya Jungkook bir sen iki.

Taehyung: Jungkook'mu o niye burda?

Yn: Sevgilisini özlemiş. Ne romantik bir çocuk ya sabahın kaçı olmuş özledim diye geliyor.

Taehyung'tan

Eee biz ne diye geldik hala anlamadı mı gerçekten bu? İnanmıyorum ya o kadarda belli ediyorum ama. Daha ne yapabilirim ki artık ikimizde kavuşamıycaz bizim hikayemizde böyle olucaktı.

Taehyung: Yani evet biraz romantikdir Jungkook ama ben ondan daha romantiğim.

Yn: Aa aa sen kıskandım mı?

Taehyung: Hayır.

Yn: Çok şanslı bir karın olucak onun yerinde her kız olmak isterdi.

İmalı imalı bakıyordum her kız dedi yani kendiside istiyordu.

Yn: Ne bakma bana öyle. Ben dışında ki kızlar ben değil.

Taehyung: Hıhı bende öyle düşünüyordum zaten.

MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin