Selammm. Yeni bölüme hoş geldiniiiiizzzz, garip şeyler olucak gibi bilmiyom olaylar karışıcak, şu Yn yaşıyor o kadın diyenler pes edin gari o kadın değil öldü. Ha belki benim huyum belli olmaz heran diriltebilirim kdkslskks. Neysem iyi okumalar 🌼'larım.
İmkansız... Öyle bir şey var mıydı? Ya da bizim gözümüzü büyüttüğü için mi öyle diyorduk? Benim düşüncem imkansız diye bir şey yoktur. Sadece uğraştırıcıdır onuda çalışarak çabalayarak gayret ederek kolay bir şekile getirebiliriz, pes etmeyin deneyin çalışın ve sonucuna ulaşın...
Not: Arada flash backler olucak kısa kısa şimdi ki zaman dersem saçma olur bu yüzden yazmıyorum zaten yazı tipleri farklı ordan anlarsınız.
Taehyung'tan
Hye Min'i Sun Yeon'la Han Seojun'a bırakmıştık bayadır onlarla kalıyor. Yn öldükten sonra Hye Min gittikçe Yn'e benziyordu ya da ben böyle düşünüyordum.
( Off son cümleyi kurana kadar ne çektim lan kelime kıtlığı var bende evet )
Hye Min'i karşıda koşarak, gülerek yanımıza gelmesi garip hissettirdi.
Sun Yeon: Nasılsınız?
Min Seo: İyi olmaya çalışıyoruz işte siz iyisiniz değil mi? Yaramaz eziyet etmiyor değil mi?
Hye Min: Heeeyy ben yaramaz değilim!
Min Seo: Sen mi? Hahdjekjdjsjs. Tamam tamam bir şey demedim.
Han Seojun: Biraz sizde dursa biz bir şeye gitsek ziyarete.
Jin: Oh gidin gidin, biz eğleniriz biraz.
Hye Min: Ya Taehyung abi ben Yn ablayı özledim, beni ne zaman ona götürceksin?
Taehyung: Çok mu özledin?
Hye Min: Eveeett hemde çoookk.
Taehyung: Peki Sun Yeon'lar gelsin biz gideriz.
Hye Min: Yüüppiii.
( Yüpi ne lan kdksks yuppi değil miydi? Kafayı yedim kkdkdms )
•••
Onlar gelince Hye Min'le mezarlığa gittik. Biraz ağlamıştı, ağh onu gördükçe içim parçalanıyor gibiydi.
Flash back...
"Sessiz ol o uyuyor" dedi Hye Min'e bakarak aşık olduğum kadın.
"Sessiz ol o uyuyor"dedi Yn gibi masmavi gözleriyle Hye Min Yn'ın mezarında.
Han Seojun'u arayıp Hye Min'i almasını söyledim, biraz burda yanlız kalmak istiyorum. Han Seojun Hye Min'i aldıktan sonra dayan mayan göz yaşlarım aktı ırmak gibi...
•••
Ordan çıktıktan sonra sahile indim. Bir boş banka geçerek oturdum, ne uzun zaman oldu buralara gelmek.
Yazar'dam
Yan bankta bir çift gördü, sesleri ona kadar geliyordu.
"Gökyüzü çok mu mavi bu gün?" dedi yanındaki sevgilisine...
Gökyüzüne bakıp.
"Gökyüzü çok mu mavi bu gün?" dedi gökyüzündeki sevgilisine...
Hayat neden bu kadar zor güler ki? Unutma Kim Taehyung bir gün sende mutlu olucaksın. Sabret! Az kaldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~
AventurăYn: Bu Yunan efsanesi gibi bizde bir efsane mi yazsak? Taehyung: Biz çocuklarımızın ismini yazalım boş ver efsaneyi falan biz zaten efsaneyiz. Gökkuşağındaki Siyahın efsanesi. Başlangıç tarihi: 16.12.2020 Küfür içerir! Reklam yapmayınız pls.