42. BÖLÜM BALKON

2.1K 115 167
                                    

Helloo. Yine ben geldim eheheh bu bölümde acayip şeyler olucak galiba ya da bilmiyom jfkskks neyse çok uzattım hikayeye geçelim.

Yn'den

Neden uyumamıştı bu saatte? Ve neden içiyordu? Yanında ki koltuğa oturdum.

Yn: Neden uyumadın?

Taehyung: Yarın evleniyorum bari bekarlığın sonu böyle bitsin.

Yn: Hmm. Üzülme ya belki iyi anlaşırsınız.

Taehyung: Sanmıyorum. Tam bir s*rtüğün teki. İçer misin sende?

Yn: Yok kalsın ben bir daha kolay kolay içmem hele senleysem hiç içmem.

Taehyung: İç ya belki birşeyler olurda onunla evleneceğime seninle evlenirim olmaz mı?

Yn: Yok o bir kere olur.

Taehyung: Sadece bir kere ya.

Yn: Taehyung zorlama lütfen içmiycem. Hatta sende içme başka birşeyler yap.

Taehyung: Kolay mı sanıyorsun evlenmeyi?

Yn: İstediğin kişiyle evlenseydin böyle demezdin.

Taehyung: Haklısın.

Yn: Başka birşey yapalım o zaman kalk ya.

Taehyung: Neden bu kadar önemsiyorsun?

Yn: Son günü böyle geçirme diye. Hadi kalk dışarıya çıkalım.

•••

Dışarıda dolanıyorduk gerçektende çok üzülüyordu. Onu böyle ilk defa görüyorum ve nedense bende üzülüyorum. Kim isterdik ki ailesini istediği pislik bir kızla evlenmeyi? Ben istemezdim o kesin. Biranda bağırarak bana dönmesiyle aklım çıkıyordu.

Taehyung: Buldum!

Yn: Ne bağırıyorsun ya aklım çıktı. Ne buldun?

Taehyung: Seni yine kaçırcam.

Yn: Zaten burdayım ya nereye kaçırcaksın?

Taehyung: Öyle değil. Sen beni kaçırcaksın

Yn: Ben mi kaçırcam ne zaman?

Taehyung: Şimdi hemen kaçıcaz kimsenin bulamayacağı bir yere.

Yn: Taehyung her türlü yakalanırız. Hem beraber ne yapıcaz ki?

Taehyung: Belki seninle evlenirim nedersin?

Yn: Hevesini kırmak istemem. Biz yerin dibinede girsek baban bizi bulur.

Taehyung: Doğru. Bulursa suçsuz yere birşey yapabilir sana.

Yn: Üzülme ya birazda olumlu tarafından bak. Çocuklarınız olucak küçük küçük böyle. Taehyung üzülmeni istemiyorum. Belki de şuan dediklerim şey seni biraz şaşırtıcak ama senin mutlu olmanı istiyorum. Sen benim hayatımı değiştirdin. Abimden kurtardın sonra beni dinledin yardım ettin işte. Seninle yaptığım hiçbir şeyi unutmadım herkese unuttum desemde. Silemedim aklımdan şimdi ben mutlu olup senin üzülmeni istemiyorum.

Taehyung: Şimdi Min Seo olsaydı ortalığı karıştırırdı.

Yn: Evet. Kim bilir nasıl uyuyordur şuan fkksks.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin