49. BÖLÜM

1.8K 110 81
                                    

Helloooo. Yine ben geldim eheheh. Nasılsınız? İyisinizdir umarım. Sizle tanışmak isterdim hepinizi çok merak ediyorum fkfkfjmd neyse hikayeye geçelim iyi okumalar 🌼'larım.

Min Seo'dan

İnanmıyorum Yn'den bağlantı geldi.

Suga: Kızım söylesene çatlatma insanı.

Min Seo: Yn'i buldum.

Jungkook: Nasıl ya?

Min Seo: Ya biz Yn'le bir uygulama indirdik ordan bir birimizi takip ediyoruz buldum işte. Dur bakıyım nerdeymiş. Neeyy?!!

Taehyung: Noluyor burda?

Jimin: Eee hadi adresini söylede gidip alalım.

Min Seo: Yn çok uzakta. Yani bilet alsak iyi olur.

Suga: Amerika diyordu oraya mı gitti ki?

Min Seo: Hayır Busan'a gitmiş.

Jungkook: Eee o zaman ne duruyoruz hadi bizde gidelim alalım gelelim.

Min Seo: Ya onu ordan alırız almasınada kim bilir nerde kalıyor,nerde yatıyor, hayır yani iyileşmedi de yarası ya birşey olmuşsa.

Taehyung: Bilet yok.

Jimin: Nasıl lan?

Taehyung: Bütün biletler satılmış son 5-6 gün boyunca da oraya hiç birşey gitmiyor.

Min Seo: Bu kız neden bu kadar uğursuz? Ne yani şimdi bilet almayı mı bekliycez?

Rm: Direk arabalarlar gitsek daha kolay olur o günü bekleyene kadar başına bir şey gelebilir.

Min Seo: Hepimiz mi gidicez? Bence gerek yok.

Jin: Bence olabilir. Ya birisi kaçırıp götürdüyse oraya hm herşey olabilir yani.

J-hope: Yanlız o kadar çok arabayla çıkarmak yerine. Koca bir araba alalım daha iyi olmaz mı?

Taehyung: Evet bu daha mantıklı eee o zaman hazırlanın.

J-hope: Durun olum araba almak o kadar kolay değil.

Min Seo: Ne alt tarafı parasını vericen alıcan.

J-hope: Ya polis varsa. Hadi yakalanırsak ne yapıcaksınız? Hiçbir şey o yüzden biraz bekliyceksiniz.

•••

Tam tamına kos koca iki gün geçti ve hala gidemedik. Ama araba geliyormuş herkes toplanıyordu görende Cumhur başkanını karşılıycaz bune böyle sürüyle gidiyoruz aq.

Suga: Off hadi yaa. Ne uğuşuksunuz bu ne böyle.

Min Seo: Şimdi uyuma zamanın olurdu demi?

Suga: Şuan 4. Rüya mı falan görüyordum.

Rm: Amma söylendin be geldik işte.

Suga: Niye bu kadar uzun sürüyor anlamıyorum alt tarafı gidip gelicez.

Rm: Hııı hı ya Yn'i bulamazsak hadi kaçırmışlarsa ne yapıcaksım hazırlıksız. Git bir kaç eşya al kıyafet falan.

Suga: Üff iyi be.

( Şuan Suga yerine ben uyuyacam telefon başında)

•••

Yola çıktık baya büyük bir arabaydı yani bir kaç kişi daha sığardı. Ahh Yn ne salaksın o kadar kart falan değiştirmiş sin ama şu uygulamayı silmeyi unutmadın ya neyse.

MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin