69. BÖLÜM

1.3K 82 115
                                    

Selam. Nasılsınız?  Artık boş yorumlarınız acayip sıkmaya başladı yani madem sevmiyorsun siktir git yani ne diyim, belki de bu kişiler yüzünden hikayeyi silen var. Yani hikayeyi yayından kaldırmak zor değil, kelimlerinize dikkat edin kaldıramayan var zaten sizin boş yorumlarınız için yazmıyoruz sevenler için yazıyoruz saygılarımı sunarım ve iyi okumalar.

Kardeşlik nedir? Kan bağın olan değil dost olarak. Bir çok kişi bunu yanlış düşünüyor yani benim düşüncelerime göre, bu kişiler şöyle düşünüyor. "Biz yıllardır arkadaşız, biz ayrılamayız kardeş gibiyiz." Kusura bakma ama uzun süre olupta gidende var. 8 yıllık bir arkaşlığım olup it olanda var şimdi 5 yıllık olup kardeşim olanda var. Şimdi tekrar düşün o kişi sana kardeş gibi yakın mı? Zaten herşey bir hataya bağlar, küçük bir hata yaparsın her şeyi hayatını bozar yıkar gider. Kime kardeşim dediğinizi dikkat edin.

Yn' den

Ahh cidden mi? Küçük bir kız çocuğumuş, bu saatte bu ıssız ve sessiz bir yerde ne yapıyordu peki? Kızdan korkmuyorda değilim çünkü korku filminden çıkmış gibiydi. Arabadan indik.

Yn: Senin burda ne işin var, bu saatte?

Çocuk: Beni saklar mısınız?

Taehyung: Gel hadi bin bakalım yolda konuşalım.

Arabaya geri bindik.

Yn: Bize ne olduğunu anlatır mısın lütfen?

Çocuk: Bu ormanda bir grup adamlar var ve çocuk satıyorlar bende ordan kaçtım.

Taehyung: Ne kadar kişiler gördün mü?

Çocuk: Vardı yirmi kişi falan. Noldu ki?

Yn: Bir şey sadece meraktan sordu demi?

Taehyung: Evet evet.

Ne yapacağını az çok anlamıştım az kişi olsalardı büyük ihtimalle oraya gidicekti.

Yn: Adın ne?

Çocuk: Hye Min senin ne abla?

Yn: Bende Yn. İstediğin kadar rahat olabilirsin, ama biz seni nereye bırakıcaz, bildiğin bir yer var mı?

Hye Min: Hayır zaten ailem beni oraya bırakmasaydı bir sıkıntı yoktu.

Demek onunda hayatını ailesi mahfetmişti. Küçük bir çocuktan ne istemişlerdi? Daha 7-8 yaşlarında ki bir çocuktan bahsediyoruz.

Hye Min: Beni o adamlara da ailemede vermeyin, beni merkeze bıraksanız yeter.

Belli ki orda kötü şeyler olmuş ve psikolojisi bozulmuştu. Kim bilir orda neler gördü? organ mafyası, çocuk satıcıları, tacizciler... Daha saymadığım bir çok şey.

Taehyung: Bizimle beraber gelmeye ne dersin? Benim gibi bir sürü abi var orda hepside sapa sağlam. Aslan gibiler o yirmi kişinin hepsini parçalarlar.

Hye Min: Jdjsjjs.

Taehyung'un içinde ki çocuk ortaya çıkmıştı. Ondan çok güzel bir baba olucaktı bundan emindim.

•••

Yol baya bol kahkahalı ve eğlenceli geçti sonunda eve geldik.

Yn: Bunlar niye açmıyor ya kapıyı?

Suga: Hay hepiniz s*kcem ya niye bakmıyonuz şu kapıya?!!

Taehyung: Şimdi anlaşıldı.

Sonunda kapı açılmıştı üstümüzü değiştirip herkesin yanına indik.

MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin