Arkadaşlar ağlamak istiyorum sinirlerim yerle bir şuan sinirden gülüyorum. Neyse hikayeye geçelim iyi okumalar.🌼
BU ARADA İKİ BİN OKUMA OLDUK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANLARIM..
?: Aşkııım ben geldim.
Yn: Keşke gelmeseyidiiin.
Dediğim şeyle bana göz devirdi bana göz devirdi bana. Kalkıp gözlerini oymak vardı da dua etsin hamileyim çocuğum bundan etkilensin istemem.
Oturduğum yerden kalktım yatmaya gidicem burda midem bulandı parfümü nasıl sıktıysa artık banyo yapmış mübarek birde en ağrın'dan sanki gelip seni koklayacaklar'da sıkmış gelmiş mal.
Suga: Nereye?
Yn: Valla bu parfüm kokusuna dayanamıycam odama gidiyorum.
?: Tipine bakta konuş benimle hemde sana kim bakar ki demi aşkım.
Yn: Birincisi senle konuşmadım zaten ikincisi sana bakmazlar dediğin kız yani ben sevgilin tarafından... neyse azımı bozmuycam. Birde iki ton makyaj yapmış topona bakto konoş diyor. İnsanlar beyinlerini koyup geliyor bende zaten boşlar bakanıyım ya hepsi beni bulur.
Jin: Aç mısın?
?: Evet ya ne var yemekte?
Jin: Sana sormadım Yn'cım istediğin bir şey var mı aç mısınız?
Yn: Aslında şöyle bir ramen olsa güzel olur.
Jin: Tamam sen geç ben yapıp geliyorum.
Yn: Dur bende yardıma geliyorum.
( Türkçem müq ya doğru kelimeyi bulamıyorum ya da şiveli falan yazıyorum geliyorum yazcağıma gelem yazıyom kaijdjwj)
Küçük bir reklam geçme.
Arkadaşlar hikayeme destek olan kişilerin hikayesine bakıyorum oy ve yorum atıyorum bu fırsatı kaçırmayın.
Reklam bittiii.
Jin: Sen odana git ben geliyorum beraber gömeriz.
Yn: İyi çabuk gel ama.
Jin: Tamaaam.
Min Seo: Bana da yapar mısın acaba?
Jin: Hayır tabiki de.
Min Seo: Neden ya? bende açım.
Yn: Sen ne zaman tok oldun ki hı?
Min Seo: Banane yaa.
?: Aşkım bizde dışarda mı yiyelim yoksa dışardan mı söyleyelim ?
Yn: Ya sabır ya sabır.
Taehyung: Ben tokum sen yersin.
?: Ama ben senle yemeyi düşünüyordum.
Ahtapot gibi yapışıyor ya bu ne münasebet senin burda ben çocuğunu taşıyım sen orda başkasıyla ilgilen. Birde ben sana yardım edicem diyor ne güzel yardım ama. Ahaa aklıma fikir geldi ağrı girmiş gibi yapıcam en iyi taktik.
Yn: Aaaaahhhh karnımm.
Taehyung: YN iyi misin?
Hemen yanıma geldi yaaa doğrusu hepsi geldi.
Rm: İyi misin?
Min Seo: Hastaneye gidelim kontrol etsinler.
Yn: Gerek yok ben odama gideyim bugün fazla yorulduk ondandır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~
AdventureYn: Bu Yunan efsanesi gibi bizde bir efsane mi yazsak? Taehyung: Biz çocuklarımızın ismini yazalım boş ver efsaneyi falan biz zaten efsaneyiz. Gökkuşağındaki Siyahın efsanesi. Başlangıç tarihi: 16.12.2020 Küfür içerir! Reklam yapmayınız pls.