64. BÖLÜM

1.6K 96 125
                                    

Helloooo. Nasılsınız? Bayadır görüşmüyoruz. Neyse fazla uzatmıycam. 28 bin olucak şimdiden kutluyum dedim. Orucunuz kabul olur inşallah. İyi okumalar 🌼'larım.

Ölmek; Ölünce ne oluyor kurtulduğunuzu falan mı sanıyorsunuz? Ya da benim bu derdim var yok bu var. Evet derdin var ama sen bu hayata ağlamak için ölmek istemek için değil savaşmak için geldin. Din, hayat, zorluk, dert bunların hepsi geçerli bunun içinde. Lütfen ölmek değil hayatla savaşmak için dik durun. Eminim ki herkes bir gün başarıcak.

( En son nolduydu ya? Dkksks )

Kısa bir hatırlatma

Zil çalınca ayağa kalktım kalkmasına da Taehyung kalkmadığı sürece bende gidemezdim o yüzden geri yerime çakıldım.

Rm: Kapıyı açmaya gitti. Hadi bakalım kim gelicek bu sefer merak ediyorum. OMG umarım bunun içinde oda yoktur.

Hatırlatma bitti. Şimdi kimin geldiğine bakalım.

Taehyung'tan

Babam gelmişti. Neden burda demiycem kafasına estiği zaman geliyor zaten en çokta Yn'le aramız iyi giderken tam o zaman gelip bozar. Hadi bakalım yine ne diyecek?

Taehyung'un babası: Günaydın hepinize.

Rm: Günaydın da.

Taehyung'un babası: Yemeğinizi yiyin siz ben içerde otururum.

Yn: Benim gördüğümüz sizde gördünüz mü? Yoksa ben kafayı mı yedim?

Min Seo: Bu adamın başına saksı falan düştü heralde.

Jungkook: Min Seo doğruyu söyle sen mi vurdun kafasına tava'yla?

Min Seo: Yoo valla bu sefer ben yapmadım.

Taehyung: Yine birşeyler karıştırıyor gibi ama ilk önce yemeğimizi yiyelim tabi kalırsa.

Jin: Son ono bonomo doyon.

Yn: Tamam tamam konuşma boğazına kaçacak. Al iç benimkini de ne ara bitirdiysen kendi meyve suyunu anlamadım gitti.

Min Seo: Acaba midesinde kara delik falan mı var? Yiyor yiyor doymuyor.

Suga: Hadi çok konuşmayında yiyin yemeğinizi. Bakalım bu sefer bizden ne isteyecek?

•••

Yemeğimizi yedik. Salona geçtik acayip mutlu duruyordu cidden çok merak ediyorum ne oldu bu adama? Normalde şuan yakama yapışması gerekmez mi? Evet gerekir ama yok acayip mutlu bunda bir gariplik var ama hayırlısı.

Taehyung'un babası: Nasılsınız? İyiye benziyorsunuz.

J-hope: Teşekkürler iyiyiz. Siz nasılsınız?

Taehyung'un babası: Çok iyiyim.

Suga: Belli zaten de. Neye bu sevinç belli değil?

Yn: Sus gülücem yoksa.

Taehyung: Noldu baba?

Taehyung'un babası: Düğün konuşmaya geldim.

Taehyung: Baba ne anlıyorsun ya? Ben sevdiğim kadından başka kimseyle evlenmek istemiyorum. Yeter sal beni ama bu sefer izin vermiycem. Gerekirse kaçarım.

Taehyung'un babası: Olum bende onu diyorum. Düğün ne zaman? Sevdiğin kadın falan filan.

Taehyung: Ha şey başka biri yok yani öyle mi?

MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin