67. BÖLÜM IMPOSSİBLE

1.5K 99 281
                                    

Nedirseniz? Olum herkes gidiyır nere kaboluyonuz anlamıyom ki  çokkk boş yapmadan hikayeye geçelim. Neyse iyi okumalar 🌼'larım.

Saçmalamak; Sizce saçmalamadan olur mu? Tabi olmaz. Kimseyi dinlemeyerek önümüze bakmalıyız, bu bizim hayatımız değil mi? Onlar değil biz karar vermeliyiz. Tabi bu aile yüzünden bozuluyorsa işte bakın o çok zor. Baskı, hakaret vb. Burdan anne ve babalara diyorum ya sende o dönemlerden geçtin kendi ailenden öğrendiğini kendi çocuklarına göstermen değil hatta zıttına siz yaşadıklarınızı çocuklarınıza göstermemeniz lazım. Sonra bu çocuk niye böyle. Kusura bakmayın ama biz büyünce bize muhtaç olucaksınız ve siz kendinizi bize böyle düşman etmeye devam ettikçe ilerde muhtaç olucaksınız benden bu kadar anlayan anlayana. Bazende onlara karşı bunlarla alakalı konuşunca ne alaka biz sana öyle mi davranıyoruz? Diyorsunuz bir gözünüzü açın etrafınızı görün Allah aşkına dünya batıyor bu da bizim elimizde...

(Yorumlar azaldı kırılıyom haa)

Yn'den

Taehyung'un annesi: Bencede yeter. Aha bu iki anan ikide bir kavga ediyor.

Yn: Ya kocaman iki kadın olmuşsunuz daha neyi tartışıyorsunuz, ne alıp veremediğiniz var?

Soo Bin: Bir şey yok kızım bir konuda anlaşamadık o kadar sadece.

Min Seo: Ne bağrıyorsunuz ya? Hee benim analarım yine kavga etmiş.

Yn: Allah aşkına geçin cidden siz mi benim annem siniz, ben mi sizin annenizim belli değil zaten.

Yn'ın annesi: Benim anladın mı BENİM.

Min Seo: Anne uzatma geçin içeriye.

Soo Bin: Sen öyle san hıh.

Resmen iki koca kadın ne için kavga ediyor ya. Salona geçtik oturduk.

Jungkook: Anne hoşgeldiniz.

Soo Bin: Anne?

Yn'ın annesi: Anne derken.

Taehyung'un annesi: Bana dedi o bunların hepsi küçükken de bana anne derdi demi çocuklar?

Suga: Jssksk evet anne ya öyle dkskdk. Arkanda ki de babanne.

Yn: Sabır.

Taehyung'un annesi: Ee siz ayrılmışsınız.

Taehyung: Evet dün akşam hastaneye gittik.

Min Seo: Tabi Yn ayı gibi uyuduğu için o sırada kucaktan kucağa taşıdılar fkkskfkd.

Jimin: Hee hepimiz sırayla.

Yn: Size taşıyın diyen mi oldu? Hayır uyandırsaydınız.

Suga: Dur sen daha devamını duymadın. Ondan sonra sedyeye aldık seni tabi kim sürdü? Tabi ki ben.

Yn: Kesin duvara bodoslama girdik.

Suga: Çok iyi bildin "cuk" diye oturdu fjkkdmdm.

Taehyung: Beyler hadin biz gidelim.

Jimin: Nereye?

Jungkook: İşimiz var olum gel işte.

Suga: Ben şey yapsam.

Taehyung: Sugaa. Sende varsın kalk.

Jimin: Hee şey şey anladım.

Min Seo: Bak herşeyden anlayan ben bunu anlamadı. Ne diyonuz?

MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin