59. BÖLÜM

1.7K 91 90
                                    

Helloooo. Nasılsınız? Ben değilim Allah belasını versin şu derslerin yaa ama bir kurtuluyum bir LGS den bir Allah'ın kulu beni eve sokamıycak her gün gecelere kadar dışarda gezicem. Bol bol uyuyacam şimdi iki saat uyursam şükrediyorum. Neyse hadi hikayeye geçelim iyi okumalar 🌼'larımm.

Psikoloji.. etrafımızda ki bir çok insan bunu görmeye bilir kendi ama psikolojimizin bozuk olduğunu bir tek biz biliriz. Yardım almamız gerekir bu durumda ama bunu bizden başka biri görmediği için inanmazlar. Biliyor musunuz bilmiyirum ama insanlar psikoloğa, terapiye gidince deli olmuyuyor. Yani beni gözümde öyle. İlaçlar sayesinde duyduğu var olmayan seslerden kurtulunca hasta ' işte şimdi gerçekten yalnızım ' diyor.

Yn'den

Ayhh ödüm kopuyordu. Hayır yani neden bir insan böyle birşey yapar ki?

Yn: Ya jimin neden böyle birşey yapıyorsun ki?

( Jiminin giydiği şey)

Jimin: Korktun mu? Dmskkdk.

Yn: Sence?

Jimin: Tamam ya şey " sessizce " pasta almıştım Jin hyung yemesin diye başında nöbet tutuyorum.

Yn: Niye sessiz konuşuyorsun?

Jimin: Pasta dedin mi duyar o. Sessiz ol.

Yn: Beni değil bir dahaki ne tam hedefini korkut lütfen.

Jimin: Tamam djskjdjs.

Suyumu içtim salona bakmak için gittim yaa ama bunların hepsi ayrı ayrı uyuya kalmış. En iyisi hepsinin üstünü örtmek. Ama ilk önce Taehyung'a söylüyüm oda yardım eder. O kadar şeyi nasıl taşıya bilirim ki?

Hızlı adımlarla oda olmayan ama benim oda yaptığım yere gittim. Eeee bu da uyuyor ya kdkslldd. İş başa düştü umarım Jimin mutfakta uyuya kalmaz en iyisi ona söylüyüm yerine yatsın. Mutfağa gittim.

Yn: Jimin yat yerine herkes içerde uyumuş. Kimse yemez pastanı.

Jimin: Emin misin?

Yn: Evet.

Jimin: İyi geceler o zaman.

Yn: İyi geceler.

•••

Ahh önümü bile göremiyordum ama sonunda salona gelmiştim hepsini bir yere bıraktım hem yastık koyup üstünü örttüm hava biraz soğumuştu şömineye biraz daha odun attım çıkıp kapısını kapattım. Odama gittim ve yerde uyuyan Taehyung'u sürüyerek yatağa çektim üstünü örttüm. Bende yanda ki koltuğa uzandım ve uykuya dalıcatım ama buna engel oldular püff kapı çalıyordu.

Ayağa kalkıp kapıyı açtım. Annelerimiz gelmiş pekte sevindiğim söylenemez uykum var ve kesim sabaha kadar konuşturcaklar beni off offf.

Taehyung'un annesi: Diğerleri nerde?

Yn: Hepsi uyudu.

Soo Bin: O zaman bizde salonda yatarız.

Yn: Hepsi salonda uyuyor zaten.

Yn'ın annesi: Bunların odası yok mu?

Yn: Annecim varda hepsi orda uyuya kalmış.

Taehyung'un annesi: Ayh şimdi hepsi üşümüştür ben şömineye odun atıyım sizde yorgan çarşaf falan getirin.

Yn: Onuda yaptım ben merak etmeyin.

Soo Bin: Tamam son bir şey. Hepsi salona nasıl sığdı?

Yn: Hepsi salonda değil Jimin odasında Taehyung'ta benim kaldığım yerde.

Yn'ın annesi: Aynı yerde mi yatıyorsunuz?

Yn: Hayır o yatakta ben koltukta yatıyordum.

Taehyung'un annesi: İyi bizde onların odasında yatarız hadi iyi geceler kızım.

Yn: İyi geceler.

Soo Bin: İyi geceler Yn.

Yn: İyi geceler.

Yn'ın annesi: Şşş bak dikkat et aranızda birşey olmasın.

Yn: Anne şaka yapıyorsan bir daha nolur yapma gözünü seveyim. Eğer gerçek diyorsan birşey yapamaz.

Yn'ın annesi: Neyse iyi geceler.

Yn: Ayh iyi geceler.

Bitmeyen bir iyi gecelerden sonra kendimi direk koltuğa attım. Konuşmadıklarına o kadar mutluyum ki anlatamam. Yoksa hayatta uyutmazlardı. Hele annemin dediği şeyler ayrı bir olaydı. Fazla geçmeden gözlerimi kapattım ve uyudum.

•••

Yn: Min Seo eğer o tüyle bir daha burnumu gıdıklarsan seni camdan aşağıya atarım. Bir gidinde uyuyum ya.

Min Seo: Hi hi hiiii.

Yn: Nedeennn beeennn! Vallaha tekmeyi yersin sende uçan kadının ikizi diye çıkarsın manşetlere.

Min Seo: Heee ne komik olur jdksks. O değilde sen hala dikişlerini almadın demi?

Yn: Alırım sonra ya uyuyacam ben.

( Sen haline şükret bence Yncim ben bilmem kaç saattir uyumuyorum ve lanet geberesice sınavlarım var)

Min Seo: Aman be ikinizde  uyanmıyorsunuz ben gidiyorum aç kalın.

Yemeği duyunca biraz ayaklandım. Yemek benim en sevdiğim şeydi tabi uykuda öyleydi. İkinizde diyince Taehyung'un da uyanmadığını anladım. Kafasını kaldırıp;

Taehyung: Uyu uyu uyanınca beraber dışarda yeriz.

Yn: Ayh çok iyi olur. Uykuya devam kee iyi uykular.

Taehyung: Sanada.

Gözlerimi kapattım ve uyudum.

•••

Gözlerimi araladım ve Taehyung'un da uyandığını fark ettim oturuyordu ve manzarayı izliyordu o izle izle doyulmayan manzaraya.

Yn: Yeni mi uyandın.

Taehyung: 5 dakika falan oldu. Hazırlan da gidelim.

Yn: Tamam. Fazlada uyumamışız aslında neyse.

•••

Güzel bir yere gidiceğimizi söyledi başka birşey demedi. Gidiyoruz ama nereye gidiyoruz? Onu bilmiyorum yemek yemeye gidiyoruz. Başka bir yere gitmiyoruz diye düşünüyorum.

•••

Çok güzel bir restoranta gelmiştik. Cidden o kadar güzel ki anlat anlat bitmezdi bu eşsiz yer.

Taehyung: İnceleme işin bittiyse siparişleri verelim mi?

Yn: Evet verelim.

Siparişleri verdik ve bir süre sonra siparişlerimiz geldi fazla beklemedik bu  baya iyiydi. Yemekte baya güzel duruyordu yemeye başladık

Yn: Ohh mükemmel ya yemekler. Bayıldım ama baya da şiştim. A-a şurda ki .... Değil mi?

Taehyung: Evet o gidelim istiyorsan kavga çıkmasın.

Yn:.....

Bu bölümde burda bitti kısa bir söz bırakıcam çünkü uykusuzluktan gebericem uyumak istiyorum.

Lades bitti cici kız, artık aklımda değilsin...

İyi geceler 🌃

MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin