Düzenlendi...
İyi okumalarr.
Yn: Off off.
Taehyung alttan alttan gülüyordu.
Yn: Gülme.
Taehyung: Gülmüyorum.
Yn: Bak hala gülüyorsun.
Taehyung: Tamam gülmiyeceğim. Şimdi ellerini boynuma dola.
Yn: "içinden" Tanrım neler çekiyorum, bunun başka şekli yok mu? Niye kalktım ki kır dizini otur oturduğun yerde.
Taehyung: Yn hadii.
Yn: Tamam.
Ellerimi boynuna doladım, insan bu kadar cahil mi olur? Dans etmeyi bilmiyorum müthiş.
Taehyung: Şimdi bende ellerimi beline koyacağım, yanlış anlama.
Yok yok ölmemi falan istiyor bu, niye bu kadar heycanlandım ki ben? Of sıcakta bastı sakin ol yn sakin ol.
Yn: Tamam.
Taehyung: Bu kadar işte zor değil yani.
Yn: Evet hiç zor değilmiş.
Oww içimden dediklerimi bir duysan hiç öyle değil. Ayy birazdan pat diye gidicem çok narin tutuyor kırılcakmışım gibi. Gözlerime öyle bir bakıyor ki için de koybolursun ondan gözlerimi kaçırmaya çalışıyordum.
Taehyung: Utanıyor musun sen?
Yn: Yoo ne alakası var canım. Sadece biraz sıcak oldu o kadar.
Taehyung: Tamam canım.
Ne diyor bu yok yok rüyadır bu, biraz daha öyle bakarsa gerçekten bayılcam.
Taehyung: İçtin mi?
Yn: Hayır alkolsüz almıştım.
Soo Bin: Yn baban arıyor.
Yn: Umarım gelmemiştir, bir gün sonra gelicekti ama ver ne diyecek bakalım.
Dışarıya çıktım müzik sesi gitmesin diye.
Yn: Alo.
Yn'ın babası: Yn napıyorsunuz?
Yn: Evde oturuyoruz.
Yn'ın babası: İyi ben yarın geliyorum.
Yn: Hani iki gündü?
Yn'ın babası: Sana mı sorucam ne zaman geleceğimi?!
Yn: İyi.
Yn'ın babası: Birini getireceğim ve çok mutlu olucaksınız.
Yn: Kim?
Yn'ın babası: Sürpriz, abini ara yarın evde olsun.
Yn: Sen ara.
Yn'ın babası: Yn, sana ara dedim!
Yn: Baba sen ara, bize yaptıklarını bir bilsen.
Yn'ın babası: Telefonda bile beni deli ediyorsun, gelince konuşacağım onunlada.
Niye geliyor ki gelme ömür boyu gelme çok lazım sanki. İçeriye geçtim.
Soo Bin: Noldu, gelmiş mi, çok mu kızdı?
Yn: Hayır, daha gelmemiş ama yarın gelicekmiş. Bize de sürprizi varmış.
Soo Bin: Ne ki?
Yn: Bilmiyorum Joon'uda çağırcakmışız çok mutlu olucakmışız, onun ölmesi benim mutluluğum ama imkansız. Birini mi getirecekmiş, ne yapıcakmış öyle bir şey dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~
AdventureYn: Bu Yunan efsanesi gibi bizde bir efsane mi yazsak? Taehyung: Biz çocuklarımızın ismini yazalım boş ver efsaneyi falan biz zaten efsaneyiz. Gökkuşağındaki Siyahın efsanesi. Başlangıç tarihi: 16.12.2020 Küfür içerir! Reklam yapmayınız pls.