Helloooo. Nasılsınız? Aklıma hiçbir bok gelmiyor fkkdkdkd neyse hadi hikayeye geçelim.
Hem ölü gibi olup ama yaşamak o kadar ağırdır ki. Buda bir tür yalan şeklidir. Sen ölü dursanda insanlar seni hep yaşıyormuş gibi görürler. İşte herkes kendi derdinin çok olduğunu falan sanıyor ama karşısında ki kişiyi birkez bile dinleyip kendi yerlerine koysalar hayatı belki'de çözmüş olucaz. Kimse kimseyi değiştiremez eğer onu sevmiyorsan kalbini kırmadan çekip gidiceksin. Eğer kalbini kırarsan o kişinin ağlaması bitene kadar melekler lanet okurlarmış. Konu bu değil belki'de ama herkesin duygusu ve kalbi vardır bunu bilin.
Suga'dan
Min Seo masadan aldığı tavayı Yn'ın kafasına geçirdi yine.
Yn: Bu sefer yemeğhh-
Sözünü tamamlamadan bayıldı.
Suga: Gız naptııın? Gitti ya la kız.
Han Seojun: Ynn uyan yn!
Taehyung: DOKUNMA ONA! Çekil sen.
Taehyung Yn'i kucağına aldı arabaya gitti.
Suga: Ee bizimde burda işimiz bittiğine göre bizde gidelim.
Sun Yeon: Ya şuan siz ne yaptığınızın farkında mısınız? Bildiğin insan kaçıryorsunuz.
Jin: Mantıklı biz bunları da alalım. Hadi yürüyün sizde.
Han Seojun: Aferin Sun Yeon. Bakın Yn'ide bırakın bizide biz birşey yapmadık.
Jimin: Zaten siz birşey yapmadınız. Yn'ide buraya bırakmayız belki bizden size bahsetmiştir.
Sun Yeon: Taehyung muydu neydi. Sonra sen kardeşisin geri kalanınız bilmiyorum.
Min Seo: He evet kardeşiyim hemde öz.
Min Seo şuan biraz kıskanıyordu hatta ne birazı baya baya kıskanıyordu.
Suga: Hadi yürüyün hadi ben daha uyuyacam hadi.
Han Seojun: Bizde mi?
Rm: Evet hadi zorluk çıkarmayın. Yoksa başka yollarla denerim.
J-hope: Allah aşkına hadi gelin ya uzun bir yolumuz var zaten.
Jungkook: Geldik hyung fkdkkdkd. Yürüyün lan.
Taehyung'tan
Yn'nı yanıma oturtup omzuma yatırdım.
( Öyle bir şey işte siz hayal edin dkkskd)
Ona birşey olucak diye her saniye aklım çıkıyor. Evet ona bir tokat attım benimde sinirlerim bozulmuştu. Yoksa ona hayatta böyle birşey yapmazdım onun kılına bile zarar gelmesine izin vermezdim ama insan sinirlenince ne yapacağını bilmiyor ki. Ne yaptığımı bile bilmiyorumdum. Ondan özür amaçlı bir dekorasyon hazırlıycaktım.
Sonunda diğeleride geldi ve uzun bir yolculuğa başladık.
•••
Yn uyanmaya başlamıştı kafasını yavaş yavaş kaldırdı ve etrafına baktı.
Yn: Noluyor lan? Nerdeyim?
Suga: İy-kkk msksjfkskdnne.
Yn: Ne gülüyorsun yaa? Off ya Suga.
Suga: Ama kafana "cuk" diye oturdu jdkdkfkkdn napıyım gülmemek elde değil.
Yn: Aahh evet lan kafama birşey çarpmıştı. Min Seo sıçtım senin azına bu sefer ciddiyim bak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~
AdventureYn: Bu Yunan efsanesi gibi bizde bir efsane mi yazsak? Taehyung: Biz çocuklarımızın ismini yazalım boş ver efsaneyi falan biz zaten efsaneyiz. Gökkuşağındaki Siyahın efsanesi. Başlangıç tarihi: 16.12.2020 Küfür içerir! Reklam yapmayınız pls.