Helloooo tekrardan babylade'lerim fazla uzqtmıycam he bu arada yarın son sınavım vaarrrr. Seviniyim mi üzüleyim mi bilemedim. Daha bugün olduk matematiği yarın matematik uygulamaları olucaz Allah'tan iyi geçti dualarınız sağolsun Allah razı olsun. Neyse uzatmıycam dedim baya uzatmışım JFkdkd iyi okumalar 🌼'larım.
( Bunları dün yazmışım o yüzden sınav bittiii)
( Her boku hatırlıyorum ama bir türlü şu nerde kaldığımı hatırlamıyorum offf )
Zorluk.. Matematik ya da başka birşeyde ki zorluk mudur? Herkese göre farklı bu anlam. Bizim ise hayatı yenememiz. Evet zor hatta binlerce kez denesek bile olmayabiliryor. Sadece sabır gerektiren bir süreçtir. Başkalarının ise hayatı herşeyi mükemmeldir derslerini yapamıyordur oda bunu zorluk olarak görüyordur. Bu yüzden kimse kimseyi anlamıyor olabilir miydi?
Jimin'den
Ayh biran bağırınca aklım çıktı. Babası geldi diye yoksa ne yapardık bilmiyorum.
Taehyung'un annesi: Yn nerde? İyi demi o?
Taehyung: Bilmiyoruz annem. Geç şuraya otur sen.
Taehyung'un annesi: Ya ne demek sakin ya? O kız bana emanetti annesine söz verdim ben. Sana güvendim onu korursun diye.
Cidden mi? Bunlar baya baya iyi arkadaş olmuşlar. Ama şuan konumuz bu değildi Yn'ın annesi öğrenirse ne olucaktı?
Min Seo: Ben anneme söylemedim söylemediniz demi?
Sessizlik oluştu ve belli ki kimse söylememiş. İyi ki de söylemişler nasıl oldu bunlar kafamız hala karışıktı.
Ameliyattan çıkan doktorun yanına hepimiz toplandık.
Dr: Sakin olun çok riskli bir amelliyattı am-.
Taehyung'un annesi: Öldü mü? Anaaamm ben ne yapacağım annesine ne diyeceğiiiimmm?
Dr: Hayır sadece riskli bir amelliyattı ama şu 24 saat bizim için kritik bir süreç şimdilik yoğun bakıma alıyoruz. Geçmiş olsun.
Suga: Valla ha bak ya ne kadarda güçlü abisi gibi yani ben.
Min Seo: He he kesin canım ondandır.
Suga: Ben size dedim o ne yapar ne eder dirilir diye. Hatta mezara koysak ertesi gün odasında uyuyor olur.
Min Seo: Gıcık oldum sana benden çok kardeşimi tanımaya başladı yaa aradan çekilseniz iyi edersiniz bay min.
Suga: Hııı bakalım Yn birini sayıklayacak mı? Kimi sayıklarsa onundur.
Rm: Saçma gelsede yarışasım geldi.
Şuan o kadar saçma bir şey yapıyorduk ki bunu yapacağımız aklımın ucundan geçmezdi. Camın orda konuşmasını bekliyoruz ne saçma ya cidden.
Jimin: Kazanana ne vericez peki?
Suga: İddiayı o kazanmış oluyor zaten daha ne istiyorsun?
Jimin: Ne bileyim ucunda büyük şeyler olsun.
Suga: Kaybedeceğini bile bile bunu yapıcak mısın?
Jimin: Asıl senin bunu kaybedeceğini bile bile iddeaya girmen peki?
Suga: Tamam kazanan arabasını alır.
Taehyung: Kafayı mı yediniz olum?
Suga: Ya ben biliyorum "Suga" diyecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~
MaceraYn: Bu Yunan efsanesi gibi bizde bir efsane mi yazsak? Taehyung: Biz çocuklarımızın ismini yazalım boş ver efsaneyi falan biz zaten efsaneyiz. Gökkuşağındaki Siyahın efsanesi. Başlangıç tarihi: 16.12.2020 Küfür içerir! Reklam yapmayınız pls.