Helloooo. Nasılsınız? Benim çok canım sıkılıyor. A*k hayatımda kim varsa sırtımdan vurup gidiyor hemde gözüme soka soka yapıyor bunu. Artık kimse umarda değil kendi kararlarımın üzerinde gidicem kim ne derse desin artık umrumda değil eğer bunu değiştir yok bunu değiştir bu huyunu sevmiyorum bilmem ne? Ben değişmem eğer beni böyle sevmiyorsa S*KTİRSİN GİTSİN. Neyse çok uzattım hikayeye geçelim iyi okumalar 🌼'larım.
( Lan okullar açıldı yaaa gelde ağlama hhüüeeğğhh bölümler azalabilir çünkü büyük ihtimalle sınavda yaparlar😢)
Yn'den
Si Woo: Yn sende mi burasın?
Yn: Ahh evet yine karşılaştık.
Jun Woo: Merhaba Yn.
Yn: Merhaba.
Jun Woo: O gün ki olayı düşündün mü hiç?
Yn: Neyi?
Jun Woo: Ahh beni sevmiyorsun ki düşünesin.
Yn: Ha şu yemek olayı kusura bakma o gün abimi kaybettim hiçbir şey düşünmedim.
Jun Woo: Başın sağolsun.
Yn: Sağol.
( Hepsi iman power şuan dkskks)
Yavaş bir şekilde yerine geçtim ve oturdum cidden artık şu dikişlerimin geçmesini istiyorum bıktım gerçekten. Bir daha patlatmamak için dikkat edicem.
Si Woo karşı tarafta yanımda ki koltukta oturuyordu onun yanında ise Jun Woo. Si Woo bana birşeyler seslendi ona doğru döndüm.
Si Woo: Yn internette uçan kadın diye konuşuluyorsun.
Yn: Ah evet ne demezsin.
Si Woo: Onunla ilgili birşey diyecektim tekrar manşetlere çıktın.
Yn: Nee?! Nasıl ne diye?
Si Woo: Dur okuyorum. "Önce ki günlerde bombadan yaralanan kadın şimdi ise herşeyini bırakıp gidildiği söyleniyor sebebi ise söylenmiyor. Kardeşi Park Min Seo perişan halde. Diğer arkadaşları da üzülmüştü onu bulana tam tamına 1.000.000.000 dolar verilecek.
( Biraz fazla basmış olabilirim sıfıra dkksks)
Yn: YUUUHHH!
Bağırmamla herkes bana baktı. Cidden beni bulmak için bu kadar paramı vericekler one öyle a*k.
Si Woo: Şşş seni veriyim mi?
Yn: Si Woo nolur kimseye söylemeyin?
Si Woo: Şaka yapıyorum istemediğin yere seni niye verelim hadi rahatına bak. Hemde yüzünü biraz gizlesen iyi olur kimse tanımaz biri tanırsa kendini orda bulursun o kadar para için herşeyi yaparlar çünkü.
Yn: Haklısın.
Çantamdan gözlüğümü ve şapkamı çıkardım taktım. Umarım kimse tanımaz iyide ben orda çalışmadan nasıl yaşıycam? Onu merak etmiyor değilim.
•••
Sonunda Busan'a gelmiştim eşyalarımı alıp otobüsten indim.
Si Woo: Yn kalacak yerin var mı?
Yn: Yani şuanlık yok arkadaşlarımı arıycam.
Si Woo: İyi hadi ara.
Yn: Tamam.
Cidden çok önemsiyorlardı. Fazla zaman kaybetmeden arkadaşımı aradım diğer kartımdan almayı iyi ki unutmamıştım.
Yn: Alo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~
AventuraYn: Bu Yunan efsanesi gibi bizde bir efsane mi yazsak? Taehyung: Biz çocuklarımızın ismini yazalım boş ver efsaneyi falan biz zaten efsaneyiz. Gökkuşağındaki Siyahın efsanesi. Başlangıç tarihi: 16.12.2020 Küfür içerir! Reklam yapmayınız pls.