Helloooo. Nedersiniz? Anam bu dersler yüzünden yakında gebercem. Ya abi dersleri boşver hatta tonlarca ödev versinler ama şu LGS yi kaldırsınlaarr yaa neyse hadi hikayeye geçelim iyi okumalar 🌼'larım.
Hayatı ezbere bilen biz insan kolaylıkla hayatına devam edebilir ama ezbere bilmeyen bir insan çok çeker bu hayattan. Bu hayatta insanların yarısından çoğu hayatı çözemedi bu yüzden de ezberliyemiyen çok insan var.
Yn'den
Taehyung: Noldu?
Yn: Birşey yok fkskkde.
( Ters köşe yaptım eheheh)
Taehyung: Aksiyon mu yaratıyorsun?
Yn: Aklını aldım ama demi?
Taehyung: Bir almadığın kalbim kaldı onu da alsan çok güzel olucak.
Yn: UwU romantik adam seni. Valla karın çok şanslı.
Taehyung: Peh sence onla böyle olucak gibi mi duruyorum?
Yn: Ne biliyim sanki ben evleniyorum.
Taehyung: Annem gittiğinde seni sarılmaktan boğa bilir dikkat et kdksks.
Yn: Ya annen çok tatlı bir kadın. Baban ise tam zıttı.
Taehyung: Bende babamı pek sevmem zaten. Neyse geldik hadi in.
Yn: Dikkat et kendine bak. Diğerleri sorarsa Yn nerde diye hastanede de ve hepsini getir ama takipte edebilir.
Taehyung:Hastaneye gideriz sonra ordan gizli bir şekilde kaçarız merak etme sen. Hadi gir içeriye üşütme.
Taehyung'un annesi: Aha gelmişler Taehyung oğlum sende gel beş dakikada olsa.
Taehyung: Annecim gelme üşütüceksin hadi girin siz. Ben gelicem zaten.
Taehyung'un annesi: Olmaz öyle şey azda olsa geliceksin A-a insan annesini özlemez mi?
Taehyung: Bak ya beni zayıf noktamdan vurdun işte iyi hadi girelim.
İçeriye girdik salona geçip oturduk ve şuan Taehyung'un annesi ikimizide sarılıp öpüyor yanaklarımızı falan sıkıyor.
Taehyung'un annesi: Hadi fotoğraf çekelim anı kalsın öldüğümde falan.
Taehyung: Anne bir daha duymuycam öyle sözler.
Yn: Aynen siz bana Maşallah taş çıkarırsınız.
Taehyung'un annesi: Yaşlanıyoruz kızım hem asıl sen bana taş çıkarırsın fiziğin yüzün çok güzel.
Yn: Teşekkür ederim ama bir daha duymuycam.
Taehyung'un annesi: Kdkskdj tamam ama bir fotoğraf çekinmezsek salmam sizi.
Taehyung: İyi hadi çekinelimde ben gidicem.
( Fotoğraf bulamadım djskjs çok saçma şeyler vardı neyse onuda siz hayal edin)
Taehyung: Hadi ben gidiyorum dikkat edin.
Taehyung annesini öpüp gidiyordu.
Taehyung'un annesi: Oğlum Yn'i öpmedin.
Yn: Hı?
Taehyung: Tamam dur öpeyim.
Ney öpücek mi? Vallaha geliyor gelme nolur yaa. Aha geldi küçük bir öpücük bırakıp çekildi. Allah'ım sen bana yardım et.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~
AdventureYn: Bu Yunan efsanesi gibi bizde bir efsane mi yazsak? Taehyung: Biz çocuklarımızın ismini yazalım boş ver efsaneyi falan biz zaten efsaneyiz. Gökkuşağındaki Siyahın efsanesi. Başlangıç tarihi: 16.12.2020 Küfür içerir! Reklam yapmayınız pls.