30. BÖLÜM HAFIZA!

2.5K 135 203
                                    

Yine ben geldimmm gerçekten ve içtenlikle soruyorum nasılsınız?
Neyse yeni bölüme geçelim en son birileri geliyordu acaba kimlerdi?

Yn: Cidden bunlar neden durmadan karşımıza çıkıyor?

Si Woo: Yn yine karşılaştık napıyor sunuz burda?

Yn: Eğleniyoruz işte siz ne yapıyorsunuz burda?

Jun Woo: Bizde motorlarla geziyorduk.

Min Seo: Yoona teyze iyi demi?

Taehyung: Oooo kimleri görüyorum burda.

Yn: Biri beni şu çukurdan aşağıya atsın nolur.

Jun Woo: O gayet iyi Min Seo Yn'ın sayesinde.

Yn: Teşekkürler ama ameleyatı Min Seo'da yaptı onun hakkını yemeyelim.

Si Woo: Haa öyle mi? Bizim haberimiz yoktu.

( Bu Wattpad yavaşladı yaa durmadan salak salak şeyler yapıyor yorum yapıyorum ya iki kere yolluyor ya hiç yollamıyor ya da hikayeye fotoğraf ekliyorum yazıların üstüne falan geliyor ya da yazılar üst üste geliyor)

Taehyung: Nasıl buldum sizi ama jdjsjjs.

Suga: Delirmiş bu kafasına bir şey mi düştü acaba?

Bu nasıl buldu bizi yaa ne güzel bugün biticekti yarın kaçıcaktım yaa bu hayatta salmaz beni artık en iyisi şuan kaçmak. Jimin'in kullağına bir şeyler söyledim.

Yn: Ben kaçıcam.

Jimin: Kaçamazsın yakalar?

Rm: Ne konuşuyorsunuz orda?

Yn: Hiç öylesine havadan sudan konuşuyoruz.

Yn: "Jimin'in kullağına" hadi ben kaçıyorum görüşürüz diycem ama kaçarsam bir daha görüşemiycez neyse çok sağol her şey için artık kendine yeni oyun arkadaşı bulursun.

Derin bir nefes aldım ve koşmaya başladım umarım yakalanmam hadi yakalanmayı bırak kaybolmam.

Taehyung: YN GEL BURAYA.

•••
Şuan neredeyim hiç bir fikrim yok ağaçtan başkada hiç bir şey görmüyorum arkamdan biraz koştu ondan sonra bıraktı tek şey kaldı bu ormandan çıkmak.

•••
Hala yürüyorum bilmem kaç saat geçti hiç bir fikrimde yok telefonda çekmiyor ne yapıcam şimdi?

İç ses: Yn geri mi dönsen acaba?

Yn: O kadar geldim ve kaçtım sence geri döner miyim?

İç ses: Hayır ama kötü bir şey olucak gibi.

Yn: Kötü konuşma kötü olmasın.

İç ses: Sen bilirsin.

Yn: Tabi ben bilicem kim bilecek başka.

İç ses: Yn geri dönmelisin.

Yn: Aahhh salak mısın yolu bulamıyorum ki geri dönüyüm.

( Koreyle ilgili sorularınız varsa sorun araştırıp bölümlerde bilgilendirme yazarım)

•••
Şuan korkmaya başladım hiç bir şey yok telefon çekmiyor ne yapıcam hiç bir fikrim yok birde acıkırsam yada susarsam işim daha zor olucak.

Telefonu çıkarıp çeken yer aramaya başladım ne kadar uğraşa bilirdim ki bulamıycam ve burda ölücem.

Yazar'dan

Yn hala hem yolunu bulmak için hemde telefonu çekecek yer arıyordu ama hiç bir yer bulamıyordu kendini uçsuz bucaksız bir yerde kaybolmuş gibi hissediyordu.

MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin