Hello bacımlar. Napıyonuz bakem? Kusura bakmayın internetim yok denecek kadar az ve hikaye yazamıyorum ama kıydım internete yazıyorum. Bu arada 39 bin için çok teşekkür ederim duygulandım🤧 öpüyom sizi ya da öpmeyim hastalanmayın. Siz bizim gibi hasta olmayın dikkat edin bebeklerim.
Yanlız... Hiç bir zaman yanlız değilizdir, yani belki de öyledir. Bilmeyiz, bilemeyiz kimin yanımızda olup olmadığını. Yanımda diyipte arkandan saydırıyorda olabilir, hayat saklı bilmeceler gibidir, onu bulursun yenisi gelir, onu bulursun ama başka bir yenisi gelir. Anlatabilir miyim bilmiyorum ama arkandan çok şey döner. Bana göre yanlızlık daha iyidir, kendimi kalabalık ortamda bulunca kaybolmuş gibiyim daralıyorum, kafam dönüyor hele ki o sesler beynimin için kazıyormuş gibi. Kendinizi tanıyın keşfedin, eminim ki sizinde neyi sevip sevmediğinizi anlıycaksınızdır.
Yn'den
Bu çocuk fazla mı izliyordu çizgi filmleri falan? Tamam yalan yok o yaşta ben neler biliyordum djksks.
Hye Min: Öpüşün şimdi.
Min Seo: Hayır ya ben oynamıyorum.
Hye Min: Ya banane bozma oyunu.
Min Seo: Yn sen mi öğrettin buna ya.
Yn: Valla bana bakma ben bile düşünmedim böyle bir şeyi jdjskdjs.
Hye Min: Ya alt tarafı yapacağınız şu.
O-oha ne şuan hayretler içerisindeyim. Jungkook ve Min Seo'nun kafasından tutup öpüştürdü. Yuh jdkskdje olum çok mantıklı.
Hye Min: İşte bu kadar ya.
Jungkook: Iıı.
Jimin: Olaya bak amk ne diyeceğimi şaştım şuan.
Min Seo: Ben bir lavobaya gidip geliyorum.
Hye Min: Ya olmaz ki ama bunlar doğru düzgün oynamıyor kaçıyorlar hep. Yn ablaaa.
Yn: Hayır hayır hiç bana bakma lütfen. Iı hem uyku vakti geldi hadi yataklara.
Suga: Yoo benim saatim bile gelmedi.
Yn: Sen kazık kadar adamsın o daha çocuk ondan olabilir mi?
J-hope: Oynayın ya nolucak?
Taehyung: Bakın ben yeterince cıvıttım zaten. Ciddiyet diye bir şey kalmadı benim yerime başka biri oynasın.
Hye Min: Hmm kim oynamak ister? J-hope abi sen oynar mısın?
J-hope: Iıı peki seni kırmıycam.
Hye Min: Yn abla hadi ya bir tek sen kaldın.
Yn: Sen var ya çok düzenbazsın, off ne yapalım oynuycaz.
•••
Oyun fena geçmedi güzeldi. Ama bir o kadarda yoruldum sanki gerçek bir anne gibi hissettim kendimi, ama o çocuğada kıyılmaz be hadi belki sevmezsin ama o tatlılığa nasıl kıyarsın anlamıyorum. Herkesin uyuduğunu düşündüm dolaptan şarap aldım, az içicem çok az bir iki bardak sadece. Bardağıda alıp balkona çıktım, oturdum ve o müthiş olan yıldızları ve ayı izlemeye başladım.
Aklıma geldikçe gülüyorum jdjsjs. Min Seo'nun kaçışları, Jungkook'un zafer kazanmış gibi sırıtması, aklıma geldikçe gülüyorum jdkskdkd. Diyorum ki iyiki karşıma çıkmış ya da üç yıl sonra tekrar karşılaşmışız, büyük mücadeleler atlattık belki'de ama sonuca ulaştık. Keşke abim ve babamda olsaydı. Şuan diyorsunuzdur belki onlar sana neler yaptı sen nasıl onları düşünüyorsun gibisinden, ama cidden hepsi çok pişmandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~
AdventureYn: Bu Yunan efsanesi gibi bizde bir efsane mi yazsak? Taehyung: Biz çocuklarımızın ismini yazalım boş ver efsaneyi falan biz zaten efsaneyiz. Gökkuşağındaki Siyahın efsanesi. Başlangıç tarihi: 16.12.2020 Küfür içerir! Reklam yapmayınız pls.