Helloooo. Nasılsınız? İyisinizdir umarım bu okulu bulanın Allah belasını versin diyorum başkada bir şey demiyorum. Bizim Fen hocası bir Üniversite hocasıyla konuşmuş "LGS de ki soruları al üniversite sınavına kopyala yapıştır" demiş. Lan bir insan niye bu kadar zor sorar neyse sakiniz ve bölüme geçiyoruz. İyi okumalar 🌼'larım.
Acı, zorluk, dert bunları biliyoruzdur. Bunları yaşamamızı neden olan varlıklar nelerdi? Tabi ki İNSANLAR başka neyden olabilir. Hayvanlar desem sen onlara birşey yapmadığın sürece onlarda birşey yapmaz. Bitkiler ne yapar en fazla alerji oda kendini koruyabilmek için bir tür korunma şekli. Herşeyi biz insanlar batırıyoruz aynı bu dünyanın sonu gibi..
Yn'den
Şuan şaka yapıyordur umarım.
Taehyung: Ya napıyım altımamı yapıyım.
Yn: Banane sen onu yapıştırmadan önce düşüncektin.
Taehyung: Geliyor musun?
Yn: Hayır yani sen bunu yanlışlıkla yapsan bile ben yine senle tuvalete gitmem.
Taehyung: Olum şunu ikna edin lan altıma edicem.
Min Seo: Otur otur kalkma jfkdkfkdkkd.
Yn: Kalkmıycam zaten.
Taehyung: İllaki seninde gelicek Yn o zaman görüşcez senle.
Yn: Görüşelim bakalım.
Umarım tuvaletim gelmez. Yoksa cidden boku yerim.
•••
Suga: Olum iyi olduğuna emin misin?
Taehyung: Yok biraz daha sıkarasam patlıycam.
Yn: Lan bir yerlerin patlayacak. Yürü bari gidelim.
Bunu yaptığıma inanmıyorum ama yoksa patlayacaktı.
Taehyung: Yn?
Yn: Hı?
Taehyung: Fermuar.
Yn: YUUHH bunu kendinde yapabilirsin bana bakma.
Taehyung: Tamam ya şu kemeri açsan yeter.
Kemerini çıkardım ve oda tuvalete girdi. Kapıyı yarı şekilde kapattık.
Yn: Ya kolum sıkıştı biraz çekil. Hemde yaram acıyor hızlı olur musun?
Biran da beni içeri çekti. Gözümü hiç açmamak için kapattım. Neden? Neden ben?
Yn: Ağğhh yavaş olsana ya sağlam biri değilim şuan.
Taehyung: Dkksks gözünü aç.
Yn: Olmaz.
Taehyung: Açabilirsin.
Yn: Eminsin demi açıyorum bak.
Taehyung: Yn aç dedim ya.
Gözümü açtım. Birşey yoktu iyi o kadar rahatladım ki anlatamam.
Yn: Ne bileyim sana bu konularda güvenmiyorum. Neyse elini yıkada çıkalım.
Sonunda şu tuvaletten çıktık. Ayh ne gerici bir zamandı yani küçükcük bir hata taa nerelere giderdi düşünmek bile kötü.
Taehyung: Dur eşofman giyeyim.
Yn: Niye?
Taehyung: Her tuvalete gittiğimizde kemeri açmak zorunda kalıcaksın.
Yn: İyi giyin ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~
AventuraYn: Bu Yunan efsanesi gibi bizde bir efsane mi yazsak? Taehyung: Biz çocuklarımızın ismini yazalım boş ver efsaneyi falan biz zaten efsaneyiz. Gökkuşağındaki Siyahın efsanesi. Başlangıç tarihi: 16.12.2020 Küfür içerir! Reklam yapmayınız pls.