79. BÖLÜM FİNAL✨ 🤧

2K 104 235
                                    

Selamün aleyküm gacılar, nasılsınız? Finale geldik be duygulandım. Neyse hadi hikayeye geçelim iyi okumalar 🌼'larım.

He bir de hani 80 de bitircektin demeyin evet ama aklıma bir gram bir şey gelmiyo yani saçmalamaktan daha iyidir. Hadi son bir kez hayat felsefesi yapalım.

Ben insaları iyi ya da kötürdür demekte acele etmem. Sonuçta altından hep başka bir şey çıkıyor, birde şu yönden bakalım şikayet ettiğiniz yaşam başkalarının hayalidir. Dediğim gibi her şey göründüğü gibi değildir belki'de senin yaşadığın şeyler onun yanında hiç bir şey gibi kalır, kimseye özenmeyin kendi hayalinizin peşinden gidin olmaz deme sadece çalış ve gör...

Jimin'den

Jimin: Hadi düzel düzel.

Yn: Hay amk yaa hangi mal kafama vurdu.

Min Seo: Küfür ettiğine göre geldi kafası.

J-hope: Yn hatırlıyon mu?

Yn: Ne amk ya neyi hatırlıycak mışım? Siz ben öyle işte. O değilde çok kötü rüya gördüm ya. Hastaneden çıkıyordum araba çarpmıştı.

Suga: Yn o rüya değildi.

Yn: Hadi be, aman banane yine yaşıyom sonuçta hadi yemek hazır değil mi yaw?

Jin: Ya benim canım tavam her şeye işe yarıyor.

Min Seo: Vuran benim ama.

Yn: Ekmeği ver ekmeği.

Suga: Al al kıtlıktan çıkmış gibi ye.

Min Seo'nun fikriyle Yn'ın kafasına tavayla vurdu. Anladık ki her hafıza kaybında tavayla vursak geri geliyor.

•••

Yn: Vay anasını ne olmuş öyle ya, ama aklım hâlâ şeyde boş mezara mı ağladınız lan jfkdkdkkd. Ayh biraz daha gülsem yarılcam heralde neyse yine yaşıyom.

Joon: Yeter amk ya sen güldükçe sinir oluyorum.

Min Seo: Söyliycek mısın artık?

Joon: Hemen söyleyeyim kaçırırmıyım hiç, Yn sen ölüyken yani biz öyle bilirken.

Yn: Eee.

Joon: Ben kendime birini buldum, evlenmeyi düşünüyoruz.

Yn: İyi tamam iyi de daha çok erken değil mi? Yani daha fazla tanısan kızı diyorum.

Joon: Yok yaw sen görsen sende seversin.

Yn: Sen görmüşsündür sence nasıl?

Min Seo: Yani iyiydi ama böyle içinde bir şeytanlık varmış gibiydide.

Joon Min Seo'ya gözlerinden ateş çıkarcasına bakara koluna yumruk attı.

Min Seo: Ağh ne vuruyon ya?!

Joon: Sensin şeytan.

Yn: Kkkkk neyse abi ne diyeyim hayırlı olsun.

Joon: Sorunda orda işte, ben nasıl evlenme teklifi edicem?

Rm: E onuda bize sorucak değilsin değil mi?

Joon: Olum ben bilmem ki, hayır annemlere sordum çiçek, yüzük klasik şeyler sizden bir fikir bekliyorum.

Jungkook: Olum biz sanki yıllardır ediyormuşuz gibi davranma asıl biz ne anlarız.

Taehyung: Benim aklımda fikir var ama onu kendimde kullanacağım sorry.

MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin