Helloooo. Napıyonuz? Çoluk çocuk nasıl? Jfksjfje Ayh değişiklik olsun dedim cjkdkfjd hadi fazla boş yapmadan hikayeye geçelim iyi okumalar 🌼'larım.
( Çoookkk güüzeeell nerde bıraktığımı unuttum hiç sevmediğim şey üfff)
Ağrıya vücudum dayanamamış olucak ki yere boylamıştım. Ne yapıcaktım birirlerine seslenmen gerekicekti yoksa birazdan bayılıcaktım gözlerim dayanmıyordu.
Yn: Min Seo.
Dışarda gülüş sesleri geliyordu beni duymuyorlardı bile. Telefonum olsaydı keşke arayabilirdim şimdi. Belki'de beni görene kadar burda baygın kalıcaktım.
Yn: Min Seo.
Dışarda olanlar.
Jungkook: Hahahaaa.
Min Seo: Yaa tavşan gülmekten yarılcam dur artık.
Suga: Allah'ım sana geliyorum.
Taehyung: Ne zaman çıkıcakmış Yn biliyor musunuz?
Min Seo: Çıkar üç güne falan daha yeni ölümden döndü dur biraz.
Taehyung: Ama benim düğün iki gün sonra kesin artık erteleyemeyiz.
Min Seo: Üff be bütün keyfimi kaçırdın.
Jimin: Bir dakika susun.
Jin: Noldu?
Jimin: Sanki biri sesleniyor.
Suga: Yn'e birşey mi oldu ki?
Min Seo: Yn? Y-yn iyi misin?
Yn: Allah senin ne yapmasın kaldır beni.
Taehyung: Noldu burda ya? Savaş alanına dönmüş.
Yn: Doktoru falan çağırın lan. Gebericem ya.
Min Seo: Noldu söylesene?
Yn: Ölüyorum gerizekalı ölüyorum. Tepeme atladın ya gerizekalı kardeşim çok ağrım var birşey yapın.
Min Seo: Dur bakayım şurada iğne vardır. Bune be bu çok ağır bir iğne kim kullandı bunu?
Yn: Ben. Boşver onu sen kaldırın beni ne bakıyorsunuz möl möl?
Yatağa çıkmama yardım ettiler. Ağğhh dikişlerim mi patladı ki? Lanet Min Seo ne diye tepeme atlıyorsun ki?
Dr: Yn hanım nasılsınız?
Yn: He çok iyiyim.
Uyku ilacı aldım ağrıyı unutabilmek için. Aradan beş dakika sonra uykuya bıraktım kendimi.
•••
Uyandığımda hepsi bir yerde uyuyordu. Allah'ım çok tatlılar. Oha amk odaya bir tane daha yatak getirmişler bazıları orda yatıyordu diğerleri koltukta uyuyordu. Ayağa kalktım koltukta yatanların yanına gittim uyandırdım.
Yn: Şşş hadi kalk yatağa yat.
Rm: Sen niye ayaktasın?
Yn: Arada yürümem lazım ki birde yürümeyi unutmuyum demi?
Rm: Benimde gelmemi ister misin?
Yn: Yok sağol sen yat uyu hadi.
Rm: Olmaz bir daha seni salman hele ki bu haldeyken.
Kalktığım yatağa baktığımda kapmışlardı bile djksjd.
Yn: İyi hadi gidelim.
Rm'den destek alarak bahçeye çıkıyordum hemde gecenin bilmem kaçında. Tenime vuran o serin ve güzel rüzgarın huzuru çok güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~
DobrodružnéYn: Bu Yunan efsanesi gibi bizde bir efsane mi yazsak? Taehyung: Biz çocuklarımızın ismini yazalım boş ver efsaneyi falan biz zaten efsaneyiz. Gökkuşağındaki Siyahın efsanesi. Başlangıç tarihi: 16.12.2020 Küfür içerir! Reklam yapmayınız pls.