29. BÖLÜM HADİ AMA ÇOK KOMİKTİ

2.6K 146 146
                                    

Selamm. Yine ben geldim yine soruyorum nasılsınız? Umarım iyisinizdir ben bıktım atlayacam yakında ama neyse yeni bölüme geçelim iyi okumalar 🌼'larım.

Min Seo: Burda yedi tane oda varsa Yn'nın yeride orası ben nerde yatıcam?

Yn: Bu kız beynini bir yere bırakmış ya mal mısın? Bunlar biz olmadan yedi kişi biz olunca dokuz ama aralarında biri yok yani sekiz kişiyiz ben burda yatıcam size de yedi tane oda kalıyor.

Min Seo: Ayhh Yn kardeşim çok zekisin ama boş yere kullanıyorsun.

Jungkook: Kkkkk.

Yn: Sen niye gülüyorsun senin bana hala iki kutu çikolata almadın.

Jungkook: ıı ben onu unuttum.

Yn: O zaman onuda unut vallaha ayırırım demedi deme.

Jungkook: Üff tamam ya alıcaz.

Koruma: Efendim Taehyung bey nerde olduğunuzu soruyor söyleyelim mi?

Yn: Telefonda mı?

Koruma: Evet efendim.

Yn: Ver bakıyım ben konuşurum.

•••

Yn;
Alo naber görüşmeyeli nasılsın?

Taehyung;
Ne diyorsun ya yerinizi söyleyin.

Yn;
Ne oldu yoksa biricik sevgilin seni bırakıp gitti mi?

Taehyung;
Hayır gitmedi. Hadi yerinizi söyleyin.

Şuan kabak gibi kalmıştım niye soruyor ki o zaman neyse zaten söylemiycem düşünsün dursun.

Yn;
Cidden söylemek isterdim ama biz Kore'de değiliz.

Taehyung;
NERDESİNİZ BENİ NASIL BIRAKIP GİDERSİNİZ?

Yn;
Bana bağırma ve kovan sen değil miydin? kendi hayatına bak bize değil nasıl olsa yakında evleniyor sunuz.

Taehyung;
Ne istiyorsun söyle ne yapayım?

Yn;
Ben senden hiç bir şey istemiyorum.

Taehyung;
O zaman yerinizi söyleyin.

Yn;
Taehyung biliyor musun sen çok akıllı'ydın zeki'ydin ama o kız seni aşkından kör etmiş. Cidden aşka inanıyor musun? Ya da sevgiye eğer beni sevseydin bir arkadaşın olarak hani diyordun ya "senin için ne hallere düştüm" diye beni bulur bir açıklama yapardın ama gerçekten beni sevmemiş sin ben o kadar yıl seni bekledim gelip bana açıklama yapsa hemen affederim diye ama gelmedin. Ben hiç bir yere gitmemiş ken aynı evde kalmama rağmen gelmedin. Her gün o evde aynı odalarda  yanında olmama rağmen hiç bir şey yapmadın şimdi benden ne istiyorsun onu merak ediyorum sadece.

Taehyung;
Yn-
(Arkadan Soo Jin'in sesi gelir.)
Soo Jin: Aşkım şarap'lar hazırrr.
Taehyung: Bir sus yaaa.

MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin