51. BÖLÜM

1.9K 106 93
                                    

Helloooo bile diyecek bir gram halim yok. Gebericem bu sefer kesin. Çok uykum var gavurun okulunu niye açıyorlar ki ya? Sadece Çarşamba okul yok hafta sonuda gidiyom neyse Çarşamba günüde yine sabah kalkıyorum niye Çünkü CANLI DERS VAR. Vallaha kriz geçirecem ya neyse hadi hikayeye geçelim iyi okumalar 🌼'larım.

Hayat karşımıza hep zorluklarla gelir... Mücadele ederiz bir hali savaşçıyızdır. O bizi bitirene kadar devam edecektir ama biz onu bitirirsek güzel günlere yelken açıyoruzdur ama bunu başaramayan bir çok insan var. Kimisi hergün ağlar kimisi intihar eder. Biz bunlardan hiçbiri olmadan devam edersek işte o zaman gerçek bir kahraman olursunuz ve önünüzde kim olursa olsun o kişiyi yenersiniz ilk önce hayatı yenmemiz lazım ki diğerlerinide kolay bir şekilde yenelim.

Yn'den

O kadar hızlı geliyordu ki sanki olimpiyatlarda ve işte orda ayağının kaymasıyla patır kütür merdivenlerden yuvarlandı. Hemen yanına gittim.

Yn: İyi misin?

Taehyung: Aağğhh iyiyim iyiyim.

Yn: Hee ne iyisin anlatamam. İlk önce şu adamlara söyle kapıyı açsınlar. İkincisi de seni yukarı taşımam gerekicek.

Taehyung: Boşver onları sen benle ilgilen.

Yn: Hmm hala o tokadı unutmadım ama.

Taehyung: Yaaa tamam. Özür dilerim. Kapıyı açın. Sende bana tokat at olur mu?

Yn: Ya Taehyung kaldır şu popişini sırası değil şuan.

Taehyung: Acıyoo.

Yn: Tövbe tövbe onuda mı ben yapıcam?

Taehyung: Tamam tamam şaka yaptım.

Yn: Kalk hadi oh be sonunda kalktın kolunu at omzuma şimdi düşersin falan yine.

Taehyung: He sonra dikişin açılsın.

Yn: Artık birşey olmaz sen at kolunu.

Taehyung: Emin misin? Bak eğer birşey olursa vallaha anneler beni keser.

Yn: Ya birşey olmaz senden çok ben istiyorum bu dikişlerden kurtulmayı.

Çeneme dayanamamış olucak ki pes etti ve kolunu attı. Ayh popişinin üzerine düştü kim bilir nasıl acımıştır. Ben niye ona acıyorum ki kafasını vurup ölebilirdi de yani.

Bana bakarak yürüyor sanki başka gözüde varmış gibi şimdi yine düşücek.

Yn: Önüne bak çarpılacan şimdi.

Taehyung: Burda manzara var ken niye önüme bakıyım ki?

Yn: Ben senin azının ortasına bir tane geçircem şimdi de neyse sakin olucam bak.

Taehyung: Tamam bir şey demedim jkskwkwkkw.

Sun Yeon: Oh be şuan rahatladım ya o depo neydi öyle.

Han Seojun: Ya kaçırıldık senin dediğin şeye bak.

Sun Yeon: Ama napıyım? Çok pis kokuyordu falan.

Han Seojun: Normal bunlar ne? Mafya orda adam falan öldürüyorlardır. Yani umarım öyledir.

Yn: Aloo lan biriniz yardım edin.

Sun Yeon: Beni kaçıran adama bir gram yaklaşmamda dokunmamda bence sende yapma gel buraya.

Yn: He adamı yere bırakıyımda yere yapışsın demi? Aslında komik olurdu ama neyse fjskksks.

MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin