68. BÖLÜM GÖKKUŞAĞINDA Kİ SİYAH

1.4K 88 226
                                    

Helloooo. Napıyonuz lan? Jfjsjs hadi fazla uzatmadan hikayeye geçelim iyi okumalar 🌼'larım.

...Yapmacık olmayın hayatınızda kim varsa kaybedersiniz, kendiniz olun sizi öyle sevenler olur. Olamaz demeyin bir tanede olsa var, ister aranızda çok mesafe olsun ister çok yakın olun o sevgi bitmez sizde onu kaybetmemek için çabalayın.

Yn'den

Sırası mı daha cevabımı vermedim neden ben?

Taehyung'un annesi: Ben senin zamanlamana tüküreyim.

Rm: O kadar şeyin içine etti sadece iki saniyede.

Taehyung'un babası: Bensiz olur mu ya? Hemde kızıma hediye aldım artık bizim aileden sayılır.

Taehyung: Baba daha cevabını vermedi sende yanlarına geç lütfen.

Taehyung'un babası: Tamam hemen geçiyorum.

Çenemden tutup kendi yüzüne çevirdi.

Taehyung: Tekrar soruyorum. Benimle çıkarak aşkın ne olduğunu öğrenmeye ne dersin, Park Yn benimle çıkar mısın?

Yn: Bunu soruyor musun cidden?

Min Seo: Yn hayır dersen kafanı kırarım.

Yn: Tabi ki EVET.

Taehyung'tan

İşte her şey benim olmuştu, yıllardır bunu arıyormuşum sevdiğim kadını. Kucağıma aldım klasik şeyler döndürdüm.

Yn: Taehyung dur eteğim açılacak.

Min Seo: Eheheh gel lan buraya.

Yn: Yavaş lan boğulcam öküz şey hdhsjdjs.

Taehyung'un babası: İlk tanışmamız güzel olmasada, sende bizim bir ailenin bir parçası oldun. Bu da ben Taehyung küçük ken ona "sen büyüyünce sevdiğin kadına bizim aileden bir parça olduğuna dair bir hediye alıcam" demiştim. İşte bu da o hediye kabul edersen takıcam.

Yn: Tabi ki.

O kadar güzel ve zarif tasarımın benim olması benim için galiba büyük bir şansdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O kadar güzel ve zarif tasarımın benim olması benim için galiba büyük bir şansdı.

Yn: Ben bu güzel eşsiz hediyeyi hak edicek bir şey yapmadım.

Taehyung'un annesi: Olur mu öyle şey sen benim oğlumun mutluluğuna sebep oldun bu sana az bile. Sen ilerde ki günleri düşün, tabi buna Min Seo dahil artık.

Yn'ın annesi: Min Seo niye dahil?

Min Seo: Öhm öğrenin artık demi yani.

Jungkook: Biz Min Seo'yla sevgiliyiz.

Soo Bin: Bize niye söylemediniz?

Yn'ın annesi: Hayır ikinizden biri ayrılıcak olmaz.

Yn: Anne ne diyorsun ya?

MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin