52. BÖLÜM

1.8K 105 126
                                    

Helloooo. Nasılsınız? Ben bu oy  sınırını artırsam mı ney? Bir gün olmadan doluyor yaw bende bu iki gün yeter diyom yarım saat falan sürmeden jfkskdjs diye doluyor neyse hadi hikayeye geçelim iyi okumalar 🌼'larım.

Kıymetimi bilin lan yarın deneme sınavım var daha ona çalışcam ve büyük ihtimalle hiç uyumıycam uykusuzluk❤️ ben neyse bir seferlik oy sınırı 15 yapıcam bakalım geçicek mi? Hadi geçelim baya uzattım xkksksk.

İnsanlar neden bizden uzaklaşır? Neden bırakıp giderler? Biz mi hata yaparız? Yoksa onlar mı acımasız? Hayat hep sorular içinde bunların ne kadar cevabını öğrensek de onun içinden başka bir soru çıkar. Hayatı o kadar iyi tanımalıyız ki nerden bizi kazıklayacağını bilerek onu durdurabiliriz.

Yn'den

Neden ben? Keşke vurmasaydım o tavayı. Tavayı yere fırlattım direk nabzını kontrol ettim. He iyi yaşıyor doğrusu ölmez ki sadece tava'yla vurdum.

Yn: Anneee annee uyan annee.

( Herkes ya Taehyung demiş yada Taehyung'un babası demiş jfkskdjs)

Min Seo: Kızım naptın ya?

Yn: Ya ne bileyim eve sapık gibi girmiş bende hırsız sandım. Hem siz nasıl uyandınız?

Jin: Biz zaten uyumuyorduk ki sen uyudun sadece. Annen de su içmeye geldi işte sende bum kafasına vurdun.

Taehyung'un annesi: Kız Yn naptın sen?

Yn: Ya herkes uyuyor sanıyordum. Sesler geliyordu bende odamda bilmediğim bir tava buldum bende direk kafasına geçirdim. Yani hırsızda çıkabilirdi.

Min Seo: Sen bir daha tava falan kullanma. Bak bana tam isabet vuruyorum hedefimi.

Yn: Salak ben sanki başka birine vurcaktım bende vurdum işte ama annem çıkmasaydı daha iyiydi. Seninde hedef tahtan benim nerde bulursan kafama geçiriyorsun. Eğer bir daha vurursan var ya senin kafana tencereyle vururum. Onu bunu boşverinde yardım edinde kaldıralım.

•••

Boş boş oturup uyanmasını bekliyorduk.

J-hope: Öfff içim şişti ya böyle daha ne kadar bekliycez?

Jungkook: Nasıl vurduysa uyanmıyor. Min Seo'dan bile iyi vurmuş belli ki.

Min Seo: Peh kimse benden daha iyi vuramaz.

Yn: He he kesin.

Min Seo: Şuan senle yarışa giresim tuttu kalk lan.

Yn: Üşeniyorum canım benim başkalarıyla uğraş.

Min Seo: Korkuyorum demiyorsun da.

Yn: Bunu yazdım bir kenara Min Seo. Görüşcez senle sonra merak etme. Hele bir annem uyansında.

Gelmiş sabahın 6sında bana gel yarışalım diyor ya. Ne içti acaba da bana kafa tutuyor? Neyse illa ki bana işi düşer.

Yn'ın annesi: Ahh kafaamm.

Yn: Anne iyi misin?

Yn'ın annesi: İyiyim de noldu öyle ya?

Yn: Özür dilerim kafana ben vurdum. Hırsız sandım seni.

Min Seo: Evde o kadar koruma var nasıl girsin ki?

Yn: Min Seo ne istiyorsun? Söylede rahatla.

MAFYA PSİKOLOĞUM ~KTH~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin