Liam ' s POV
We wassen de pannen af en zetten ze in de vaatwasser. We ruimen de rest van de tafel af en zetten dat ook in de vaatwasser. Ik heb wel zin in een beetje lol dus ik pak wat van t overgebleven schuim en smeer t in nialls gezicht. Niall schrikt en draait zich om. Hij schiet in de lach en pakt ook wat schuim. Hij loopt naar harry en smeert het in zijn gezicht. Terwijl niall en ik in de lach schieten doet harry een poging bij louis, wat alleen mislukt want louis heeft hem door. Louis was al voorbereid en heeft al wat schuim in zijn handen. Louis draait zich om en smeert het in harry's gezicht. Oohh!!! Hier voor je harry roept niall en schiet weer in de lach. Ondertussen is t een gevecht geworden en zitten we helemaal onder het schuim. De rest die op de bank zaten staan nu ook in de keuken en moeten ook moeite doen om niet te gaan lachen. Ik heb een super leuk idee! Zegt bo en pakt 5 flessen afwasmiddel. Kelly en Perrie gaan met mij mee en jullie regelen het eten en drinken, de versiering en wat leuke gekleurde lampen, goed? Vraagt bo. Hahah oke is goed, geen idee wat je van plan bent maar t maakt ons wel nieuwsgierig zegt zayn. Mooizo! Das de bedoeling. Tot zo dan! En met zijn drieën lopen ze de kamer uit. Ik kijk de jongens aan en haal mijn schouders op. Hoe raar ze af en toe kan zijn zoals nu... je boft dat je haar als vriendin hebt zegt louis en de rest knikt instemmend mee. Haha tjaa... ik ben ook erg blij met bo maar ze verrast mij net zo erg als jullie. Dus zullen we maar doen wat ze vroeg? Zeg ik. Ja lijkt me een sterk plan zegt niall.
Louis POV
Okee als niall voor het eten en drinken zorgt zoeken zayn en ik voor de gekleurde lampen en doen jullie dan de versiering? Vraagt liam aan harry en mij. We kijken elkaar aan en knikken naar liam. Oke mooizo, aan de slag en iedereen loopt weg waardoor harry en ik alleen overblijven. Zullen we maar gaan zoeken? Vraag ik en harry knikt. Ik weet misschien wel iets. We vragen het gwn aan de balie of ze misschien versiering hebben zegt harry. Ja goed idee en we lopen de kamer uit naar beneden.
Sorry, mag ik wat vragen? Begint harry. Ja tuurlijk, zeg het maar zegt de vrouw achter de balie. Weet u misschien waar de versiering ligt? Voor feestjes enzo. Ja hoor, dat ligt in de kelder. Hier is de sleutel van de kelder en het is deze gang door en dan naar rechts zegt de vrouw achter de balie vriendelijk. Okee dankuwel zeg ik en samen met harry doen we wat de vrouw zei. We lopen de gang op en gaan naar rechts. Harry doet de sleutel in het gat en draait hem om. Ik doe het licht aan en we lopen naar beneden het trapje af.
Weer een stukje♡
JE LEEST
You are mine (Dutch)
FanfictionBo is 15 jaar en heeft een beste vriendin genaamd Kelly. Kelly is ook 15 jaar. Ze zien op Internet dat one direction naar Nederland toekomt! Ze besluiten om snel kaarten te kopen voordat ze uitverkocht zijn. Ze hebben de kaarten en gaan naar one di...