69.

172 10 1
                                    

Zayn ' s POV

De video is geplaatst en ik zie bo nerveus kijken. Ik heb perrie nog steeds vast. Ik ga even naar bo toe fluister ik in haar oor en ze knikt. Ik laat haar los en loop naar bo toe. Ze staat met haar rug naar me toe en ik tik haar aan. Ze schrikt en draait zich snel om. Oh hi zayn. Heey, gaat alles wel goed? Vraag ik. Ja hoor, hoezo? Nou je kijkt nogal nerveus zeg ik. Ohh tja ehh t is niet niks dat je opeens op t Internet staat. Dus ik ben nogal benieuwd hoe mensen erop gaan reageren zegt ze. Ik knik. Ja dat snap ik, maar je zal zien dat ze allemaal positief zullen reageren. Niall heeft namelijk 2 accounts op YouTube. Eentje dat hij gwn niall is en een ander dat hij een random persoon is. En hij heeft de video op die van de random account geplaatst. Dus niet dat je straks denkt als je alle leuke reacties ziet dat het komt omdat niall het heeft gepost, maar omdat mensen dat echt van je vinden zeg ik. Bo knikt. We zullen het zien zayn. Maar zullen we wat gaan eten, want ik heb egt trek zegt bo en ik moet lachen. Ik vind het goed, zolang jij en kelly het klaarmaken vind ik het lekker zeg ik en kelly komt erbij staan. Ik hoorde mijn naam! Zegt ze en kijkt ons allebei aan. Hahaha ja dat klopt. Bo heeft trek en vroeg of we iets gingen eten. Dus ik zei dat ik t goed vind zolang jij en bo het maar klaarmaken. Kelly moet lachen en gaat naast bo staan. Jaa wij kunnen super goed koken! Zegt kelly. Jaa sowieso! We zijn de beste en niemand die ons ooit verslaat zegt bo en slaat een arm om kelly heen terwijl ze in de lach schieten. Hahah, nou ik ben erg benieuwd wat we dan gaan eten straks. Pizza? Iets halen bij de snackbar of tog maar weer pannenkoeken? Vraag ik lachend. Wat dacht je ervan om vanavond wat beter te eten dan al die troep. Vanavond zal je zien wat de pot schaft zegt bo en kelly knikt instemmend mee. Nou oke is goed zeg ik. Heeft er iemand al honger? Vraag ik door de kamer heen. Iedereen steekt zijn hand op. Mooizo, want bo en kelly gaan voor ons koken vanavond! Leuk! Jamm lekker! Hoor ik iedereen door elkaar roepen. Hoelaat gaan we beginnen bo? Vraagt kelly. Bo kijkt op de klok. Ehh t is nu half 5 dus we kunnen alvast beginnen en dan doen we gwn rustig aan. Oke is goed en ze lopen de keuken in.


Sorry dat ik heel vaak niet update! Ik heb t heel erg druk met school en heb daardoor minder tijd om te schrijven. Hier weer een klein stukje :)

You are mine (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu