Kelly 's POV
'Heb je ook mensen uitgenodigd?' vraagt Perrie. 'Ja, ik heb er een paar uigenodigd en die komen over 15 minuten'. "Oh, wie dan?" vraag ik. 'Haha okee je moet hem niet gaan trippen maar het is 5 seconds of summer'. Ik kijk Bo verbaasd aan. "Meen je dat nou?!" Bo moet lachen en knikt. 'Super cool!' Zegt Perrie. "Ja, het is ook super cool, want nu ga ik ze ontmoeten!" Zeg ik en geef Bo en Perrie een knuffel van blijdschap. 'Als ze er zijn moet je gewoon kalm blijven en door je neus ademhalen' zegt Bo lachend terwijl we elkaar los laten. Ik knik. 'Hoelaat komen ze?' Vraagt Perrie. 'Rond half 7 ongeveer'. "Okee, ik kan echt niet wachten" zeg ik zenuwachtig en loop heen en weer. Bo kijkt me aan en ik zie meteen wat ze bedoeld. Kalm blijven en door je neus ademhalen. Terwijl ik rustig word gaan we weer verder met het schuim. 'Ik hoop dat de jongens alles kunnen vinden' zegt Bo. "Ja inderdaad, we moeten alles wel op tijd versieren" zeg ik.
Harry 's POV
We lopen richting het zwembad en zien Bo, Kelly en Perrie in de hal staan. "Hey!" Roep ik en we lopen naar ze toe. 'We hebben de versiering' zegt louis en geeft de doos aan Kelly. 'Okay mooizo!' 'Jullie mogen nog niet naar het zwembad, dus probeer de andere jongens maar te vinden en misschien kunnen jullie ze helpen' stelt Bo voor. "Oh oke, is goed" zeg ik en kijk Louis aan. 'Wanneer kunnen we weer terugkomen?' Vraagt louis terwijl hij mijn blik negeert. 'Één van ons stuurt jullie wel een berichtje dat jullie mogen komen samen met de rest van de jongens' zegt Perrie. Louis knikt. "Oke, tot zo dan maar" zeg ik lachend. Ik loop weg en probeer Zayn te bellen.
Z: Hey Hazza! whatupp?
H: Hii! Waar ben jij nu met Li?
Z: Ik ben onderweg naar het zwembad. Waar ben jij met Louis?
H: Oh oke, ik ben in de hal bij het zwembad. We mogen van de meiden niet naar het zwembad. Het is een verassing denk ik...
Z: *Gelach van Liam op de achtergrond* Haha, Liam zegt dat Bo het vast heeft bedacht.
H: Haha, het zal me niks verbazen.
Z: Inderdaad, maar we zijn bijna bij jullie. Tot zo!
H: Oke, tot zo! Byee.
'Met wie belde je?' vraagt Louis die tegenover me komt staan. "Oh met Zayn". "Hij en Liam zijn onderweg hierheen". 'oh dan bel ik Niall wel even' zegt Louis en pakt zijn telefoon. Ik knik en kijk ondertussen of ik Zayn en Liam al zie.
Louis 's POV
Ik pak mijn mobiel en bel Niall.
N: Hii mate!
L: Heyy! Ben je al klaar met het eten?
N: Ja! Ik kom net uit het restaurant en loop nu richting het zwembad. Ben jij al klaar?
L: Ja ik ben al klaar. Ik sta in de hal bij het zwembad. We mogen van de dames niet naar het zwembad haha. Het is waarschijnlijk een verassing ofzo.
N: Haha, okee. Ik ben bijna bij je! Zie je zo Lou.
L: Okee Ni tot zo!
Ik zie dat Zayn en Liam net aankomen en geven Harry een knuffel (een jongens hug). Ik loop naar ze toe en geef ze ook een knuffel. 'Dus we mogen niet in het zwembad gebied komen?' vraagt Zayn lachend. Ik schud mijn hoofd en moet ook lachen. "Nope, verboden terein haha". Net op dat moment komt Niall aangelopen en geeft ons ook allemaal een knuffel. "Heb je het kunnen vinden Ni?" vraag ik. 'Jaa!' 'Die kok in het restaurant is super aardig'. 'Hij heet Paul en hij had het eten al klaargezet, omdat Bo dat aan hem had gevraagd voordat ik er was'. Ik moet lachen. "Bo heeft alles alweer goed geregeld". We staan nog even met zijn alle in de hal te praten als de meiden naar binnen komen. 'Is alles gelukt?' vraagt Bo terwijl ze ons één voor één aankijkt. Ze knikken en geven de tassen aan Bo. 'Mooi!' 'Jullie mogen nog niet naar het zwembad, das een verassing'. 'Ga maar terug naar jullie kamer, dan hoor je wel wanneer je mag komen' zegt Perrie. We kijken elkaar aan en halen onze schouders op. "Oke dan, we horen het wel" zeg ik en we lopen met zijn alle weg. 'Wacht!' roept Liam en iedereen stopt met lopen. 'Ik ga toch niet weg zonder een knuffel?!' We moeten lachen en Zayn en Niall knikken instemmend mee. 'Nee das waar!' zegt Kelly en loopt naar Niall toe. Niall krijgt meteen een big smile op zijn gezicht en geeft haar een knuffel. Zayn loopt naar Perrie toe en zoent haar. En uiteindelijk lopen Bo en Liam naar elkaar toe en geven elkaar een knuffel. Kelly en Niall laten elkaar los terwijl Niall nog snel een kus geeft op Kelly haar lippen. Niall loopt daarna verlegen terug en gaat naast mij staan. Zayn en Perrie trekken terug uit de zoen en Zayn komt ook terug. Bo en Liam laten elkaar ook los en Liam wil haar nog zoenen, maar Bo zet een stap naar achter en kijkt hem ondeugend aan. 'Andere keer Payne' zegt ze en geeft hem een knipoog. Liam staat te grijzen terwijl hij naar ons loopt. 'Tot straks!' zeggen ze en lopen naar het zwembad. 'Die zag ik niet aankomen Li' zegt Harry lachend. "Pittig dametje heb je haha" zeg ik. Liam lacht mee en haalt zijn schouders op. 'Ik hou er wel van als ze zo doet'. 'Zullen we maar naar onze kamer gaan?' stelt Liam voor en we knikken instemmend mee. We lopen de hal uit en gaan de lift in.
JE LEEST
You are mine (Dutch)
FanficBo is 15 jaar en heeft een beste vriendin genaamd Kelly. Kelly is ook 15 jaar. Ze zien op Internet dat one direction naar Nederland toekomt! Ze besluiten om snel kaarten te kopen voordat ze uitverkocht zijn. Ze hebben de kaarten en gaan naar one di...