85. 100% sure

170 9 1
                                    

Hii allemaal, voordat jullie dit hoofdstuk gaan lezen wil ik even zeggen dat er een beetje dirty inkomt. Dus als je het niet zo leuk vind, sorry daarvoor maar het moest een keer gebeuren en dit is ook zeker niet de laatste keer. Love you x

Louis 's POV

'Weet je zeker dat het gaat?' vraagt Calum voor de zekerheid aan Bo. Bo knikt. 'Ja Cal, het komt goed.' zegt Bo en geeft hem nog een knuffel. 'En ik ben bij haar, dus maak je maar geen zorgen' zegt Liam en knipoogt naar Bo. 'Okee, nou tot morgen dan maar.' zegt Ashton en ze lopen met zijn alle de deur uit. 'Kom, we gaan naar boven.' zegt Niall. 'Ja goed idee, ik ben echt doodmoe.' zegt Harry en loopt als eerste naar boven. We lopen met zijn alle achter Harry aan. Eenmaal boven gekomen zeggen we elkaar welterusten. Samen met Harry loop ik de slaapkamer in. Ik plof op het bed en een diepe zucht verlaat mijn lippen. Harry ploft naast me neer en ook hij zucht diep. 'Vond jij het ook zo'n lange dag vandaag?' Ik ga op mijn zij liggen en knik naar hem. "Ja dat kan je wel zeggen." Harry gaat ook op zijn zij liggen en kijkt me aan. 'Ik wil niet opdringerig doen, maar weet je het antwoord op mijn vraag al?' vraagt Harry. Ik kijk hem aan en en schud mijn hoofd. Hij zucht. 'Ik heb misschien wel een idee voor je.' Ik kijk hem niet begrijpend aan. 'Nou ik weet niet of je het wel wil, maar misschien moeten we het gewoon proberen? Dan kan je een beetje verwachten hoe het voelt zeg maar.'

Ik denk er even over na, maar ik denk dat Harry gelijk heeft. Ik weet niet zo goed hoe het voelt, dus ik denk dat het een goed idee is. Ik besefte niet dat ik in mezelf zat te denken, want Harry kijkt me raar aan. 'Wat denk je ervan Lou?' Ik kijk hem aan en glimlach. Dat is voor Harry genoeg om te weten wat ik bedoel en komt dichterbij. "Voordat we gaan zoenen." begin ik. "Als ik uiteindelijk toch besluit dat ik je niet leuk vindt, is dat dan heel erg?" vraag ik. Harry gaat weer wat verder van me af en denkt na. 'Weetje, het is uiteindelijk jouw beslissing en dat moet ik dan maar accepteren. Dus het maakt niet uit wat je beslist, ik sta er altijd achter.' Ik glimlach. Wat is hij toch lief. Ik buig naar hem toe en hij ziet wat ik wil. Harry pakt me bij mij kraag vast en duwt me achterover op bed. Hij gaat op me zitten en leunt naar voren. Ik grijns en leg mijn handen in zijn nek. Harry komt dichterbij en we zoenen. Over deze zoen heb ik lang over nagedacht. Hoe hij zou proeven en hoe zacht zijn lippen zouden zijn. Maar ik had nooit verwacht dat het zo perfect zou proeven.

Harry 's POV

"Weetje, het is uiteindelijk jouw beslissing en dat moet ik dan maar accepteren. Dus het maakt niet uit wat je beslist, ik sta er altijd achter." Louis glimlacht. Hij buigt naar me toe en ik zie wat hij wilt. Ik pak hem bij zijn kraag vast en duw hem achterover op bed. Ik ga op Louis zitten en leun naar voren. Hij grijnst en legt zijn handen in mijn nek. Ik kom dichterbij en we zoenen. Ik heb lang over deze zoen nagedacht. Ik wilde Louis zijn lippen al zo lang proeven. En nu ik ze eindelijk proef, is het perfect. Ik glimlach tussen de zoen door en Louis merkt het. We stoppen met zoenen en Louis kijkt me glimlachend aan. "Haha wat is er?" Louis haalt zijn schouders op en haalt zijn hand door mijn haar. 'Je voelt gewoon fantastisch Haz.' Fluistert hij in me oor waardoor ik kippenvel krijg. "Damn wat wil ik je nu graag nemen Lou. Maar ik hou me in."

Louis glimlacht en trekt me weer naar zich toe. 'Ik denk dat ik het antwoord al weet op je vraag.' Zegt hij en kijkt me heel sexy aan. "Are you sure babe?" Vraag ik voor de zekerheid. Louis knikt. '100% sure Haz.' Louis bijt op zijn lip waardoor ik een boner krijg. "Fack Tomlinson, I want you know!" Zeg ik en druk mijn lippen op die van hem. We gaan van een tedere zoen naar een ruwe. Langzaam glijden zijn handen van mijn nek naar mijn middel en hij trekt mijn shirt uit. Daarna trek ik zijn shirt uit en stoppen we met zoenen. Nu ga ik op het bed liggen en trekt Louis mijn broek uit wat er heel erg sexy uitziet. Ik bijt op mijn lip als hij met zijn handen richting de rand van mijn boxer gaat. 'Nog even wachten Haz.' Zegt hij grijnzend en gaat boven op me liggen. Ik voel zijn lippen in mijn nek en krijg meteen kippenvel.

Na een poosje heeft hij mijn hotspot gevonden en gaat eraan zuigen. "Oh my god Louis." Kreun ik en hou me vast aan zijn haren. Hij stopt met zuigen en bewonderd het plekje dat hij zojuist gemaakt heeft. 'Nu is het jouw beurt babe.' Zegt Louis en gaat op zijn rug liggen. Ik ga rechtop zitten en trek zijn broek langzaam uit en raak zogenaamd perongeluk zijn grote vriend aan waardoor hij een boner krijgt. 'Fack Harry.' Ik grijns en ga bovenop hem liggen. Ik buig naar hem toe en geef kleine kusjes in zijn nek. Louis krijgt al snel kippenvel en ik begin te zuigen. 'Yes Harry keep going.' Kreunt Louis en ik voel zijn nagels in mijn rug. Ik trek me terug en ook ik bewonder het plekje dat ik gemaakt heb. "Are you ready Lou?" Louis kijkt me aan en knikt overduidelijk. 'Ik wil niks anders, ik wist dit al de hele tijd Haz en nu weet ik het 100% zeker. Ik ben verliefd op je Harry.' Ik kijk hem aan en glimlach. "Ik ook op jou Louis." En ik zoen hem. 'Ben je klaar voor een geweldige nacht?' vraagt Louis na de zoen. "Kom maar op Tomlinson." Louis grijnst en pakt me bij me middel, waardoor ik weer met me rug op bed lig. Louis komt bovenop me liggen en ik voel zijn handen langzaam naar beneden gaan richting mijn boxer. 'Here we go haz.' En hij trekt mijn boxer langzaam naar beneden en gooit hem op de grond. Dit word de beste nacht ever...

You are mine (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu