Louis ' s POV
We stappen t busje in en ik ga achter het stuur zitten. Ik vond t egt super gezellig zegt bo. Jaa wij ook roep ik terug. Haha ja zeker weten zegt zayn die naast me zit. Ehm zayn? Gaat alles nog goed? Vraag ik. Hmm tis maar wat je goed kan noemen louis. Maar ik voel me denk niet zo lekker. Ik vond t schaatsen super maar daarna voelde ik me opeens niet zo geweldig zegt zayn. Oh oke, zal ik zo paul even bellen om naar je te kijken? Ja doe dat maar zegt zayn en kijkt uit het raam.
Ik parkeer t busje en we lopen t hotel in. Meteen als we binne zijn bel ik Paul op.
P: met Paul
L: hii paul met louis.
P: hoi louis. Wat is de reden dat je belt?
L: nou zayn voelt zich niet helemaal goed en vroeg me af of je even naar hem wilt komen kijken
P: zayn die zich niet goed voelt? Ik kom er meteen aan!
L: oke thanks paul! We zijn in t hotel. P: oke! Ik ben er over een kwartiertje. Tot zo!!
L: oke tot zo
Gesprek beëindigdOke zayn, ga maar even op de bank liggen. Paul is onderweg. Oke thanks en hij gaat op de bank liggen. Gaat alles wel goed met zayn? Vraagt harry bezorgt. Ik weet het niet. Zayn is anders nooit ziek. Dus ik zou t niet weten harry. Ja indd. Ik hoop dat het gwn een griepje is dat snel over gaat want we hebben nog maar een paar dagen vrij en daarna vertrekken we weer. Want we moeten verder met de tour natuurlijk zegt harry die zich ernstig zorgen maakt om zayn. Yess i know harry. I know...
Zayn ' s POV
Ik ga op de bank liggen en sluit me ogen. Ik hoor niks meer om me heen en val inslaap. Zayn?? Zayn wakker worden. Hoor ik een bekende stem zeggen. Ik open mijn ogen en zie Paul voor me staan. Hij kijkt bezorgt. Hoe voel je je? Vraagt hij. Ehh nou moe, misselijk en ik heb t gevoel alsof ik niet meer fit ben. Paul knikt. Ik ga je even onderzoeken, goed? Ik knik en Paul gaat zijn gang. Na t onderzoek heb ik medicijnen gekregen en moest ik goed uitrusten. Ik kom van de week voordat we weer verder gaan met de tour nog wel even langs. Zegt paul en verlaat de kamer. Oke zayn, t is 11 uur. Ik breng je wel naar bed zegt bo. Ik knik en ga voorzichtig rechtop zitten. Ik sta op en leun op bo die mee naar boven loopt. We lopen mijn kamer in. Kan je verder alles alleen? Vraagt bo. Ja ik denk t wel. Dankjewel bo. Geen probleem zayn. En als je je vanacht niet lekker voelt klop dan maar zachtjes aan mijn deur. Goed? Ja is goed antwoord ik. Oke nou, slaap lekker en geeft me een knuffel. Ja weltrusten en ze loopt de deur uit.
JE LEEST
You are mine (Dutch)
FanfictieBo is 15 jaar en heeft een beste vriendin genaamd Kelly. Kelly is ook 15 jaar. Ze zien op Internet dat one direction naar Nederland toekomt! Ze besluiten om snel kaarten te kopen voordat ze uitverkocht zijn. Ze hebben de kaarten en gaan naar one di...