51. I miss you already...

198 9 1
                                    

kelly's POV

Dit was de mooiste avond van me leven. Niall zoende me en vertelde dat hij me leuk vond! Ik kan het gwn niet geloven. ik vond hem vanaf t begin al leuk en nu blijkt hij mij ook. We liggen samen in bed en houden elkaar stevig vast. Nu heb ik eindelijk toegegeven dat ik je leuk vind en dan ga ik over een paar dagen weer verder met de tour zegt niall. ja indd, ik ga je vreselijk erg missen Ni. ik jou ook lieverd. maar zodra we weer vrij zijn kom ik zo snel mogelijk naar je toe! dat beloof ik kelly. ik hoop dat je snel vrij bent niall. maar zullen we t morge eerst de jongens en bo vertellen voordat de pers er als eerst achterkomt zeg ik. ja goed plan. ik weet nu al dat ze het super leuk gaan vinden zegt niall en geeft me een kusje op me voorhoofd. jaa ik weet t wel zeker! zeg ik. zullen we maar gaan slapen? vraagt niall. ja is goed! weltrusten ni! weltrusten kelly en het licht gaat uit.

niall's POV

ik open me ogen en kijk op de klok hoelaat het is. bahh het is 3 uur s'nachts. ik draai me om en zie dat kelly heerlijk ligt te slapen. wat is het tog ook een engel. ik streel met mijn vingers haar wang. ze pakt mijn hand vast en drukt hem tegen zich aan. aww ze denkt dat ik een knuffel ben. ik ga tegen haar aan liggen en probeer te slapen. ugh ik kan niet meer slapen. ik ben klaar wakker. het enige waar ik aan kan denken is kelly... ik ga haar zo missen. ik hou van de fans en wil ze ook niet teleurstellen. maar ik hou tenslotte ook van kelly... kom op niall. je gaat gwn lekker op tour en je gaat maar lekker skypen met bo en kelly. nu begrijp ik liam wel. die moet bo ook ontzettend veel gaan missen. Ik voel dat ik moe word en val in slaap.


Kort hoofdstuk. Srry ♡♡

You are mine (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu