Louis 's POV
'SCHUIM GEVECHT!!!' Schreeuwt Ashton, waardoor iedereen naar het zwembad toe rent en elkaar bekladdert met schuim. Harry wordt vol door Ashton met schuim bekladdert, maar hij doet het vol terug. Terwijl ik naar Harry zat te kijken word ik bekladdert door Zayn. "Oohh, die krijg je terug Malik!" en ik smeer hem onder het schuim. We rennen achter elkaar aan en botsen tegen elkaar op. Zayn en ik schieten in de lach en kijken allebei naar Luke die toekijkt hoe Kelly en Niall elkaar beklieden met schuim.
Zayn wijst naar Luke en ik weet meteen wat hij bedoelt. We lopen met schuim in onze handen richting Luke en staan nu vlak bij hem. 'Luke kijk achter je!' schreeuwt Perrie en hij draait zich om. "NU!!" schreeuwen Zayn en ik tegelijk en duwen het schuim in Luke zijn gezicht. Ik geef Zayn een highfive en lach naar Luke. Ik besluit om Luke even te helpen en pak de tuinslang. Ik zet hem aan en spuit Luke helemaal nat zodat hij geen schuim in zijn ogen krijgt. Hij schud zijn hoofd heen en weer waardoor alle spetters op ons komen. 'Wil je misschien ook nat worden Lou?' vraagt hij en pakt de tuinslang uit mijn handen. Hij zet de tuinslang aan en spuit me helemaal onder het water.
Nadat hij klaar was met mij spoot hij ook op de rest. Iedereen die eerst onder het schuim zat, is nu helemaal nat gespoten door Luke. 'Ik voel me weer lekker fris Luke, thanks' zegt Bo sarcastisch. 'Ahw, graag gedaan Bootje' antwoord Luke en glimlacht. "Volgens mij heeft iedereen het wel naar zijn zin gehad of niet?" vraag ik en moet lachen. 'Jaa zeker weten!' roept iedereen door elkaar. 'Zullen we erop toosten op onze laatste paar dagen samen?' vraagt Calum en heft zijn glas op. Iedereen knikt en doet wat hij vraagt. 'Op de beste paar dagen ooit!' zegt Liam en iedereen heft zijn of haar glas.
Michael 's POV
Nadat we hadden getoost aten we de hapjes op die op tafel stonden. We ruimden met zijn alle op en liepen naar het appartement van de jongens. 'Dat was echt een te gek feest!' zegt Kelly en kruipt naast Niall op de bank. Ze zijn echt schattig samen. 'Jaa sowieso!' gaat Ashton verder. 'Dit feest vergeet ik echt nooit meer'. "Nee ik ook niet Ash!' zeg ik en glimlach.
Ik plof ook op de bank tegenover Niall die verbaasd op zijn mobiel zit te kijken. Ik ben niet de enige die het opvalt, want Liam ziet het ook. 'Whats the matter mate?' vraagt hij en kijkt Niall aan. Maar Niall schijnt het niet te horen, want hij reageert niet. 'Ik stuur hem wel een app bericht' zegt Louis en tikt ondertussen op zijn mobiel. Louis heeft het berichtje gestuurd en Niall kijkt er meteen naar. Hij leest het bericht en kijkt ons meteen aan. "He he, daar ben je!" zeg ik lachend. "Wat was er dat je zo verrassend keek?" vraag ik. 'Nou, ik had jullie toch verteld over dat ik een filmpje had gemaakt?' vraagt Niall en kijkt mij aan. Ik denk goed na en herinner het me weer. "Ja, van Bo en Kelly toch!?" Niall knikt en de rest van de jongens herinnert het zich ook weer. 'Nou ik zat dus op mijn mobiel te kijken en zag dat het filmpje meer dan 10 duizend keer is bekeken!'
Ik kijk hem verbaasd aan en sla een hand voor mijn mond. 'Wow, in hoeveel uur?' vraagt Luke. Niall kijkt snel op zijn mobiel. 'In 5 uur!' zegt hij. (Geen idee of dat echt kan, maar het is een fanfiction dus hier kan alles haha) 'Er staan ook reacties bij, zal ik ze voorlezen?' Ik knik, maar kijk meteen naar Bo en Kelly. Ze kijken allebei een beetje verbaasd en hoorde waarschijnlijk niet wat Niall vroeg. Kelly zit zenuwachtig op haar nagels te bijten en Bo staart alleen maar naar de grond. Niall zit naast Kelly en knipt met zijn vingers voor haar ogen zodat ze reageert. Liam zit naast Bo en doet hetzelfde. Ze reageren allebei tegelijk en kijken elkaar meteen aan. "Gaat het wel?" vraag ik voor de zekerheid. Ze knikken, maar geloven doe ik het niet.
Nadat ze weer een beetje waren bijgekomen vroeg Niall het nog een keer. 'Willen jullie dat ik de reacties voorlees?' Ze kijken elkaar weer aan als een soort van toestemming van elkaar. Dan kijken ze naar Niall en knikken. 'oke, daar komen ze'.
Hii allemaal, ik probeer weer iets langere hoofdstukken te schrijven, dus ik hoop dat jullie het leuk vinden. Ik wil er ook effe bij zeggen dat deze haakjes '...' bedoelt zijn voor iedereen behalve voor degene met de POV en met deze haakjes "..." bedoel ik alleen degene met de POV. Nu jullie het weten, hoef ik niet elke keer ZEGT ... erachter te zetten. Thanks xxx
JE LEEST
You are mine (Dutch)
FanfictionBo is 15 jaar en heeft een beste vriendin genaamd Kelly. Kelly is ook 15 jaar. Ze zien op Internet dat one direction naar Nederland toekomt! Ze besluiten om snel kaarten te kopen voordat ze uitverkocht zijn. Ze hebben de kaarten en gaan naar one di...