64. Lol hebben met je bff ♡

181 10 2
                                    

Bo ' s POV

Ik loop de badkamer uit en ga samen met kelly naar beneden. De jongens slapen nog en kelly was als eerste wakker. Als ze vroeg wakker is heeft ze meestal een ochtendhumeur. Dan word ze bloed irritant en gaat ze zich vervelen. Soms is t wel grappig om te zien maar soms kan je haar dan beter met rust laten.

We ploffen op de bank en kijken of er iets leuks is op tv. Ik zet de tv uit. Nou dan gaan we maar iets anders doen. Er is tog niks op tv dus moeten we iets anders verzinnen. Ja indd, maar wat gaan we dan doen? Vraagt kelly. Wij gaan lekker een taart bakken! Zeg ik. Haha om kwart voor 10 in de ochtend? Vraagt kelly lachend. Haha ja, waarom niet. Nouu okee dan! Waar wachten we dan nog op! Zegt kelly en duikt in alle kastjes om te kijken of ze een pak mix ziet staan om de taart te bakken. Ze heeft er een gevonden en we gaan aan de slag.

Kelly maakt het beslag en ik ben bezig met het deeg. Ik pak iets teveel meel en t stuift de hele keuken rond. Kelly en ik lachen en kuchen tegelijk. Voor de grap pak ik wat meel en bestuif kelly helemaal vol. Ze doet tzelfde bij mij en zo gaan we wel even door. We gooien t ene product na t andere en we zitten helemaal onder t eten. We schieten in de lach. Haha we zitten helemaal onder. Jaa lekker tog! Zeg ik en moet weer lachen. Verveel jij je dan? Vraag ik. Haha nee totaal niet zegt kelly en lacht. haha nou dan! Wat is er mis met een beetje lol in huis? Vraag ik lachend. Helemaal niks! Zegt kelly en gaat verder met t beslag. Ik rol het deeg weer verder en verwarm de oven op 200°C.

Kort hoofdstuk! Volgend hoofdstuk word langer! Xxx

You are mine (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu