53. love?

191 9 2
                                    

Louis 's POV

Harry trekt me de kamer van zayn uit en loopt naar onze kamer. Paul vond de kamers te duur dus moesten harry en ik bij elkaar. Maar das geen ramp. Whats the matter? Vraag ik aan harry. Wat er is? Ik ben nog fk moe man. Ik wil me bed weer in zegt hij en kruipt in bed. Haha awg wat ben je weer zielig Harold zeg ik lachend. HAAHAA! Erg leuk Tomlinson. Nou kom je nog bij me liggen of kan ik jou deel ook gebruiken?! Zegt hij lachend en gaat languit liggen. Nou dat dacht ik effe niet en plof letterlijk op harry. Hahah gast! Kan je niet wat zachter landen? Zegt harry. Haha ik landde wel zacht op jou hoor zeg ik lachend. Haha erg leuk lou! En harry kietelt me. Neehee niet dooeen!! En ik schiet in de lach. Oke ik stop alleen als je voortaan wat zachter op me land. Oke oke!! Pleasee stopp!! Harryy! Oke i promise! Mooizo en hij stopt met kietelen. Pff ik heb pijn in me kaken door t lachen zeg ik. Tjaa moet je maar niet zo hard op me springen lou zegt harry lachend. Haha nou zo erg vond je t vast niet styles. Haha nee dat klopt tomlinson. *stilte* Wacht... wat zei je nou harry? Je vind t niet erg als ik op je spring? Ehh... nou nee zegt harry en kijkt snel weg. Oke ik snap t effe niet zeg ik. Hij draait zich om en kijkt me aan. Nou ik ehh... ik vind je leuk denk ik. Ik ben verliefd op je Louis. Ik staar hem aan en zeg niks. Harry kijkt me vragend aan. Ik ehh wow dat wist ik niet. Hoelang al? Vraag ik. Pff ik denk pas een paar dagen. Misschien wel langer ik weet het niet precies zegt hij. Ik knik. Tja ik uhm... ik weet het niet harry. Ik voel me anders bij jou dan bij de rest maar ik weet niet of ik iets voor je voel zeg ik. Harry knikt. Ja dat snap ik. Denk er maar rustig over na. Er zijn nu ergere dingen die voor gaan zegt hij. Ik heb geen haast louis. Oke is goed antwoord ik. Vind je t nog erg om hier te slapen? Vraagt harry. Nee tuurlijk niet. Ik kruip in bed en kijk harry aan. Weltrusten harry. Truste louis en we vallen allebei in slaap.

You are mine (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu