Inspriratie bron: One Direction Stockholm Syndrome. Ik heb lekker kunnen schrijven terwijl ik dit lied luisterde :)
Niall 's POV
Terwijl de rest die stomme versiering en lichten zoekt mag ik lekker eten meenemen. Ik vind het niet erg om eten mee te nemen, alleen wil ik wel graag weten waarom... Maar goed, zoals ik zei: ik vind het niet erg om eten mee te nemen. Ik loop naar beneden richting het restaurant wat in het hotel zit. Ik probeer ongemerkt binnen te komen en loop meteen door naar de keuken. Ik zie een chefkok staan en vraag of ik wat te eten mee mag nemen. 'Ben jij Niall?' vraagt de man. Ik kijk hem verbaasd aan en knik. "Ja meneer dat klopt" antwoord ik. 'Er was hier net 5 minuten geleden een meisje en die vroeg of ik wat eten wilde klaarzetten voor een feestje'. 'En ik moest het geven aan Niall'. 'Dus hier ben je' zegt de man. "Hoe zag ze eruit?" vraag ik. 'Krullend blond haar en ongeveer even groot als jou'. Ik moet lachen. "Ja, haar ken ik wel". 'Oke mooi, als je die deur doorloopt en rechtsaf slaat staan daar een paar tassen op tafel met eten erin'. "Oke dankuwel". 'Geen dank Niall, ik hoorde dat je van eten houdt dus ik zal je nog wel een paar keer zien' zegt de man lachend. "Haha, dat klopt". zeg ik lachend. 'Mijn naam is Paul trouwens' zegt hij terwijl we elkaars hand schudden. 'En zeg maar gewoon je hoor'. "Haha oke, tot ziens Paul!" 'Dag Niall!' Ik loop door de deur en sla rechtsaf. En inderdaad, op tafel staan 2 tassen met eten. Ik neem de tassen mee en zwaai nog even naar Paul voordat ik de keuken uit loop. Ondertussen kijk ik even op mijn mobiel of ik een bericht heb van de meiden of de jongens. 1 nieuw whatsapp bericht. Mijn hart gaat sneller kloppen als ik zie van wie het is.
Bo 's POV
Terwijl de jongens de spullen zoeken die ik ze heb gevraagd, gaan Kelly, Perrie en ik naar het zwembad op de begane grond. Toen de jongens met schuim aan het gooien waren, bedacht ik me om een schuimfeestje te geven. Ze zijn hier nog maar een paar dagen en wil natuurlijk niet dat ze ons gaan vergeten. We lopen naar het zwembad en ik leg de 5 flessen op de grond. 'Ga je je plan nog vertellen of niet?' vraagt Perrie nieuwsgierig. Ik moet lachen en kijk naar Kelly die geduldig wacht op mijn antwoord. "De jongens gaan over een paar dagen weg en wil dus een schuimfeest geven". Ze kijken me vol bewondering aan en schieten in de lach. "Haha, wat is er zo grappig?" vraag ik. 'Jij zit elke dag weer vol met verassingen Bo' zegt Kelly. 'Maar dat is juist super leuk!' vult Perrie aan. Ik moet lachen en haal mijn schouders op. "Tjaa, wat kan ik daar nou op zeggen, behalve dat het waar is haha". 'Haha, kom we gaan een schuimbad maken' zegt Kelly. Perrie en ik knikken en ze pakken 1 flesje afwasmiddel. Ik pak de tuinslang die op de grond ligt en zet de kraan open. 1 keer per week maken ze het zwembad schoon en laten ze hem dus leeglopen. We hebben geluk dat hij deze avond leeg is. Ik heb ook gevraagd of we het zwembad mochten gebruiken en de vrouw achter de balie vond het goed. Ik zet de tuinslang open en spuit in het zwembad terwijl Kelly en Perrie het afwasmiddel erin doen. 'Heb je ook mensen uitgenodigd?' vraagt Perrie. Ik knik. "Ja, ik heb er een paar uigenodigd en die komen over 15 minuten". 'Oh, wie dan?' vraagt Kelly. "Haha okee je moet hem niet gaan trippen maar...
Yess een groter hoofdstuk!! Nogmaals sorry als ik niet veel update, maar heb gwn niet zoveel tijd... Ik ga iets nieuws doen. Ik ga namelijk niet updaten als ik er zin in heb, maar nu update ik 1 hfk per week. Dan heb ik ook meer tijd om te schrijven. Thanks voor het lezen en voten!! Ly xx
JE LEEST
You are mine (Dutch)
FanfictionBo is 15 jaar en heeft een beste vriendin genaamd Kelly. Kelly is ook 15 jaar. Ze zien op Internet dat one direction naar Nederland toekomt! Ze besluiten om snel kaarten te kopen voordat ze uitverkocht zijn. Ze hebben de kaarten en gaan naar one di...