12. het concert deel 1

585 21 3
                                    

kelly ' s POV

we zitten in de auto onderweg naar de Arena. ik vind het zo spannend. ik kan het gewoon nog steeds niet geloven dat ik DE NIALL HORAN ga zien! Trouwens heel ONE DIRECTION! echt super gaaf. we hadden nog op Internet gekeken wie het voorprogramma was. 5 seconds of summer stond er. heb meteen een paar nummers uit me hoofd geleerd. echt gave liedjes! elke minuut in de auto is stil. en elke minuut word ik zenuwachtiger. IK HOU HET EGT NIEY MEER! schreeuw ik door de auto. ik kan gewoon niet meer wachten! ik ben zoo zenuwachtig dat mijn buik ervan zeer doet. ohh zegt bo. wil je een aspirine? ja graag zeg ik. ik heb geen zin in buikpijn tijdens het concert. nee snap ik zegt bo en geeft me een aspirine. thanks zeg ik en slik het door.

bo ' s POV

in de auto was ik stil. ik zat maar de hele tijd te denken aan Luke. hij deed raar op whap. ik wist het meteen. er is iets met hem. ik had hem een paar dagen niet gezien en gesproken en hij zei dat ie het druk had met het café enz. ik wist dat hij doordeweeks soms vrij had en niet elke dag werkte. maar ik moet hem maar effe los laten vandaag en vooral nu! gaat het? vraag ik aan kelly die net buikpijn kreeg van spanning. ja zegt ze ik voel me al stukken beter. Bedankt voor de aspirine. zegt ze. hahah no problem zeg ik en geef haar een knuffel.

okee ladiess we zijn er bijna! zegt mijn vader. ik moet alleen nog een parkeerplek zoeken. YESS roepen kel en ik tegelijk. omg bo we zijn er! kijk!! de Arena roept kelly. wauww egt gaaf! zeg ik. mijn vader parkeert de auto en we lopen naar de Arena. hee kijk het valt nog wel mee hoeveel mensen er staan. zegt kelly. ja dat is aan deze kant zegt mijn vader. wij moeten naar de andere kant van de Arena. ohh dan mogen we wel opschieten! zeg ik. want kijk achter ons. die zijn ook vroeg gekomen. okee snel!! roept mijn vader en we rennen naar de andere kant waar wij moeten zijn. jaa we zijn er en sluiten aan in de rij. er staan nog maar een stuk of 20 mensen. yeahh dit worden de beste plekken ooit!! roep ik en geef kelly en me vader een groepsknuffel. we moeten lachen en praten nog wat.

een uur later is de rij veel langer geworden. oke zeg ik. als we onze kaarten hebben laten gezien moeten we meteen naar binnen rennen en naar het podium gaan. dan blijven we daar gewoon staan en eten we een broodje. kelly en me vader knikken en drinken wat water. het was even stil totdat kelly zei: ben jij ook zo zenuwachtig? hahah kelly dit is mijn allereerste concert. tuurlijk ben ik zenuwachtig! ik kan niet wachten! ja das waar maar DE one direction zien is gewoon gek. echt raar zegt kelly. hahah je hebt wel gelijk hoor. tis toch egt ongelooflijk. kelly geeft me een knuffel en ik knuffel haar terug. ohh kijk zegt mijn vader en laten elkaar los. OMG hij gaat open! aaahh hoor ik meiden gillen en we sluiten snel verder in de rij aan. ze waren vooral veel meisjes aan het controleren vandaar dat het lang duurde. oke dames wij zijn aan de beurt. kelly loopt voor mij en ik loop achter der aan. de mannen controleren onze tassen en zeggen dat we door mogen lopen. ehh lopen zegt mijn vader. RENNEN BEDOEL JE! en me vader rent de roltrap op. kel en ik moeten lachen en rennen achter hem aan. we achtervolgde hem totdat we er eindelijk waren. jaa daar is plek bij het podium! gilt kelly en rent erop af. jaaahh we hebben goeie plekken roept kelly tegen mij en geeft me een knuffel. mijn vader komt hijgend naast ons staan en geeft een groepsknuffel.

luke ' s POV

ik heb bo al heel lang niet gezien maar daar is een reden voor die ik haar niet kan vertellen. ik had haar vanochtend nog gesproken op whatsapp. maar dat was geen goed gesprek. ik wist dat dit ging gebeuren. ze is boos op me. en dat vind ik logisch! maar ik hoopte gewoon stiekem van niet. ze snapt het niet! ik kan het haar gewoon niet vertellen! de enige die het weten zijn me vrienden. ik heb ze ook verteld over bo. en zij waren ook erg enthousiast over haar. maar ze wilden dat ik het zelf besloot. en ze hebben gelijk. maar ik weet niet of ik het haar moet vertellen. wrm is alles zoo ingewikkeld! ik wil haar zo graag vertellen dat ik eigenlijk twee levens heb. en dat ik het daarom zo druk heb. maar dat legt te veel druk op mij en dat wil ik niet. pff.... ik hou op met dit gezeur en denk maar gewoon aan iets anders.

bo ' s POV

we hebben echt de beste plekken ooit! en dat is waar ik op hoopte deze hele dag! dat we vooraan zouden staan en alles goed konden zien. en nu we hier staan. (en ik voor het eerst) is het fantastisch! de Arena is zoo groot. maar wel super mooi. ik heb me beste vriendin naast me zij en me vader is er ook nog. en het allerbeste is dat ik one direction super goed kan zien! en misschien wel kan aanraken!! en 5 seconds of summer natuurlijk ook! het is half 6. om 6 uur begint 5 seconds of summer het voorprogramma. ongeveer een uurtje later begint one direction. ben benieuwd! precies 30 min later zie ik op de grote beeldschermen 5sos staan. het gaat beginnen...

You are mine (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu