87. Why so early?

165 7 2
                                    

Calum 's POV

'Are you ready for today mate?' vraag ik als Luke net de badkamer uitloopt. Luke knikt. "oh yes I am!" En samen met Luke loop ik de deur uit en gaan we naar Ashton en Michael die waarschijnlijk nog slapen.

We staan voor de deur en kloppen aan. Als we uiteindelijk niks horen bonken we letterlijk keihard op de deur totdat we beweging in de kamer horen. De deur wordt opengemaakt en Luke en ik zien een boze Michael verschijnen. 'JEZUS JONGENS MOET DAT NOU ZO FACKING VROEG!?' Schreeuwt Michael en kijkt ons woest aan. Luke en ik schieten keihard in de lach als we Ashton op de achtergrond keihard horen lachen. Michael doet een stapje opzij en kijkt achter zich naar Ashton. Zijn tranen rollen over zijn wangen van het lachen. 'Haha, je had jezelf moeten horen en zien toen je daar stond te schreeuwen als een gek!' Lacht Ashton en veegt zijn tranen van zijn gezicht. "Haha, het was inderdaad erg grappig om te zien, maar het is 8 uur in de ochtend dus ik snap Michael zijn reactie wel" zeg ik en kijk hem aan. 'Oh, toch nog iemand die het begrijpt. Jullie weten toch wel dat ik erg chagrijnig kan worden als je me zo vroeg wakker maakt'. Luke knikt. 'Ja Michael dat weten we, maar dat hebben we er wel voor over nu we deze hilarishe boze bui hebben gezien van jou'. Michael staat op het moment om Luke te vermoorden, maar ik grijp net op tijd in. "Kleden jullie je maar lekker rustig aan dan gaan we daarna ontbijten en leggen Luke en ik uit waarom we zo vroeg wakker waren". Michael en Ashton knikken en Michael sluit de deur. Luke en ik lopen naar beneden in de kantine.

~Michael en Ashton komen na een paar minuten naar beneden en Luke en Calum leggen alles tijdens het eten uit~

'Dus Kelly heeft een zusje genaamd Camille?' Vraagt Michael. Luke en ik knikken. 'Is ze knap?' Vraagt Ashton meteen. Luke kijkt mij aan en knipoogt naar me. 'Calum vindt haar erg knap' zegt Luke plagerig en ik geef hem een duwtje. 'Oehh Calum!! Misschien verliefd?!' Zeggen Michael en Ashton lachend. "Oke jongens klaar! Zo is het wel weer goed. Ja ik vind haar wel knap ja. Maar dat betekent toch niet dat ik meteen verliefd op haar ben". 'Nee oke das waar en ze is inderdaad knap ja' zegt Luke tegen Michael en Ashton.

~Ze eten hun ontbijt op en praten nog wat over Camille. Ondertussen gebeurde dit bij Camille~

Camille 's POV

Nadat ik Luke en Calum perongeluk wakker maakte liep ik snel naar het appartement van Kelly. Dit keer moet je iets rustiger aan doen Camille denk ik in mezelf. Ik klop rustig aan en hoor meteen voetstappen. De deur wordt opengemaakt en ik zie Bo voor de deuropening staan. 'Heeyy!! Wat doe jij nou hier?!' Vraagt Bo verbaasd en trekt me in een knuffel. "Heey Bo!! Ik kom mijn zus eens verrassen en haar nieuwe vrienden en vriendje ontmoeten". Bo moet lachen. 'Kom erin'. Ik loop naar binnen en bewonder het appartement. "Wow, tis hier groot zeg". 'Jaa he! Maar we moeten er nog even van genieten, want de jongens vertrekken over 2 dagen helaas". 'Ohh nee he. Je weet hoe Kelly hier tegen op zit he'. Bo knikt. 'Kelly doet niks anders dan Niall dicht tegen haar aan hebben en elkaar niet meer loslaten'. Ik trek een aww gezicht. "Maar ja, jij hebt hetzelfde met Liam natuurlijk!" Bo knikt. 'Ja dat kan je wel zeggen ja! Ik probeer nu ook zoveel mogelijk bij hem te zijn en van hem te genieten. Maar ik probeer ook weer een beetje afstand te nemen, want straks is hij voor een paar maanden weg'. Ik knik begrijpelijk.

"Waarom ben je eigenlijk al zo vroeg wakker?" Vraag ik aan Bo. Bo haalt haar schouders op. 'Ik was gewoon vroeg wakker en heb niet zo heel erg lekker geslapen. Dus toen ben ik naar beneden gegaan en heb ik tv gekeken op de bank. Maar ik zat net 10 minuten op de bank toen jij aanklopte'. We gaan naar de woonkamer en Bo en ik kletsen nog wat totdat we geluid op we trap horen. 'Ik ga wel even kijken' zegt Bo en loopt de gang op. Een paar seconden later komt ze met Liam aangelopen. 'Gelukkig was het Kelly niet, maar Liam'. Ik knik. "Ik schrok al, want ik wil haar natuurlijk verrassen". Liam kijkt ons niet begrijpend aan en stelt zich aan mij voor. 'Hoi, ik ben Liam' zegt hij en geeft me een hand. "Hoi, ik ben Camille het zusje van Kelly". Nu snapt Liam het weer. 'Oohh vandaar dat je Kelly wilde verrassen. Ik dacht al haha'. Liam en Bo komen op de bank zitten en we praten over vroeger hoe het ging tussen Kelly en mij.

Na een uur horen we weer geluid op de trap. 'Verstop je anders voor de zekerheid' zegt Bo en ik doe wat ze zegt. Ik sta op van de bank en verstop me achter een kast dat vlak bij de bank staat. Maar ook deze keer komt Kelly niet naar beneden, maar zijn het Zayn en Perrie. Ik kom weer achter de kast vandaan en stel mezelf weer voor. Iedereen gaat weer op de bank zitten en we praten wat. Totdat Perrie naar de wc moet. Ze loopt de woonkamer uit en loopt langs de trap naar de wc. Ze komt hard terug gelopen. 'Kelly komt eraan!' Roept ze zacht en ik spring van de bank en verstop me weer achter de kast.

Iedereen gaat snel normaal op de bank zitten en kletsen wat met elkaar alsof er niks aan de hand is. Kelly komt de woonkamer inlopen samen met Niall. Aww, ze zijn best wel schattig samen. Ze zeggen iedereen goedemorgen en ploffen ook op de bank precies vóór de kast waar ik achter sta. Ik besluit om achter de kast vandaan te komen en haar een beetje te gaan plagen. Ik kriebel haar in haar nek en buk snel naar beneden. Kelly draait zich om naar Niall en kijkt hem aan. 'Deed jij dat net?' Vraagt ze. Niall kijkt haar niet begrijpend aan en schudt zijn hoofd. Kelly haalt haar schouders op en praat weer mee met de rest. Ik kriebel Kelly nog één keer en ga haar dan verrassen. Weer draait Kelly zich om naar Niall. 'Niall please kap effe met dat irritante gedoe. Het is 10 uur in de ochtend, daar heb ik echt effe geen zin in. Nog steeds kijkt Niall haar niet begrijpend aan. 'Kell, ik deed helemaal niks'. Ik besluit om maar snel tevoorschijn te komen voordat er ruzie ontstaat. Ik spring omhoog en sla mijn armen om haar heen.

Hii everyone, echt nogmaals sorry! Ik had beloofd om zondag te updaten en het is me gewoon niet gelukt. Ik ben nu ziek dus had ik tijd om het af te schrijven. De volgende update is zondag. Xx

You are mine (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu