Niall 's POV
Liam legt zijn mobiel weg en probeert het gesprek te volgen tussen Zayn en Louis. Ze praten over de meiden die zo raar doen dat we niet naar het zwembad mogen. 'Ze zitten ook altijd weer vol verassingen he' zegt louis en neemt een slokje van zijn cola. Zayn knikt en moet lachen. 'Ik vind het leuk dat Perrie het zo goed kan vinden met Kelly en Bo'. 'Dat vind ik wel belangrijk want ja... ze zijn toch onze vriendinnen'. Iedereen knikt instemmend mee. "Ja en Kelly is MIJN vriendin" zeg ik terwijl ik glimlach. 'Voelt goed om te zeggen zeker' zegt Liam lachend. Ik knik hevig. "Jaa wat denk jij dan!" "Ik zag haar staan tijdens het concert en ik vond haar meteen al leuk!" "Alleen ik was zo verlegen dat ik niks durfde te doen". Iedereen moet lachen. 'Nee dat bleek wel haha' zegt harry. Ik haal mijn schouders op. "Ik ben trots op mijn vriendin en laat haar nog lang niet gaan". 'Ahww' klinkt het door de kamer. 'Maar nou weten we nog steeds niet wat we gaan doen zo' zegt Zayn. Iedereen knikt instemmend mee. 'Inderdaad, ben echt benieuwd' zegt Liam. Nadat Liam dat zei werd hij gebeld. Hij neemt op. 'Hey' 'mogen we komen?' 'Ja' 'oke tot zo' 'love you' en hij hangt op. 'Bo belde net en we mogen komen.' 'He he eindelijk!' Roept Harry en staat op van de bank. "Kom we gaan!" Zeg ik en loop naar de deur met de rest achter me aan. We gaan het eindelijk meemaken van wat er nou gaat gebeuren. 'Wat zullen ze nu weer hebben uitgespookt?' Vraagt louis terwijl wij onze schouders ophalen. We gaan met zijn alle de lift in en drukken op het knopje voor de begane grond. De lift gaat naar beneden en de deuren gaan open als hij de begane grond bereikt heeft. We lopen met zijn alle de lift uit en gaan richting het zwembad. Ondertussen spelen de zenuwen heel erg op, maar volgens mij ben ik niet de enige.
JE LEEST
You are mine (Dutch)
Fiksi PenggemarBo is 15 jaar en heeft een beste vriendin genaamd Kelly. Kelly is ook 15 jaar. Ze zien op Internet dat one direction naar Nederland toekomt! Ze besluiten om snel kaarten te kopen voordat ze uitverkocht zijn. Ze hebben de kaarten en gaan naar one di...