*het is vandaag 25 juni. en dit hoofdstuk gaat nog niet over het concert maar wat er die dag zelf gebeurd*
bo ' s POV
het is negen uur. ik heb niey uitgeslapen en ik ben vaak wakker geweest s' nachts. omdat ik vandaag samen met kelly naar ONE DIRECTION GA!!! AAHHH OMG! ik heb er zoo zin in dat ik kelly heb gebeld om half negen of ze langs wilde komen. zij was ook al lang wakker en wilde me daar al over appe maar ik was haar voor. jaa zei ze ik kom zo snel mogelijk! het is kwart over negen als ik zachtjes geklop hoor op de voordeur. dat hadden we zo afgesproken omdat mijn ouders nog sliepen. ik doe de deur open en we proberen allebei niet te gillen. ik heef haar een knuffel en gebaar dat ze op de bank kan zitten. ze gaat zitten en ik schenk wat limonade in. oke kel zeg ik terwijl ik de limonade op tafel zet en naast haar kom zitten. Vanavond gaat het gebeuren. wij met zijn tweeën gaan naar one direction! jaaa i know kan niet wachten! zegt kelly. maar we hebben ook staanplaatsen! dus dat betekent wel dat we eerder weg moeten om goede plekken te hebben. het concert begint om 6 uur. we moeten iets van 20 minuten rijden met de auto want mijn vader wil ons wel wegbrengen. wat hij trouwens ook nog zei is dat hij een verassing voor ons had dus ik ben benieuwd. dus ik denk dat we rond 3 uur weg moeten om redelijke plekken te hebben. de arena gaat om half 5 open dus dan zijn we ruim een uur eerder. das toch goed? vraagt kelly. jaa ik heb alles al voorbereid zodat we goeie plekken hebben! kelly en ik hebben het over alles en nog wat als mijn vader naar beneden komt lopen. Goedemorgen zeggen we alletwee tegelijk. goedemorgen zegt mijn vader terug. en? hebben de dames er zin in??! jaaa echt wel zegt kelly sowieso zeg ik er achteraan! ik had nog een verassing voor jullie trouwens. jaa ik vertelde het kelly net. vertel op wat is het?? mijn vader moest lachen en haalt 3 kaartjes tevoorschijn. lees maar hardop. ehm oke zeg ik en lees het voor:
Amsterdam Arena. concert van one direction where we are tour. staanplaatsen in vak oranje. (geen idee welke staanplaatsen dat zijn in het echt. gewoon aan de zijkant staan bo en kelly)
ja wat is hier mee vraag ik? want dit zijn de kaarten voor het concert. ja precies zegt mijn vader. heb je de kaarten al geteld? vraagt hij. ehm ja 3 kaarten. hoezo? huh wacht. DRIE KAARTEN???? jaaa ik ga mee ladiess! aahh omg je gaat mee! super gezellig! Dankje pap en geef hem een knuffel. dat is echt super zegt kelly. toen me moeder uiteindelijk ook naar beneden kwam hebben we met zen vieren lekker ontbeten.
na het ontbijt nam ik kelly mee naar boven. ik zat nog in me pyjama dus kleedde me snel aan. Vanavond het mooiere werk zeg ik tegen kelly als ze ziet dat ik een gewone spijkerbroek aan heb met een te grote trui erboven. ze moest lachen en ging zitten op me bed. hoe gaat het met Luke? vraagt ze. ehm ik heb hem niet meer gezien of gesproken op whatsapp. dus ik weet het niet. ik dacht dat het goed klikte maar voor hem misschien toch niet? mmm zegt ze. Misschien moet je hem eens zelf appe. ja indd goed idee en ik pak me mobiel.
whatsapp :
b: heey, ik heb je lang niet gesproken of gezien. gaat alles wel goed? x
ik liet het aan kelly zien en ze knikte dat het goed was. ik keek terug op me mobiel en zag dat hij online was. yess zeg ik tegen der hij is online!
L: hey ja sorry dat ik niets meer stuurde. ik heb het heel druk.
b: oh met het café?
L: ehh jaa met het café indd!
huhh hij twijfelde. zie je! hij zegt eerst ehh jaa. oke dit vind ik vreemd zegt kelly en ze heeft gelijk.
b: wat dacht jij dan?
L: ohh nee het café bedoelde ik hoor alleen ben pas net wakker dus sorry voor die domme reactie.
b: okee geeft niet. wanneer heb je weer tijd?
L: sorry weet ik niet. ik moet nu echt weer gaan. het spijt me doeix
b: okee ik vind dit een beetje raar Luke maar oke doei!
en ik legde meteen me mobiel weg. wat is er toch met hem aan de hand? er moet iets zijn anders reageert hij niet zo heftig. ja indd. nou ehm vergeet hem maar even voor vandaag want we hebben andere dingen aan ons hoofd hahah! zegt kelly. je hebt gelijk zeg ik en concentreer me op vanavond als ik me meteen weer een lach op me gezicht krijg. kijk! zo wil ik het zien en kelly glimlacht terug.
een paar uur later moest kelly naar huis om zich klaar te maken voor vanavond. het was 1 uur dus dat is best wel logisch. ik ging precies hetzelfde aan doen als kelly. een strakke skinny jeans met een super fel oranje tshirt. ons haar deden we los en in de punten zouden we het oranje doen. met zo 'n spuitbus. ik deed maar geen hakken aan want we moesten daar de hele avond staan natuurlijk! ik had me hoge witte sneakers in gedachten en trok ze aan. ik had alleen mascara op gedaan en liep naar beneden waar me ouders me stonden op te wachten. ze keken me alletwee aan en zeiden wauw! super mooi lieverd zei me moeder terwijl ze me een knuffel gaf. hihi dankje mam. me vader stond me aan te kijken terwijl hij niks zei. PAP NIET ZO STAREN PLIESS! ohh hahah sorry schat maar je ziet er echt gaaf uit! ik moest lachen en gaf hem een kus. nou jij ziet er anders ook cool uit hoor zei ik toen ik me vader bekeek. een super mooie spijkerbroek met een oranje tshirt met cool erop staan. haha dankje zei die. het was bijna 3 uur toen de deurbel ging. ik rende naar de deur en gilde zo hard als ik kon. AAHHH KELLY!!! we gaven elkaar een knuffel en we zeiden haar ouders gedag die haar gebracht hadden. dag mam en pap zei ze en gaf ze een knuffel. veel plezier alletwee en we zwaaiden ze uit. we spoten nog snel wat oranje spul in ons haar in de punten en waren klaar om te gaan. zullen we dan maar zei me vader. jaaaah heel graag pap! ik zei me moeder gedag en gaf haar een kus. geen gekke dingen doen he zei ze. nee maamm dagg!! en we stapten in de auto en zwaaiden haar uit.
JE LEEST
You are mine (Dutch)
FanfictionBo is 15 jaar en heeft een beste vriendin genaamd Kelly. Kelly is ook 15 jaar. Ze zien op Internet dat one direction naar Nederland toekomt! Ze besluiten om snel kaarten te kopen voordat ze uitverkocht zijn. Ze hebben de kaarten en gaan naar one di...