70. Het avondeten

180 10 3
                                    

Bo ' s POV

Kelly en ik lopen de keuken in en we bespreken wat we willen gaan koken. We zoeken de ingrediënten maar er is niet genoeg. Shitt... we hebben niet genoeg spaghetti kell. Nee indd. Wat nu? Vraagt kelly. Hebben we gehakt en groenten? Vraag ik. Kelly kijkt in de kastjes en knikt. Mooi, dan weet ik wel wat te maken en ik vertel me plan. Oww das lekker zegt kelly en haalt alles tevoorschijn. Ik knik en lach. Hopelijk de rest ook zeg ik. Jaa tuurlijk wel. Als ze dit niet lekker vinden dan zijn ze wel heel maf zegt kelly en zet het gasfornuis aan. Let's go cooking!

Kelly ' s POV

Bo en ik lopen de keuken in en we bespreken wat we willen gaan koken. We zoeken de ingrediënten maar er is niet genoeg. Shitt... we hebben niet genoeg spaghetti kell zegt bo. Nee indd. Wat nu? Vraag ik. Hebben we gehakt en groenten? Vraagt bo. Ik kijk in de kastjes en knik. Mooi, dan weet ik wel wat te maken en ze verteld het plan. Oww das lekker zeg ik en haal alles tevoorschijn. Ze knikt en lacht. Hopelijk de rest ook zegt ze. Jaa tuurlijk wel. Als ze dit niet lekker vinden dan zijn ze wel heel maf zeg ik en zet het gasfornuis aan. Let's go cooking! Zegt bo.

We zijn klaar met koken en zetten alles op tafel die ondertussen door Perrie en Zayn gedekt is. Iedereen gaat aan tafel zitten en wachten af totdat we eindelijk gaan zeggen wat ze gaan eten. Bo kijkt me aan en ik knik. nou... begint bo. we waren van plan om spaghetti te maken, maar dat was iets te weinig voor ons allemaal dus heb ik wat anders verzonnnen. het zijn wraps geworden met groente en gehakt zegt bo uiteindelijk en ik trek de deksels van alle pannen af. Bo en ik gaan zitten en kijken de rest aan. Lekker!! Zegt iedereen door elkaar en scheppen voor zichzelf op. Bo en ik kijken elkaar opgelucht aan en scheppen zelf ook op.

We zijn klaar met eten en alle pannen zijn leeg. Tjaa je weet wat ze zeggen... degene die gekookt hebben hoeven niet op te ruimen zegt bo en knipoogt naar mij. Jaa inderdaad! Zeg ik en sta op. Vergeet niet dat de pannen erg vies zijn dus jullie moeten ze eerst een beetje afwassen en daarna kan hij in de vaatwasser. Maar Perrie en Zayn hebben de tafel gedekt dus die hoeven niks meer te doen zegt bo. Ik knik en met zijn vieren ploffen we op de bank en kijken we toe hoe de rest van de jongens opruimen.

Volg mijn 1d fan account op insta one_direction.lovers !! Thanks xx

You are mine (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu