Ashton 's POV
'Weet je zeker dat het gaat?' vraagt Calum voor de zekerheid aan Bo. Bo knikt. 'Ja Cal, het komt goed.' zegt Bo en geeft hem nog een knuffel. 'En ik ben bij haar, dus maak je maar geen zorgen' zegt Liam en knipoogt naar Bo. 'Okee, nou tot morgen dan maar.' zeg ik en we lopen met zijn alle de deur uit. 'Het was echt super gezellig vandaag!' Zegt Luke en pakt de sleutel van het appartement. Hij draait het slot om en we lopen naar binnen. "Ja inderdaad! Het was geweldig om die rare gasten weer te zien!" Zeg ik waardoor ze moeten lachen inclusief ikzelf. 'Ik ga meteen naar bed jongens, ik ben echt kapot.' Zegt Michael. We knikken met zijn alle. 'Ja, wij allemaal denk ik.' Zegt Calum en kijkt Luke en mij aan. Luke en ik knikken. "Dus, weltrusten dan maar jongens." Zeg ik en geef Calum en Luke een knuffel. Michael doet hetzelfde en we lopen naar onze slaapkamer. Michael trekt meteen zijn kleren uit tot hij alleen in zijn boxer staat. Hij springt op bed en kruipt eronder. Ik doe hetzelfde en trek trek ook mijn kleding uit. Ik loop naar mijn bed en kijk nog even op mijn mobiel. Daarna kruip ik in bed. 'Weltrusten Ash.' Zegt Michael en knipt zijn licht naast zijn bed uit. "Truste Michael." En ook ik knip mijn licht uit. Ik lig nog lang te denken maar val daarna snel inslaap.
~De volgende ochtend~
Luke 's POV
Ik open rustig mijn ogen en kijk om me heen. Tegenover mij ligt Calum nog vredig te slapen. Aww wat is hij schattig denk ik in mezelf. Ik wrijf in me ogen en ga rechtop zitten. Ik stap uit bed en loop naar de badkamer. Ik zet de kraan aan en gooi wat koud water in mijn gezicht. Ik droog mijn gezicht af en loop de badkamer uit. Net als ik me mobiel in mijn handen heb klopt er iemand keihard op de deur. Calum schrikt wakker en gaat rechtop zitten. 'Jezus! Wie is die gek die op de deur klopt!? Het is half 8 in de ochtend!' schreeuwt Calum en wrijft in zijn ogen. "Ik heb echt geen idee, maar ik zal eens laten weten aan diegene dat ik boos ben." zeg ik en loop boos naar de deur.
Diegene bonkt nog steeds keihard op de deur en ik doe de deur boos open. "BEN JE HELEMAAL GEK GEWORDEN! EN LIGGEN HIER NOG MENSEN TE SLAPEN!" Het meisje voor me schrikt en zet een stapje achteruit. Ze kijkt me bang en blij tegelijk aan wat ik een beetje raar vind. "Sorry voor mijn botte reactie" begin ik dan maar. Het meisje glimlacht zwakjes. 'Het is oke Luke, ik snap het wel'. Ik kijk haar verbaasd aan. 'Haha, en nu vraag je je af hoe ik je naam weet'. Ik knik. 'Duhh, je bent facking Luke Hemmings van 5sos!' Ik moet lachen en sla mezelf voor me hoofd. "Dat vergeet ik zelf ook elke keer haha". 'Mag ik met je op de foto?' Ik glimlach. "Jaa tuurlijk! Dat hoef je niet te vragen hoor!" Het meisje glimlacht en pakt haar mobiel. Ze maakt een foto en slaat hem op.
Calum komt gapend naast me staan en bekijkt het meisje van top tot teen. 'Omg omg! Hii Calum! Ik ben echt je allergrootste fan!' schreeuwt ze waardoor ik moet lachen. Calum moet ook lachen en geeft haar een knuffel en gaat met haar op de foto. 'Mag ik je wat vragen?' vraagt Calum aan het meisje. Ze knikt hevig. 'Who the fuck are you?' Ik kijk Calum verbaasd aan, maar schiet daarna in de lach. Blijkbaar vindt het meisje het ook wel grappig, want zij schiet ook in de lach. 'Ja sorry, ik heb mezelf natuurlijk helemaal niet voorgesteld. Ik ben Camille'. "Mooie naam". 'Thanks Luke'. 'Maar wat doe je hier eigenlijk?' vraagt Calum die duidelijk wat meer wilt weten over Camille. 'Ik ben op zoek naar mijn zus en ik dacht dat ze dus op deze kamer zou zitten, maar ik klopte dus bij de verkeerde aan'. Ik schiet in de lach en Calum ook. "Tjaa, in plaats van dat je je zus ziet, zie je Luke en Calum van 5sos". Camille moet lachen. 'Jaa inderdaad! Ook leuk haha'.
'Hoe heet je zus eigenlijk?' vraagt Calum aan Camille. 'Haar naam is Kelly en ze logeert ook op deze verdieping'. Ik kijk Calum met een verwarde blik aan en focus me daarna weer op Camille. "Je bedoelt Kelly met dat lange bruine haar en heldere groene ogen?" vraag ik. Camille knikt. 'Ja, dat is er!' Ik kijk Camille glimlachend aan. "We wisten helemaal niet dat Kelly een zusje had". 'Nou ja zusje... het scheelt maar 1 jaartje hoor'. 'Weet Kelly dat je komt of niet?' vraagt Calum. Camille schudt haar hoofd. 'Nope, ik kom haar verrassen en zo kan ik de jongens van one direction ook nog ontmoeten. En natuurlijk haar grote liefde Niall'. "Kelly logeert een kamer hiernaast aan de linkerkant". 'Oh thanks! Dan ga ik er nu meteen naartoe! Bedankt voor de foto's en het was super leuk jullie te ontmoeten' zegt Camille. "Ja tuurlijk, geen probleem!" zeg ik. 'Als je wil, mag je hier wel nog een keer aankloppen' zegt Calum en glimlacht. 'Thanks Calum! Das erg lief van je'. Ze loopt van ons vandaan richting het appartement van Kelly en de rest. Calum en ik doen de deur dicht en lopen terug naar onze kamer. "Je vindt haar leuk hé Cal" zeg ik plagerig. Calum moet lachen. 'Houdt jij je nou maar lekker bezig met je eigen liefdesleven prince charming. Dan doe ik dat met de mijne'. Ik schiet in de lach en kleed me aan. Het heeft één voordeel als je zo vroeg wakker bent of word gemaakt. Je hebt wel wat meer aan je dag. Ik loop weer naar de badkamer en poets mijn tanden. Ik pak na het tandenpoetsen mijn gel uit het kastje en smeer een klein beetje in mijn haar. 'Are you ready for today mate?' vraagt Calum als ik net de badkamer uitloop. Ik knik. "oh yes I am!" En samen met Calum lopen we de deur uit en gaan naar Ashton en Michael die waarschijnlijk nog slapen.
Yeahh @camilleneve12 je zit er eindelijk in!! I hope you liked it guys!! xx
JE LEEST
You are mine (Dutch)
FanfictionBo is 15 jaar en heeft een beste vriendin genaamd Kelly. Kelly is ook 15 jaar. Ze zien op Internet dat one direction naar Nederland toekomt! Ze besluiten om snel kaarten te kopen voordat ze uitverkocht zijn. Ze hebben de kaarten en gaan naar one di...