Bo ' s POV
Li mag ik wat vragen? Ja tuurlijk! Zegt Liam. Vraag maar. Ehm nou waarom hebben jullie mij uitgekozen uit al die andere duizenden meiden tijdens het concert? Haha waar komt dat opeens vandaan? Vraagt liam. Nou weet niet ik vroeg het me gewoon af want het is niet dat ik zo knap ben dat ik opval of dat ik heel populair ben ofz. Dus ja ik wil het graag weten zeg ik terug.Uhm nou de reden waarom wij jou hebben uitgekozen is omdat ik jou eerder ontmoet had maar toen was ik Luke. En ik wilde dat je mij leerde kennen als liam en niet als luke. Vandaar dat ik soms ook raar reageerde via whatsapp. Maar ik wilde dat je me echt goed leerde kennen en me niet alleen liam zag van one direction. En toen zag ik je staan vlak bij het podium, toen wist ik dat dit het moment was. En dat is dus de reden dat je hier eigenlijk staat. Wow liam, ik wist niet dat je er zo over dacht zeg ik. Haha nou dan weet je het nu zegt hij. Ja indd, dat betekent dat wij en de jongens elkaar beter gaan leren kennen. Zeg ik. Oke goed idee! Wat wil je gaan doen? Vraagt hij. Als eerst gaan we gezellig koken. Wat bakken ofz. Zeg ik. Jaa das super leuk! Zegt liam. Nou, vind ik dus ook. Kom we gaan t de jongens vertellen. We lopen de keuken uit en gaan naar de woonkamer waar iedereen op de bank zit. Zo zo zegt Harry. Jullie waren lang in de keuken. Haa haa heel leuk hoor styles, maar er is niks gebeurd. Li en ik hebben iets leuks bedacht. De reden waarom ik hier eigenlijk ben is omdat jullie mij beter willen leren kennen. Dus dat gaan we doen want ik wil jullie ook beter leren kennen. Wij gaan nu gezellig met zijn alle een taart of cake bakken. Yeahh eten!!! Ik doe mee! Roept Niall door de kamer. Jaa leuk ik doe ook mee! Roept Zayn. Bakken? Zegt harry. En hoe dan? We hebben geen spullen. Owhh dat dacht jij maar zeg ik en pak de telefoon die op het kastje ligt. *telefoon gaat over* ja hallo, ik wil graag wat bestellen om een taart en cake te bakken. Ja.... oke..... is goed. Oke dankuwel. *opgehangen* nou das geregeld dus. Over 10 minuten ongeveer komen ze met de spullen. Doe je mee louis? Ik kijk louis aan met een pruillipje. Nouu omdat het leuk is zegt hij. Jaa! En jij harry? Als jij alles geregeld hebt, dan doe ik mee zegt hij. Yess! Nou let's go. En we lopen met zijn alle de keuken in. We zetten alles klaar als er op de deur geklopt wordt. Ik ren ernaartoe en doe open. Een bestelling voor taarten en cake? Vraagt de man. Jaa dat klopt en ik pak de tassen aan. Dankuwel en ik geef hem een fooi van 10 euro. Tot ziens zegt hij en loopt weg. Ik doe de deur dicht en loop naar de keuken. Hier zijn de ingrediënten jongens en ik zet de tassen op tafel. Let's do it!
Na een paar uur in de keuken hebben gestaan, hebben we 2 taarten en 1 cake gebakken. Terwijl we het deeg maakten en de taart in de oven stond vroeg ik wat dingen aan de jongens en andersom. Natuurlijk zitten we ook helemaal onder het meel, maar het was het waard. Nou het was een geslaagde middag zegt liam. Jaa zeg dat wel! Ik heb nog nooit zoveel in 1 dag gemaakt zegt louis. Haha ik wel maar ik vind het nog steeds super leuk! Zegt harry. Ja dat komt omdat jij in een bakker hebt gewerkt! Zeg ik. Dat wil ik ook wel zegt Niall. Ik wil ook wel werken tussen allemaal heerlijke broden en cakejes. Iedereen schiet in een deuk en we komen niet meer bij. Hahah kortom, een geslaagde middag zegt zayn. Het is pas half 3. We kunnen nog wat gaan doen? Vraagt Niall. Jaa maar wat? Zegt harry. Uhmm geen idee misschien kunnen we naar de stad gaan? Zegt Zayn. Jaa leuk! Roep ik. Maar hoe gaan we dat doen dan? Want iedereen zal jullie herkennen. Zeg ik. Ja das waar, we moeten wat anders verzinnen. Zegt louis. Nee dat hoeft niet we verkleden ons gewoon zegt harry. Ik zet een hoed op bijvoorbeeld en een zonnebril. Simpel zat toch zegt harry. Ja goed plan zegt liam en pakt zijn zonnebril en een pet. Nu jullie nog zegt hij en gaat naast harry staan. Haha zo ken ik jullie weer en de rest kleed zich ook om. Zayn draagt een joggingbroek met een groot tshirt erop met zonnebril. Louis draagt een korte broek met een muts op zijn hoofd en een zonnebril. En Niall heeft ook een korte broek aan met zonnebril en pet. Zullen we dan maar? Vraag ik. Ja is goed zeggen ze in koor en we lopen de deur uit. Stiekem zien ze er belachelijk uit, maar dat zeg ik maar niet. Er staat al een busje klaar voor ons. Zegt Liam. Huh, maar je wist toch niet dat we weg gingen? Zeg ik tegen liam. Nee klopt, maar paul onze manager die regelt altijd een busje zodat we ook weg kunnen als we dat willen. Zegt Liam. Ohh vandaar zeg ik. Wie rijdt er? Vraagt Louis. Jij! Roepen we in koor. Haha okee zegt hij en stapt in het busje. Niall doet de achterdeur open en harry springt erin. HARRY! Dames eerst zegt niall. Ohjaa sorry bo zegt hij. Haha je hoeft geen sorry te zeggen hoor, ik ben misschien wel een meisje maar ik ben geen diva zeg ik terwijl ik instap. Haha gelukkig maar zegt harry. Liam stapt ook in en komt naast mij zitten. Als laatste stapt niall in die naast liam gaat zitten. Louis rijdt en zayn zit voorin. Oke daar gaan we zegt Louis en start het busje.
JE LEEST
You are mine (Dutch)
Hayran KurguBo is 15 jaar en heeft een beste vriendin genaamd Kelly. Kelly is ook 15 jaar. Ze zien op Internet dat one direction naar Nederland toekomt! Ze besluiten om snel kaarten te kopen voordat ze uitverkocht zijn. Ze hebben de kaarten en gaan naar one di...