Liam ' s POV
Ik rek me uit en open me ogen. Ik kijk naast me maar zie bo niet liggen. Ik ga meteen rechtop zitten en kijk om me heen. Ik loop naar de badkamer, maar daar is ze ook niet. Rustig liam, ze is gwn beneden of bij kelly op de kamer. Ik ga eerst bij niall en kelly kijken. Ik trek een shirt aan en loop naar hun kamer. Onderweg kom ik harry en louis tegen. Hi guys! Zeg ik. Hee liam! We wilde net naar je toekomen zegt louis. Waar is bo? Vraagt harry. Ja ehh dat weet ik ook niet. Ik werd net wakker en ik lag alleen in bed. Ik ga eerst bij niall en kelly kijken en als ze daar niet is dan zit ze beneden zeg ik. Ja indd, wij lopen wel even mee. We wilde tog iedereen wakker maken zegt harry. Oh oke zeg ik en klop op de deur. Er word niet open gedaan dus klop ik nog een keer. Niall doet de deur open en kijkt ons een voor een aan. Hebben jullie kelly misschien gezien? Vraagt hij. Eh nee, ik kom juist vragen of bo bij jullie op de kamer was zeg ik. Oh nou nee, want kelly is hier ook niet meer zegt niall. Haha ze zijn gwn beneden wedde zegt louis. Jaa indd. Ze zijn gwn de boel aan t verbouwen zegt harry lachend. Haha jaa denk t ook zegt niall en doet de deur achter zich dicht. Zullen we de love birds wakker maken en gaan kijken? Vraagt niall. Ja goed plan en we lopen naar zayn zijn kamer. Harry klopt op de deur en zayn doet open. Hi lads! Zegt zayn vrolijk. Morning zayn zeggen we. Is perrie ook wakker? Vraagt louis. Ja die is wakker. Gaan we met zijn alle naar beneden? Vraagt zayn. Ja... we weten niet egt waar kelly en bo zijn zeg ik. Huh.. hoe bedoel je? Vraagt zayn. We vertellen t verhaal dat bo niet meer naast mij lag en kelly niet meer naast niall. Oh nou dan gaan we beneden kijken zegt hij en roept perrie. Ze komt naast zayn staan en zegt ons gedag. We groeten terug en lopen met zijn alle naar beneden.
Niall ' s POV
We lopen met zijn alle naar beneden en horen heel hard de muziek aan staan. Ik doe zachtjes de deur open en we zien kelly en bo heel grappig dansen. Ik pak mijn mobiel en begin te filmen. Als t liedje is afgelopen schieten ze in de lach en vallen bijna om. Er komt een volgend nummer van Ed Sheeran Thinking out loud. Hierop raar dansen gaat een beetje lastig dus beginnen ze met zingen. Ik ben nog steeds aan t filmen en zoem een beetje in. Kelly heeft me al een keer vertelt dat ze niet kan zingen en dat ik dat niet mocht horen. Nu ik t hoor vind ik niet dat ze slecht zingt maar ik snap wat ze bedoelt. Ik vind dat ze beter kan dansen dan zingen als ik eerlijk moet zijn haha. Ze kan egt heel goed dansen. Daar ga ik t nog een keer met haar over hebben. Kelly stopt met zingen en gaat verder met dansen. Na ja! Alsof ze mijn gedachten kan lezen haha. Maar nu kelly stopt met zingen hoor ik bo alleen zingen. En wow. Ik weet niet wat ik hoor. Ik kijk liam aan en hij staat verbaasd naar haar te kijken. Ik tik hem aan. Ze kan egt fantastisch zingen zegt hij. Ik knik heftig en kijk de rest aan. Wauw! Niall blijf effe filmen zegt perrie. Dit moet ze zelf effe horen straks. Ja goed idee zeg ik en film verder.
T nummer is afgelopen en ik stop met filmen. Terwijl bo en kelly de keuken in lopen staan wij hier nog verbaasd na te kijke over hoe goed ze zijn. Zullen we maar naar binnen gaan? Vraagt zayn. Haha jaa is goed en we lopen naar binnen. Nog niets zeggen oke?! We laten straks t filmpje wel zien zeg ik en iedereen knikt. Wauw t ruikt wel erg lekker hier begin ik en ze draaien zich tegelijk om. We schrokken ons dood man! Zegt bo en moet lachen. Jaa nogal! Please doe dat nooit meer niall zegt kelly. Oke oke is goed beloof ik. Weetje dat liam en ik een beetje ongerust waren omdat we niet wisten waar onze vriendinnen uithingen. Ohh ja srry haha. Ik was om half 9 al wakker en kon niet meer slapen. Ik had een ochtendhumeur en verveelde me dood. Daarna liep ik naar bo der kamer en maakte haar wakker. En nu hebben we dikke lol en zijn we een taart aan t bakken zegt kelly en slaat een arm om bo heen. Hmm nouu okee, ik vergeef je haha zeg ik en loop naar der toe en geef kelly een knuffel. Bo loopt naar liam en doet tzelfde maar die geven als extra nog een kus aan elkaar. En is de taart al bijna klaar? Vraagt louis nieuwsgierig. Haha, jaa zeker! Nog 10 min en dan mag hij uit de oven zegt bo trots. Zullen we dan nog maar even gezellig op de bank zitten met elkaar? Vraagt zayn. Jaa leuk! En we kletsen nog wat op de bank. Ik kan niet wachten om t filmpje te laten zien. Hier moeten bo en kelly egt iets meedoen.
Hmm ik heb wel zin in taart :) wat gaan kelly en bo zeggen over t filmpje? Lees t volgende hoofdstuk maar!! Xxx
JE LEEST
You are mine (Dutch)
FanfictionBo is 15 jaar en heeft een beste vriendin genaamd Kelly. Kelly is ook 15 jaar. Ze zien op Internet dat one direction naar Nederland toekomt! Ze besluiten om snel kaarten te kopen voordat ze uitverkocht zijn. Ze hebben de kaarten en gaan naar one di...