Bo ' s POV
Nadat liam en ik waren uit gezoend keek ik nog even op me mobiel of ik berichten had. Zayn had iets op twitter geplaatst dus ging ik erop reageren. Ik liet liam t bericht zien en hij schoot in de lach. Haha hij voelt zich zelfs zo klote dat hij t op Internet zet! Jaa blijkbaar zeg ik. Ik krijg een dm binnen en zie dat t van zayn is. Ik ga even naar zayn toe. Goed? Vraag ik aan liam die net de badkamer in liep. Nouu vooruit dan maar en ik moet lachen om zijn reactie. Haha tot zo! En ik sluit de deur achter me en loop naar zayn zijn kamer.
Ik klop op de deur en doe hem open. Ik zie zayn op zijn bed zitten en ga ernaast. We praten over heel veel dingen en lachen erom. Ik vind het fijn om hem weer vrolijk te zien. Ik weet dat hij zich klote voelt en dat laat ik hem voelen. Hij weet dat ik hem begrijp en dat maakt dit gesprek zo leuk! Dacht je dat ik een fan was of wist je dat ik die reactie had gestuurd? Vraag ik aan zayn. Zayn moet lachen. Haha nou eerlijk gezegd dacht ik dat je een fan was. Ik vond die reactie zo lief dus wilde ik haar gaan volgen. Maar toen ik zag dat jij t was vond ik t nog leuker! Vandaar dat ik je een dm stuurde zegt zayn. Haha en hier zit ik dan zeg ik lachend. Maar ik wil tog even vragen hoe t met je gaat. Ik weet dat je je klote voelt en gwn weer lekker op tour wil. Maar dat kan nu nog even niet. T duurt ongeveer nog een paar dagen voordat je egt weer fit bent leg ik hem uit. Zayn knikt. Ja dat weet ik. Maar ik hou er niet van om ziek te zijn. Er is niks aan! Je kan alleen maar de hele dag slapen en op je mobiel zitten. T is zo saai zegt zayn. Ik hem met medelijden aan. Ik krijg een idee binnen. Hee! Ik weet wel wat leuks wat je kan doen. Nou ja doen niet egt maar wel wat gezellig is zeg ik. Ooh wat dan? Vraagt zayn. Jaah dat ga ik nog niet zeggen. Dat zie je morgen wel, goed? Jaa is goed. Alles is beter dan hier verveelt zitten zegt zayn. Kom! zeg ik. We gaan nu naar beneden naar de jongens en kelly. Jaa heel graag zegt zayn en hij moet moeite doen om op te staan. Leun maar op mij zeg ik en hij doet wat ik zeg. Met zijn arm om mijn nek lopen we rustig naar beneden. Ik doe de deur open en we lopen naar binnen. Hee! Roep ik door de kamer. Hii!! Komt het terug uit de woonkamer. We lopen naar de bank en iedereen kijkt om. What the? Bo! Wrm is zayn hier! Hij hoort goed uit te rusten zegt louis. Jaa i know en dat heeft hij uitstekend gedaan deze ochtend en middag. Hij verdient wel wat gezelschap van jullie niet waar? Vraag ik. Ja indd jongens. Bo heeft gelijk. Zayn voelt zich al niet lekker en moet de hele dag boven zitten in zijn eentje zegt kelly. Ja oke jullie hebben gelijk geven ze toe. Haha mooizo. Waar wil je zitten zayn? Vraag ik. Ehm doe maar naast liam en hij loopt rustig die kant op. Ik loop naar de keuken en schenk wat te drinken in voor iedereen en zet het op tafel neer. Ik kan nergens meer zitten dus besluit ik om op liam zijn schoot te gaan zitten. We praten en lachen veel met elkaar en ik zie dat zayn het geweldig vind. Zo hoort hij er tenminste ook bij.
Jaa zayn is weer wat vrolijker!! Love you xx
JE LEEST
You are mine (Dutch)
FanfictionBo is 15 jaar en heeft een beste vriendin genaamd Kelly. Kelly is ook 15 jaar. Ze zien op Internet dat one direction naar Nederland toekomt! Ze besluiten om snel kaarten te kopen voordat ze uitverkocht zijn. Ze hebben de kaarten en gaan naar one di...