Liam ' s POV
Bo komt de kamer binnen en pakt wat te drinken voor zichzelf. Ze ploft naast me op de bank en ik sla een arm om haar heen. Ze vind t goed want ze kruipt dicht tegen me aan. Hoe ging t bij zayn? Vraag ik terwijl ik mijn hand heen en weer wrijf over haar schouder. Ja stukken beter. Hij was niet meer misselijk en kon gelukkig nog lachen. Hij heeft t vooral moeilijk met perrie. Ze hebben samen zo'n kut periode achter de rug en nu wil t management niet meer dat ze bij elkaar komen. Want dat zorgt voor problemen en daar komt de pers op af legt bo uit. Ik vind t gwn zielig voor hem. Hij houdt nog steeds ontzettend veel van haar maar hij heeft zelf ook door dat t niet kan zegt bo. Ja dat is indd egt zwaar klote. Maar wij zijn ook blij dat zayn t eindelijk inziet en door gaat met zijn leven zegt louis. Ja, ik heb hem ook uitgelegd dat hij al een liefde heeft. Namelijk zijn zangcarrière en de band. De fans en jullie jongens zijn de reden wrm hij zijn werk zo leuk vind en dat is voor nu zijn liefde zegt bo. Haha hoe raar dit ook klinkt. T is wel waar. We houden van ons werk zeg ik. Ja klopt. Maar dankzij de fans was dit niet ontstaan. Daarom hou ik ook zoveel van ze zegt harry. Hahah jaa vooral de fans die dingen op t podium gooien zoals een zonnebril en knuffels zegt niall. Haha nou dat betekent dat jullie van kelly en mij houden. Wij gooiden op t concert dingen t podium op zegt bo lachend. Owjaa!! Ik had een knuffel gegooid met een hartje zegt kelly. Aww wat cute! Zeg ik. Haha nogmaals, dat is de reden wrm we van onze fans houden zegt louis. Jaa mee eens zegt iedereen door elkaar.
Na t gesprek over de fans was t tijd om naar bed te gaan. Iedereen was doodmoe en kapot. Bo en ik zegge iedereen gedag en lopen de kamer in. Phoe wat ben ik moe zeg! Ik kan geen stap meer zetten zegt bo en ploft letterlijk op het bed. Haha ik ook niet. Kun je nagaan als ik straks weer op tour moet. Dan moet ik vroeg opstaan en de hele dag ben je bezig zeg ik en kleed me uit. Pff nou daar wil ik helemaal niet aan denken. Ik ga je zo erg missen. Weet je al wanneer je terug komt? Vraagt bo terwijl zij zich ook uitkleed. Nee, Paul weet nog niet helemaal de planning dus ik kan niet zomaar effe naar je toe vliegen. En ik ga jou ook heel erg missen. Dan ligt er niemand naast me en niemand die ik lekker plat kan knuffelen zeg ik. Jaa indd tis gwn zo oneerlijk zegt bo en loopt naar de badkamer. Ik ga alvast in bed liggen en check nog even wat berichten op me mobiel. Bo komt terug uit de badkamer en komt tegen me aan liggen. Ik leg me mobiel weg en sla mijn armen om haar heen. Ik beloof dat ik je elke dag zal bellen en dat we soms kunnen gaan skype als ik tijd heb, goed? Ja is goed. Ik kan je dan misschien niet knuffelen maar ik ben al blij als ik je stem hoor zegt bo. Ja t zal lastig worden maar t gaat ons lukken. En desnoods betaal ik je vliegticket en vlieg je gwn naar me toe zeg ik. Haha jaa! T komt wel goed. Zullen we nu maar nog even genieten van elkaar en gaan slapen? Vraagt bo. Jaa indd. Ik laat je in ieder geval nooit meer gaan bo en kijk haar aan. Ze kijkt terug en glimlacht. Ik jou ook niet liam en ze zoent me. Ik zoen haar terug en we gaan daarna slapen. Welterusten liam. Goodnight bo en ik doe t licht uit.
Aww wat een cuties samen ♡♡♡ One day it will be real ;)
JE LEEST
You are mine (Dutch)
FanfictionBo is 15 jaar en heeft een beste vriendin genaamd Kelly. Kelly is ook 15 jaar. Ze zien op Internet dat one direction naar Nederland toekomt! Ze besluiten om snel kaarten te kopen voordat ze uitverkocht zijn. Ze hebben de kaarten en gaan naar one di...