Bo 's POV
Het is een tijdje stil. "Ik moest er even over nadenken hoor." Begin ik. Liam knikt verlegen. 'Ja tuurlijk dat snap ik! En als je het antwoord nog niet weet is dat ook goed hoor.' Ik schud mijn hoofd. "Nee dat hoeft niet. Ik zei dat ik er even over na moest denken, maar toen jij dat zei kwam er meteen een antwoord in mijn gedachten." Liam kijkt me gespannen en afwachtend aan. Ik glimlach. "Ik wil heel graag dat jij mijn eerste keer word Liam!" Ik zie dat hij opgelucht adem kan halen en trekt me in een knuffel.
Na een tijdje trekken we terug. "Maar ik moet je nog wel 1 ding zeggen." Liam knikt en kijkt me nieuwsgierig aan. "Ik ben nu pas 15 en vind mezelf nog veel te jong voor ehh na ja seks. Ik wil er liever nog even mee wachten totdat ik er klaar voor ben. Op zijn vroegst als ik 16 word." Ik kijk hem voorzichtig aan. 'Jaa tuurlijk! Dat snap ik. Ik ben allang blij dat je "ja" zei.' Ik glimlach. "Ik hoop dat je nog kan wachten, want ik hoor van heel veel mensen dat ze het soms iedere dag doen en dat ze geen dag zonder seks kunnen." Liam kijkt me lachend aan. 'Nou, ik heb het al een tijdje niet meer gedaan... Mijn laatste keer was Sophia en dat is alweer een tijdje terug. Ik zal zeker op je wachten, want ik weet nu al dat het fantastisch gaat worden.' Ik bloos en glimlach tegelijk. "Je bent lief Liam." Hij glimlacht. 'En jij bent lief, knap, schattig, grappig, leuk, aardi...' "Jaa oke oke, stop maar haha. Het is duidelijk dat je me leuk vind Li" lach ik. Liam schudt zijn hoofd. 'Nee, ik vind je niet leuk. Ik hou van je Bo.' Ik kijk hem aan. "Ik hou ook van jou Liam." We komen dichterbij en zoenen. Liam is het beste dat me ooit is overkomen denk ik in mezelf.
'Zullen we weer terug gaan naar de rest? Ze waren erg ongerust.' Zegt Liam terwijl we stoppen met zoenen. Ik kijk hem aan en knik. "Ja, laat ik maar vertellen waarom ik zo boos wegliep." En met die woorden liepen we naar beneden. Liam deed de woonkamer deur open en ik liep naar binnen met Liam achter me. Iedereen keek meteen ongerust mijn kant op, maar Liam gaf aan dat het goed ging waardoor iedereen weer rustig bleef. 'Bo, waarom was je nou zo boos?' Vraagt Kelly. Ik ga zitten en kijk Kelly aan. Ik zucht en begin mijn verhaal te vertellen. Ik vertel dat ik de reacties geweldig vond alleen dat ik in de stress schoot, omdat het nu toeval was dat Niall ons zag. En daar wist ik dus niks van. Maar omdat ze nu willen dat we nog meer video's gaan maken, weet ik dat heel veel mensen mij gaan zien op YouTube en dat vind ik eng.
Ze kijken me allemaal aan. 'Ohh, dat wist ik niet.' Zegt Niall en kijkt meteen schuldig. 'Waarom heb je niet gewoon gezegd dat je daar vrees voor hebt?' Gaat Kelly verder. Ik haal mijn schouders op. "Ik was bang voor je reactie denk ik."
Kelly 's POV
We kijken Bo allemaal aan. 'Ohh, dat wist ik niet.' Zegt Niall en kijkt meteen schuldig. "Waarom heb je niet gewoon gezegd dat je daar vrees voor hebt?" Ga ik verder. Ze haalt haar schouders op. 'Ik was bang voor je reactie denk ik.' Ik sta op en ga naast haar zitten op de bank. "Waarom zou je bang voor mijn reactie zijn? Je weet dat je aan mij alles kan vertellen hé." Bo kijkt me aan en knikt. 'Ja dat weet ik. Ik snap ook niet waarom ik het je niet eerder heb verteld, maar in mijn gedachten dacht ik telkens dat je boos zou reageren ofzo.' Ik haal mijn schouders op. "Ik ben allang blij dat je het nu verteld, maar wil je nog een video maken of niet?" vraag ik. Bo kijkt naar achter richting Liam. Liam knikt en Bo kijkt mij weer aan. Bo glimlacht en dat is genoeg voor mij. Ik geef haar een knuffel en de rest komt erbij staan. Het word een groepsknuffel, waardoor Bo en ik bijna geplet worden door de jongens en Perrie. We trekken terug en iedereen moet lachen. 'Is alles dan nu opgelost?' vraagt Luke. Bo en ik kijken elkaar aan en knikken tegelijk.
'Zullen we nog een film kijken en dan gaan slapen?' vraagt Ashton. Iedereen vindt het een goed idee en zoeken een film uit. Ik plof op de bank en Niall komt snel naast me zitten. "Ni?" vraag ik. 'Ja?' "Mag ik misschien naast Bo zitten?" Hij kijkt me verbaasd aan, maar knikt uiteindelijk toch. Niall staat op en ik gebaar naar Bo dat ze naast me kan zitten. Ze ploft naast me neer en ik sla een arm om haar heen. Dit soort momenten mis ik echt met haar. Niall en Liam staan voor ons en kijken ons treurig aan. 'Misschien willen wij wel naast jullie zitten.' Begint Liam en kijkt ons met een pruillipje aan. 'Ja inderdaad.' Gaat Niall verder en trekt ook een pruillipje. Ik kijk Bo aan en rol met mijn ogen. Bo schiet in de lach. 'Nou, dan schuiven Kell en ik nog een beetje op zodat Niall naast Kelly kan zitten en Liam naast mij en zo zitten Kelly en ik ook nog naast elkaar.' Nu schiet ik in de lach. "Dat ik daar niet eerder gedacht aan heb." Bo haalt haar schouders op en we schuiven een stukje op. Niall ploft naast me en Liam naast Bo.
"Nu tevreden, Nialler?" Vraag ik. Niall knikt uitbundig. 'Laat de film maar beginnen.' Zegt hij en trekt me naar zich toe. Ik sta het toe en kruip tegen hem aan. Liam en Bo doen precies hetzelfde en Bo en ik kijken elkaar tegelijk aan. Volgens mij denken we precies hetzelfde, want we schieten allebei tegelijk in de lach. Niall en Liam kijken elkaar raar aan alsof wij gek zijn. Maar dat kan me niet schelen. Ik hou van Niall, maar als ik moest kiezen tussen hem of Bo ga ik voor Bo. Ze is mijn beste vriendin en ik wil haar nooit meer kwijt. En ik weet zeker dat dat voor haar precies hetzelfde geldt. Michael zet de tv aan en we zoeken een film uit. De film begint en Bo en ik kruipen naar elkaar toe. Niall en Liam moeten lachen, maar komen dan toch weer dichterbij ons zitten en slaan hun arm om ons heen. Dit is perfect. Ik zit hier samen met het liefste vriendje ever en mijn beste vriendin.
~Anderhalf uur later~
"Hij is eindelijk afgelopen. Ik dacht dat er nooit meer een einde zou komen aan die film" zeg ik en rek me uit. 'Jaa inderdaad en zo leuk was die film nou ook weer niet.' zegt Bo en moet gapen. 'Zullen we maar gaan slapen?' vraagt Luke. Ik knik en moet ook gapen. "Ja graag, ik ben echt kapot." 'Dan gaan wij naar ons appartement.' zegt Calum en geeft iedereen een knuffel. De rest van de jongens volgt. 'Weet je zeker dat het gaat?' vraagt Calum voor de zekerheid aan Bo. Bo knikt. 'Ja Cal, het komt goed.' zegt Bo en geeft hem nog een knuffel. 'En ik ben bij haar, dus maak je maar geen zorgen' zegt Liam en knipoogt naar Bo. 'Okee, nou tot morgen dan maar.' zegt Ashton en ze lopen met zijn alle de deur uit. 'Kom, we gaan naar boven.' zegt Niall.
JE LEEST
You are mine (Dutch)
FanfictionBo is 15 jaar en heeft een beste vriendin genaamd Kelly. Kelly is ook 15 jaar. Ze zien op Internet dat one direction naar Nederland toekomt! Ze besluiten om snel kaarten te kopen voordat ze uitverkocht zijn. Ze hebben de kaarten en gaan naar one di...